נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה התדירות להזמנת מדביר לבית של 75 מ"ר?

חומרי הדברה

הזמנת מדביר צריכה להתבצע בתדירות של אחת לשנה לפחות, אולם חשוב להיות ערניים לסימנים המופיעים על פני השטח ועלולים להעיד על הימצאות של חרקים, מכרסמים, מעופפים, זוחלים וכן הלאה. בנוסף, כדאי להביא בחשבון את ההבדל בין דירות קטנות וגדולות

בית של 75 מ"ר בדרך כלל כולל 3-4 חדרים. זהו הנכס הנפוץ בישראל כי הוא מתאים גם לשוכרי דירות וגם לבעלי משפחות קטנות, מה גם שמבחינת הקבלנים הוא נחשב משתלם. על הרקע הזה, אפשר להבין מדוע לעיתים קרובות עולה השאלה מה התדירות להזמנת מדביר עבורו.

בנוסף, אם יודעים באיזה שיקולים להשתמש על מנת לקבוע את תדירות הביקור של המדביר, אפשר להשתמש במידע הזה גם בדירות קטנות או גדולות יותר.התייעצות עם המומחים של חברה מקצועית כגון צוות ג'י מעלה שהתדירות המומלצת להזמנת מדביר היא פעם בשנה.

אם מזמינים את המדביר לפחות פעם בשנה, מצמצמים למינימום את הסיכון להופעת סוגים שונים של חרקים, מכרסמים, זוחלים, מעופפים וכן הלאה. יתרה על כך, ביקור שנתי של מדביר יכול להיות פתרון מעולה עבור תחזוקה נכונה של הנכס והבית.

 

למה להזמין מדביר בתדירות גבוהה יותר?

יש מקרים שבהם הזמנת מדביר לבית של 75 מ"ר רק פעם בשנה אינה מספיקה. זה למשל קורה אם כבר יש מושבה של טרמיטים מתחת לבית, או אם מזהים תנועה חשודה של זוחלים ומכרסמים. בכל אחד מהמקרים האלה, אין טעם לחכות עד למועד הקבוע הבא של הזמנת המדביר – אלא כדאי ליצור עמו קשר כמה שיותר מוקדם.

יתרה על כך, כדאי להזמין מדביר בתדירות גבוהה אם בדיוק נמצאים בעיצומו של תהליך שיפוץ, הריסה, החלפת צנרת וכן הלאה. בכל אחד מהפרויקטים הללו, יש סיכוי גבוה מאוד להופעת חרקים על פני השטח. אם החרקים הסתתרו וכעת פעולות השיפוץ והתחזוקה הוציאו אותם החוצה, כנראה שהזמנת מדביר מקצועי תהיה הפתרון.

 

מה ההבדל בין דירות קטנות ובתים גדולים?

החדשות הטובות הן שניתן להתאים שירותי הדברה לצרכים ולדרישות של קהל היעד והלקוחות. כדי לעשות את זה, מביאים בחשבון גם את התדירות המומלצת העקרונית להזמנת המדביר וגם את התדירות שנקבעת לפי אופי הנכס.בבתים גדולים לדוגמא, ניתן לתאם את שירותי ההדברה רק לחלק מהחדרים.

לעומת זאת, בדירות קטנות נוכל להשיג את האפקטיביות של ההדברה רק אם נבצע אותה בכל הבית בעת ובעונה אחת.בסופו של דבר, אי אפשר לצפות מבעלי בתים או דירות לדעת לבד כל כמה זמן להזמין שירותי הדברה או כיצד להתמודד עם המזיקים. כאן נכנסים לתמונה בעלי מקצוע, שהתפקיד שלהם הוא להמליץ על פעולות הדברה רלוונטיות. בהזמנת חברה אמינה, ניתן גם ליהנות מתקופת אחריות ארוכה על ההדברה ועל תוצאותיה.

חומרי הדברה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הדברה
הדברת חרקים
הדברה ידידותית לסביבה

בשנים האחרונות התפתח שוק ההדברות האקולוגיות, וכיום הוא לוקח חלק נרחב בסוגי ההדברות הקיימות. אנשים כבר אינם מעוניינים בהדברות