נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איזה מוצרי טיפוח היית לוקחת לאי בודד?

מוצרים לטיפוח הפנים

כל אחת חולמת בשלב מסוים בחיים לגור על אי בודד עם או בלי בן הזוג, אבל שוכחת שבאי בודד אין תנאים המאפשרים לה להישאר מטופחת, אלא אם מדובר על אי שיש בו בית מלון עם כל הפסיליטיז. בין אם מדובר על אי בודד ובין אם לא, ישנם מוצרי טיפוח שאי אפשר לחיות בלעדיהם. אז מה כדאי לקחת לאי בודד – על כך במאמר הבא!

 

מוצרים לטיפוח הגוף

אם יש מקלחת או לפחות אגם מים מתוקים באי הבודד תצטרכי בוודאי לקחת איתך סבון מוצק או סבון נוזלי כדי להישאר נקייה. בוודאי תבחרי באי שטוף שמש שאינה בריאה תמיד לעור ולכן כדאי שתצטיידי בקרם הגנה בדרגה גבוהה ובקרם גוף שיסייע לגוף להישאר לח. ידוע שהחום מייבש את העור וסודק אותו ולכן לקרם איכותי יש חשיבות רבה על מנת להזין את העור.

מי שרוצה גם למנוע או לטפל ביבלות ברגליים ובידיים חשוב שתיקח איתה קרם טוב לכפות הרגליים וקרם ידיים. ישנם גם שמנים איכותיים שיסייעו לעור הגוף להישאר לח בין אם בצורה של משחות ובין אם כסבונים. השאלה היא מה עושה לך טוב על מנת להישאר רעננה גם על אי בודד. ההמלצה שלנו היא לארוז מגוון מוצרי טיפוח ויופי כדי להיות בטוחה ומוגנת בחופשה שלך.

 

מוצרים לטיפוח השיער

גם מגוון מוצרי הטיפוח לשיער הוא נרחב. כולנו משתמשות בסוגי שמפו שונים, מרככים, מסיכות לשיער, שמנים טיפוליים, מוסים, ספריי  או תכשירים אחרים לעיצוב השיער. לפיכך, חשוב לבחור במוצרים המתאימים לסוג השיער שלך על מנת שישמרו על ברק השיער, יזינו אותו וישמרו על הצבע הטבעי או הלא טבעי שלו. חפשי תכשירים עשירים במינרלים ובוויטמינים של מרכיבים טבעיים וצמחיים ושמרי על נפח שיער עשיר ובוהק במיוחד אם את חשופה לשמש.

 

מוצרים שישאירו לך ריח טוב

גם אם את על אי בודד את צריכה להריח טוב. ראשית הצטיידי בדאודורנט ללא אלכוהול שיפיג ריחות וסימני זיעה לאורך שעות. שנית, ברחי בבושם ממותג איכותי, עדין וקליל. בקיץ הריחות הכבדים והמתוקים מדי יכולים להיספג בגוף ולייצר ריחות לא נעימים. מעבר לכך, כל בושם יושב על כל אישה באופן שונה.

לכן, חשוב לנסות את הבושם ולראות כיצד הוא משפיע על ריח הגוף. כמו כן, ישנם בשמים המתאימים ליום ואחרים המתאימים לערב. לכן חשוב לבחור בבשמים עם ריחות פירותיים על פי טעם אישי שנשארים על הגוף גם ביום וגם בערב.

 

מוצרים לטיפוח הפנים

כל אישה חייבת להגן על עור פניה מאקלים יבש וחם. לכן, חשוב להצטייד במסכת פנים טובה, קרם לחות עשיר ומזין, קרם ללילה וקרם ליום, קרם לעיניים, סרום, מסיר איפור, קרם הגנה לפנים, מי פנים, חלב פנים וכד'.

מוצרים לטיפוח הפנים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אסתטיקה ויופי