נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל מה שלא העזתם לשאול על משחקי מנהלים

משחקי מנהלים

איך הייתם מגדירים את הבוס שלכם? האם הוא מורם מעם, מהנהן כדי לומר "בוקר טוב" ומדבר איתכם רק על ענייני עבודה? או שהוא בגדר "אחד משלנו", בגובה העיניים ומתבדח בהפסקת הצהריים עם כולם? זה לא באמת משנה, כי לכל מנהל נישה משלו. לכל מנהל יש גם עולם שלם של מתנות וגאדג'טים שאפשר לקנות לו.

 

משחקי מנהלים – מה זה?

לא, אנחנו לא מתכוונים לאירועי הגיבוש האלו שהחברה מכריחה את כולם לצאת אליהם, הכוללים בדרך כלל משחקי "חפש את המטמון" וארוחת צהרים מפוקפקת. אז מה זה משחקי מנהלים?
כשאומרים לנו משחקי מנהלים, אפשר מיד לחשוב על המתקן המפורסם, הנקרא "כדורי ניוטון", עם חמישה כדורים כסופים, דמוי מטוטלת, שברגע שמושכים אחד ומשחררים הוא מתחיל לנקוש בשאר הכדורים וחוזר חלילה. ובכן, זוהי דוגמה טובה למשחק מנהלים אחד. ישנם משחקים רבים שאפשר לרכוש למשרד המנהל או למשרד שלך, והרשימה ארוכה וגדושה.

 

מתנות למנהלים "רגילים" יותר

אז הבוס שלך בחור חכם, מרשים, אבל איך לומר- לא יישב איתך על כוס בירה בסוף יום העבודה. עבור משרד למנהל כזה ישנם שלל מתנות, מגניבות בפני עצמן, מבלי "לשבור את הדיסטנס". עולם הגאדג'טים מציעה מגוון משחקי חשיבה למשרד כמו קובייה הונגרית מעוצבת, משחקי צורות ממתכת, פאזלים תלת ממד, ואפילו מפיץ ריח מתכוונן וצבעוני שיפיץ ריח של סמכות בכל פעם שעובדים ייכנסו לקבל מילה טובה. או נזיפה. תלוי במנהל.

 

למנהל שהוא חבר – אפשר "להתפרע"

אם המנהל שלך אחד שיודע להשתטות מדי פעם, אפשר להפתיע אותו עם מתנה משעשעת. שק אגרוף שולחני יהיה שימושי מאוד אחרי פגישות קשות, לוח כדורסל מקצועי לתלייה במשרד לשבירת השגרה, מכונת ממתקים בעיצוב רטרו או לוח חיצים קלאסי- הן רק חלק קטן מן האפשרויות העומדות לרשותך כשמגיע היום המיוחד של המנהל שלך.

למיטיבי לכת (ואם כולם במשרד רוצים להשתתף במתנה), אפשר ללכת רחוק יותר ולרכוש משקפי VR- מציאות מדומה, מתנה שהיא בגדר המילה האחרונה בטכנולוגיה של ימינו. אך חשוב לקחת בחשבון שהמנהל לא תמיד יהיה זמין לשאלות או התייעצויות, שכן הוא עלול לרחף מעל החומה הסינית או לנוח על חוף בהוואי בזמן הזה. ראו הוזהרתם.

 

אפשרויות רבות – כולן יעלו חיוך

לסיכום, משחקים וגאדג'טים למשרד עבור מנהלים הן בגדר מתנות ללא סיכון. הן מעידות על חשיבה על האחר, בדרך כלל גם על חוש הומור בריא, וגם אם נדמה שהמנהל עשוי מאבן, מתנה כזאת בהחלט יכולה לשבור את הקרח. אז בפעם הבאה שיש אירוע במשרד, שהבוס חוגג יום הולדת או סתם מתחשק להתפנק- רכשו לעצמכם מתנה קטנה שתעשה טוב על הלב. במקרה הכי גרוע, תמיד אפשר לזרוק לסל בזמן שמחכים למייל ההוא שיגיע.

מתנות וגאדג'טים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
שק אגרוף ראשית
מידע חשוב על בובות אגרוף

אגרוף הוא מענפי הספורט שתופסים יותר ויותר תאוצה בארץ בשנים האחרונות, כאשר גם מתאמנים שאינם מתאגרפים מקצועיים מוצאים את