נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה חשוב לזכור בעת בחירת משרד תיווך

כסף ובית

יש המון משרדי תיווך ברחבי הארץ, אבל לא כולם מומלצים, מקצועיים ובלי ניסיון. מקרה שאירע לנו לפני כמה חודשים גרם לנו להבין כי עלינו להעלות מדריך מקיף בנושא שיציג בפני כל דורש את הדברים שחשוב לזכור בעת בחירה של משרד תיווך. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים שאנחנו למדנו על בשרנו בהקשר זה.

 

תכירו את המקרה שגרם לנו לכתוב את המדריך הנוכחי

אם קראתם את פסקת הפתיחה בעיון רב, וודאי שמתם לב כי ציינו שמקרה מסוים שאירע לנו, גרם לנו להעלות את המדריך החשוב הזה. לפני כמה חודשים מצאנו את עצמנו מגיעים אל משרד תיווך באופן ספונטני. כלומר, מבלי שביררנו פרטים מקיפים בנושא. פשוט החלטנו שאנחנו רוצים הכוונה במציאת דירה להשכרה והגענו אל משרד אקראי. לאחר זמן מה התגלה לנו שבחרנו במשרד לא מומלץ. כזה שכולם מדירים את רגליו ממנו. הבעיה הייתה, שגילינו זאת בשלב מאוחר יותר, כשכבר היינו בשלבים מתקדמים. כדי שאחרים לא ימצאו את עצמכם במצב שכזה, החלטנו לכתוב מדריך שיציג מה חשוב לזכור בעת בחירה של משרד תיווך. אז תישארו אתנו ותצאו חכמים.

 

מה חשוב לזכור בעת בחירת משרד תיווך? הדבר ה – 1

הדבר ה – 1 שחשוב מאוד שתזכרו בעת בחירה של משרד תיווך היא המיקום. אנחנו למשל נכנסנו אל משרד תיווך שנמצא ברמת גן, בזמן שרצינו למצוא דירה בתל אביב. חשבנו שהשכנות בין הערים לא מפריעה. בשלב מאוחר יותר התברר לנו כי עדיף להגיע אל משרד תיווך בעיר הנבחרת. שכן, למשרד שכזה יהיו הרבה יותר הצעות ממשרד שנמצא מחוץ לכותלי העיר. כך שאם נניח אתם מחפשים משרד תיווך בבת ים, עליכם לערוך חיפוש אחר משרדי תיווך בבת ים בלבד ולא בערים הסמוכות לה.

 

מה חשוב לזכור בעת בחירת משרד תיווך? הדבר ה – 2

חשוב מאוד שתזכרו לבדוק פרטים אודות המשרד הנבחר טרם ההגעה אל המקום. שכן, יש לא מעט משרדים שידועים כלא מומלצים (וכדאי שתדעו זאת קודם לכן). ככל שתעמיקו יותר בחיפוש, כך תוכלו להיות בטוחים יותר שבחרתם נכון.

 

טיפ למציאת משרד תיווך מומלץ

כדי שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם את משרד התיווך המומלץ ביותר, אתם צריכים לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת. הכוונה היא לקרוא חוות דעת שונות שנכתבו על ידי גולשים שהסתייעו במשרדים שונים. אנחנו ערכנו בירור שכזה בפלטפורמות הבאות:

  • לשונית הביקורות של גוגל
  • אינסטגרם
  • פייסבוק

עשו זאת ותגיעו אל הדירה הנבחרת בלב שלם ורגוע.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה חשוב לזכור בעת בחירת משרד תיווך. כעת, יש בידיכם את כל הפרטים החשובים, כך שעליכם רק ליישם אותם ולזכור אותם היטב. נאחל לכם שיהיה בהצלחה ושתמצאו את דירת החלומות.

השקעה כספית

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא פיננסים