נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מכללה או אוניברסיטה?

תלמידה

נכון להיום שוק העבודה תחרותי ביותר והביקוש לעובדים מיומנים גבוה. תואר אוניברסיטאי נדרש למגוון קריירות כגון רפואה, בריאות הנפש ועוד, מאחר ואוניברסיטאות כיום הן המוסדות היחידים הנותנים את האפשרות עבור לימודי תואר שני, שלישי ואפשרויות מחקר ודוקטורט. אך אם החלום שלכם הוא לא להציל חיים, לייעץ לגבי אופן טיפול ותרופות ולבלות בחדרי הניתוח, אלא דווקא לנתח נתונים פיננסים ולייעץ לגבי משכנתאות וקרנות פנסיה, לימודים במכללה יכולים להיות הבחירה המנצחת עבורכם.

לאורך השנים רבים העדיפות ללמוד באוניברסיטה, כי האמינו שבוגר מכללה לא ימצא מקצוע יוקרתי עם הכנסה מכובדת לאחר סיום קורס מתכנני פרישה. עם זאת, עם השנים ניתן לראות כי לימודי מכללה הם בעלי יתרונות רבים גם בהשוואה להשכלה גבוהה, שבה הדגש הוא יותר על השגת ידע תיאורטי.

 

פתרון המשוואה- היתרונות של לימודים במכללה

אם אתם זיהיתם את הייעוד שלכם בתור מתווכים ואתם מתלבטים בין קורס יועץ משכנתאות או תואר אוניברסיטאי, תגלו יש הרבה יתרונות בלימודי מכללה. עם זאת, עבור כל אדם, היתרונות של ללכת למכללה עשויים להיות בעלי משקל שונה. יש אנשים שרוצים לקבלת הכשרה מקצועית ממוקדת כדי לקבל עבודה בשכר גבוה. אחרים עשויים לבחור ללכת למכללה כדי לפתח את כישוריהם הקיימים ולעבור את כל הבחינות באופן רשמי ומסודר לקבלת רישיון ותעודות. להלן כמה מהיתרונות והסיבות העיקריות המראות את הערך של רכישת השכלה במכללה:

התפתחות וצמיחה – לימודים במכללה מאפשרים לכם לצמוח ולהתפתח – הן מבחינה אישית והן מבחינה אינטלקטואלית. הנקודה העיקרית של השכלה גבוהה היא לקדם את הלמידה שלכם ולצבור ידע נוסף שכנראה לא הייתם רוכשים בשום דרך אחרת. המכללה עשויה גם למתוח ולשפר את כישורי החשיבה הביקורתית שלכם, מה שיכול לעזור לכם לנתח, להבין ולשקול בעיות ומצבים טוב יותר, בנוסף לידע התיאורטי שניתן גם באוניברסיטה, אתם תוכלו לרכוש ניסיון פרקטי עם ליווי צמוד של המרצה.

הכנה לקריירה ויציבות כלכלית – השנים הראו כי לימודים במכללה הם הדרך הטובה ביותר לקבל ניסיון והכנה לקריירה עוד לפני תחילת העבודה בפועל. עוד אחד מהיתרונות החשובים ביותר של לימודים במכללה הוא הסבירות שהידע, הניסיון וההכנה שתקבלו במכללה יביאו אתכם ליציבות כלכלית, מאחר ובוגרי מכללת אורין שפלטר בעלי סיכוי גבוה יותר להיות מועסקים על ידי החברות המכובדות והגדולות בארץ. הרי כולם יודעים כי השם של המכללה הולך לפניה.

 

לימודים במכללה- קידמה טכנולוגית וידע עדכני ביותר

לימודים אקדמאיים הם עסק לא זול, ולפני שאתם מחליטים היכן תשקיעו את הכסף שלכם, בדקו כי המוסד הלימודי מעוניין להשקיע בכם בחזרה. מכללת אורין שפלטר, אשר חרטה על דגלה להשקיע בכל סטודנט וסטודנט ובכך להבטיח את אחוזי המעבר הגבוהים בארץ, מציגים פני הסטודנטים מגוון כלים מתקדמים ומעודכנים ביותר כדי לאפשר להם להצליח ולהיות הטובים ביותר בתחום הפיננסי. אין ספק כי כל מרצה, מנהל ומייסד במכללת אורין שפלטר רואים בהצלחה של הסטודנטים שלהם את הצלחתם האישית. זאת חד משמעית התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלכם!

 

שולחנות וכיסאות

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
מדריך
מסגרות לתעודות: מדריך

עבור אלה המבקשים לאחסן, להציג או לקדם הישגים אקדמיים או אישיים, מסגרות לתעודות הן כלי אידיאלי שיכול להוסיף נופך

קורס פייתון
מה זה קורס פייתון?

פייתון ידועה כשפת תכנות באמצעותה ניתן לקצר מאוד בשורות קוד על מנת להריץ תהליכי פיתוח שונים. הביקוש למתכנתים עם