נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה כדאי ללמוד כדי למצוא עבודה טובה?

ללמוד כדי למצוא עבודה טובה

אחת השאלות הגדולות והקריטיות ביותר בחיינו כאנשים בוגרים היא מה כדאי לנו ללמוד. מורכבות השאלה הזו גדלה אף יותר בשנים האחרונות כי העולם כל הזמן משתנה ושועט קדימה. אז איך נדע מה כדאי לנו ללמוד? אם אתם אחרי הצבא או טיול גדול והגעתם לשלב הנהדר של להתחיל ללמוד, אתם בוודאי תוהים לעצמכם מה תוכלו ללמוד כדי להגשים את עצמכם, לעבוד בעבודה מעניינת ולא פחות חשוב עבודה טובה ומתגלמת?

יכול להיות שאתם נמצאים בשלב בחיים בו אתם רוצים לעשות שינוי משמעותי בחיים שלכם. אולי אתם כבר עובדים כמה שנים ואתם רוצים לעשות הסבה מקצועית וללמוד משהו חדש? בכל מקרה – למידה על מנת למצוא עבודה טובה היא פעילות חשובה ומבורכת אך מומלץ שניקח את ההחלטה בכובד ראש.

 

מה כדאי ללמוד?

התשובה הזו משתנה מאדם לאדם. לכל אחד יש החוזקות שלו ואת הדברים שהוא אוהבת לעשות. לכל אדם יש תשוקה אחרת ומטרות אחרות, אך ישנם דברים חשובים שתוכלו לקחת בחשבון כדי לקבל את ההחלטה הגדולה הזו.

לימוד

עשו חקר שוק – איזה עובדים מחפשים היום?

לפני שאתם מחליטים מה ללמוד בידקו – אילו עבודות מבוקשות היום. תוכלו לעשות זאת דרך אתרים מקצועיים ומצוינים כגון ג'וב שופ מציאת עובדים. כך תוכלו לדעת מה כדאי לכם ללמוד ומה באמת תהיה לכם עבודה טובה בעתיד.

 

מה אתם אוהבים לעשות?

אם יש לכם משיכה למשהו מעניין שגם אפשר להפיק ממנו כסף בעתיד – זה כיוון מעולה. עבודה שאתם אוהבים היא עבודה שאפשר לעבוד בה הרבה שנים, לצמוח ולהתפתח. נסו לשלב בין הצרכים של השוק לבין דברים שאתם אוהבים. אכדאי שווה לחשוב איך הכישורים או החוזקות שלכם יכולים לבוא לידי ביטוי בעולם הייטק היות ונראה שאנחנו צועדים לשם.

 

איך נחליט מה ללמוד – כמה דגשים חשובים

לימודים הם אינם עניין של מה בכך. הם לוקחים זמן רב מחיינו, אנרגיה משאבים ולא פחות חשוב – כסף. לכן כשאתם מחליטים ללמוד עליכם לשקול היטב מה ללמוד.  נסו לבחור במסלול שמתאים לכם ואתם מחוברים אליו.

שיקלו את הדברים הבאים –

  1. השקעה –  אם תאהבו את הלימודים יהיה לכם קל להשקיע הרבה בלימודים והם יבואו יותר בקלות מאשר לימודים שאתם ניגשים אליהם בלב לא שלם.
  2. מוטיבציה – אם אנחנו נדע שבתום הלימודים מחכה לנו עבודה טובה, מתאימה ומשתלמת אז נוכל להתמלא מוטיבציה ולהצליח בלימודים.
  3. חשיבות ההתאמה כדי לאפשר הצלחה – להצלחה בלימודים יש חשיבות גדולה. אם יש לנו חוויה חיובית כלפי המקצוע אנחנו נרצה לעסוק בו. בנוסף ציונים טובים יכולים להוביל לעבודות טובות יותר בהמשך ולתת לנו תחושת ערך ובטחון כשאנחנו ניגשים לתהליך חיפוש העבודה.

אז לפני שאתם מחליטים מה ללמוד עשו קצת עבודה עם עצמכם. ואז צאו ללמוד. לימודים זה דבר מדהים, מפתח ומעשיר, נסו להנות מהתהליך! בהצלחה!

ללמוד כדי למצוא עבודה טובה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
מדריך
מסגרות לתעודות: מדריך

עבור אלה המבקשים לאחסן, להציג או לקדם הישגים אקדמיים או אישיים, מסגרות לתעודות הן כלי אידיאלי שיכול להוסיף נופך

קורס פייתון
מה זה קורס פייתון?

פייתון ידועה כשפת תכנות באמצעותה ניתן לקצר מאוד בשורות קוד על מנת להריץ תהליכי פיתוח שונים. הביקוש למתכנתים עם

תלמידה
מכללה או אוניברסיטה?

נכון להיום שוק העבודה תחרותי ביותר והביקוש לעובדים מיומנים גבוה. תואר אוניברסיטאי נדרש למגוון קריירות כגון רפואה, בריאות הנפש