נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה זה קורס פייתון?

קורס פייתון

פייתון ידועה כשפת תכנות באמצעותה ניתן לקצר מאוד בשורות קוד על מנת להריץ תהליכי פיתוח שונים. הביקוש למתכנתים עם ידע בשפת פייתון הולך וגובר בשל היכולת לתת מענה בניתוח נתונים מהיר ואפקטיבי. שפת פייתון נחשבת לשפת תכנות קלה ללמידה, פייתון אינה מוגבלת בעיבוד של נתונים והיא שימושית על גבי כל מערכת הפעלה ובכל פלטפורמה רצויה. רוצים להפוך למומחי עיבוד נתונים בפייתון? לפניכם כל המידע על קורס פייתון למתחילים ולמתקדמים.

 

תכנית הלימודים בקורס פייתון

סטודנטים בקורס פייתון יכירו את עקרונות התכנות בפייתון לרבות חשיפה לכלי הניתוח והעיבוד הזמינים בשפה לצד הבנת ביצוע נכון של ניתוחים מורכבים וכן בניית כלי ניתוח מתאימים עבור משתמשים מסוגים שונים. סטודנטים לפייתון ילמדו בנוסף לפתח אפליקציות WEB ושירותי אינטרנט וכן יתכנתו באמצעות טוויסטד פייתון.

קורס פייתון

למי מתאים קורס פייתון?

נחלק את סוגי קורסי הפייתון ל-2: קורס פייתון למתחילים וקורס למתקדמים.  תנאי הקבלה לקורס פייתון מתחילים הוא אוריינטציה בשימוש במערכות הפעלה וטכנולוגיות שונות וכן קיים יתרון לשליטה טובה בשפה האנגלית.

קורס מתקדמים יפתח את שעריו למתכנתים בעלי ניסיון במקצוע המעוניינים להרחיב את יכולותיהם באמצעות שליטה בפייתון וכן עבור מפתחי פייתון בפועל המעוניינים להרחיב את ידיעותיהם בבדיקות תוכנה ויצירה של שירותים אינטרנטיים. הניסיון הנדרש עבור קורס פייתון למתקדמים הינו ניסיון כתיבה של מודולים, שימוש בביטויים רגולריים וכן היכרות עם הגדרות Class.

 

לימודי פייתון אונליין

מוסדות לימוד שונים מאפשרים לימוד קורס פייתון מקוון. הקורס מבוסס על למידה בזום בנוסף לשיעורי פייתון מוקלטים בהם התלמיד יכול לצפות בכל עיתוי נוח עבורו. אופציה זו לרוב תתאים לאנשים עובדים. היתרון בשיטה זו הוא גמישות בזמנים, במיקום ויכולת של צפיה נוספת בשיעורים שלא הובנו דיים. ישנן מכללות המציעות שילוב היברידי של לימודי פרונטל לצד לימודי אונליין.

קורס פייתון

הכירו חלק מנושאי הלימוד בקורס פייתון

בקורס פייתון נלמדים החומרים הבאים: לולאות מקוננות ומטריצות, תנאים מקוננים, עדכון ויצירת נתונים, רקורסיה, תכנות פרוצדורלי, גישה למאפייני אובייקט, סקריפטים לאוטומציה, תכנות מונחה עצמים, הבדלים בין משתנים, ביטויים רגולריים מתקדמים, סוגי מיונים, תכנות נכון, תיקון שגיאות ועוד.

 

מה העלות של קורס פייתון?

מחירי קורס פייתון מתחילים ב-4,000 ש"ח. ישנם קורסים מקצועיים במיוחד שעלותם 10,000 ש"ח ויותר. המחיר של הקורס נקבע על פי מידת המקצועיות שלו וכן לפי היקף השעות והתכנים הנלמדים.  ישנן חברות המכשירות על חשבונן תלמידים בקורסי פייתון עבור העסקתם לאחר מכן במשרות הדורשות ידע בשפה זו.

 

היקף שעות של קורס פייתון

קורסי פייתון מציעים היקפי שעות שונים. ישנם קורסים של 50-80 שעות לצד קורסים ארוכים יותר שנמשכים מספר חודשים עד חצי שנה. חשוב לבדוק היטב את הסילבוס ולהתאים את תכני הקורס לידע אותו אתם מעוניינים לרכוש.

קורס פייתון

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
מדריך
מסגרות לתעודות: מדריך

עבור אלה המבקשים לאחסן, להציג או לקדם הישגים אקדמיים או אישיים, מסגרות לתעודות הן כלי אידיאלי שיכול להוסיף נופך

תלמידה
מכללה או אוניברסיטה?

נכון להיום שוק העבודה תחרותי ביותר והביקוש לעובדים מיומנים גבוה. תואר אוניברסיטאי נדרש למגוון קריירות כגון רפואה, בריאות הנפש