נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה יותר יקר – חליפת חתן או שמלת כלה?

זוג בצילומים

שלב ההכנות לחתונה, מצריך מהזוג הטרי להוציא לא מעט כספים על מגוון נושאים רחב – החל מבחירת אולם האירועים, דרך בחירת המנות וגם בבחירת התלבושות. גם תלבושת החתן וגם שמלת הכלה, הפכו בשנים האחרונות להיות הוצאות משמעותיות "ונכבדות" בתחום החתונות. מי נחשב ליקר יותר, וכיצד תוכלו למצוא את המחיר הטוב ביותר? כל זה ועוד בעמוד הקרוב.

חליפת חתן או שמלת כלה?

שלב ההכנה לחתונה הוא שלב ארוך ולעיתים עשוי להיות מתיש: אתם טרודים בהרבה מאוד משימות, מדברים מול כמה אנשי מקצוע שונים, ותוסיפו לכך את הלחץ וההתרגשות מהיום שקרב ובא. מעבר ללחץ ולהתרגשות הרבה, ההוצאות הכלכליות מביאות לא מעט לחצים ודאגות. כיום, ביצוע חתונה במדינת ישראל בשבת 2019, אינה עסק זול ונוח, ולא מעט זוגות מוצאים את עצמם בהלוואות מול הבנקים לצורך ביצוע חתונת החלומות שלהם.

שלב בחירת חליפות חתן וכמובן שמלות הכלה, מוסיפות לכך הרבה. כיום, שמלת כלה בעבור יום החתונה, עשויה להגיע למחירים מרחיקי לכת של כמה אלפי שקלים. שמלת כלה ממוצעת, עשויה לעלות באזור ה- 2,500 שקלים (!!!). כמובן שתוכלו למצוא שמלות כלה במחירים נמוכים יותר של עד 750 שקלים, ומנגד תוכלו למצוא שמלות כלה שמחיר השמלה מרקיע ועובר את רף ה- 10,000 שקלים. מאז ומתמיד, שמלת הכלה הייתה אחד המוצרים היקרים והמשמעותיים ביותר בתהליך ההוצאות לחתונה.
מנגד, חליפת חתן ממוצעת עולה הרבה פחות. מחיר חליפת חתן ממוצעת ינוע בין 800 שקלים ל- 1,200 שקלים (הפרש של כמה אלפי שקלים לעומת מחיר שמלת הכלה). כמו כן, תוכלו למצוא חליפות חתן שונות במחיר של עד 500 שקלים, ומנגד תוכלו למצוא חליפות חתן במחיר של כמה אלפי שקלים. הנקודה היא ברורה – המחיר שאותו תצטרכו להוציא על שמלת הכלה, כמעט באופן גורף ובכל המקרים, יהיה גבוה יותר מהמחיר שתצטרכו להוציא על חליפת החתן.

חתן

כיצד ניתן לחסוך בהוצאות הלבוש לחתונה?

הוצאות הלבוש לחתונה, עשויות להגיע לעיתים לכמה אלפי שקלים. לא כל אחד מאיתנו יכול להרשות לעצמו או רוצה להוציא כמה אלפי שקלים על פריטי הלבוש בלבד. לפיכך, עליכם לחפש בצורה יסודית ונכונה את חליפות החתן ושמלות הכלה האטרקטיביות ביותר עבורכם. למה הכוונה? חפשו במגוון רחב של חנויות, חנויות סטודיו ואתרי אינטרנט בתחום החתונות, וקבלו טווח מחירים רחב יותר של פריטי הלבוש הללו. כמו כן, החלטה של תקציב שמיועד לתחום הלבוש בחתונה, יסייע לכם לבצע את תהליך החיפוש בצורה מהירה ויעילה יותר, וכך להימנע ממצבים שבהם אתם מוציאים יותר מדי כסף על חליפת החתן או שמלת הכלה – בניגוד למה שרציתם. בצעו חיפוש מקיף, וכך תוכלו לחסוך עד אלפי שקלים!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה