נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה היתרונות בלהשקיע בחו"ל לעומת הארץ?

nattanan23 / Pixabay

בשנים האחרונות קשה שלא לשמוע את הדילמה המוכרת, האם להשקיע בנדל"ן בחו"ל או בארץ. ואכן, רבים הם המומחים והמשקיעים שבוחרים להשקיע בארצות הברית בגלל מגוון יתרונות הגלומים בשוק הנדל"ן שלה כמו התשואות והשקיפות הנוחה שמציעה ארצות הברית בתחום. קניית נדל"ן בארצות הברית אכן כוללת מגוון יתרונות ועם זאת מדובר בשוק רחוק יותר, שצריך לחקור ולהבין למען ביצוע השקעה נכונה וכדאית. כדי לשים סוף לדילמה ולהבין מה מושך את הישראלים המשקיעים לשוק הנדל"ן של ארצות הברית, לפניכם הכל על מה היתרונות בלהשקיע בחו"ל לעומת הארץ?

 

מה היתרונות בשוק הנדל"ן של ארצות הברית על פני ישראל?

מספר רב של יתרונות מרים את שוק הנדל"ן האמריקאי לכה אהוד ועדיף על השוק הישראלי לדעת רבים. כדי לנסות להבין ולהכריע בנושא עבורכם, לפניכם מספר יתרונות בשוק הנדל"ן האמריקאי:

 

מערכת נדל"ן נוחה

לעומת שוק הנדל"ן בארץ ישראל שאינו כה מסודר ושקוף, ובו לרוב נתונים רבים לא חשופים לנו ויש בירוקרטיה רבה רק להבין את מצב הדירה הקיימת – שוק הנדל"ן בארצות הברית הוא נוח לשימוש ולהכרות, ושוק הנדל"ן בו אכן ידוע ככזה הנוח ושקוף להבנה.

אתרי המחוזות השונים יציגו לפניכם בשקיפות את הנכסים הפנויים, מצבם, תגובות עליהם ונתונים רבים שהופכים את קניית הנכס לברורה והוגנת. לעוד מידע על שוק הנדל"ן של ארצות הברית, היכנסו ללינק – https://usa-invest.co.il.

 

תשואות גבוהות יחסית לתשואות בארץ

לעומת התשואות בישראל שעומדות יציבות כבר מספר שנים ומחזיקות בממוצע של 3-5 אחוזים, אחוז התשואות בארצות הברית הוא מושך ונוח באזורים מסוימים, ויכול להגיע בקלות גם ל9-10 אחוזי תשואה בשנה.

לאחר המשבר שספגה ארצות הברית ב2008 שהביא לירידה בשוק הנדל"ן, כעת השוק נמצא בעלייה שעדיין קיימת ומורגשת. כך ההזדמנות הכלכלית שטומן בחובו שוק הנדל"ן של ארצות הברית היא גדולה ומושכת משקיעים מכל העולם, ועולה לרוב ,על ההזדמנות הרווחית שקיימת כאן בישראל.

 

ביקוש גבוה

ארצות הברית היא מעצמה עולה שקולטת מספר רב של מהגרים ומעלה את אוכלוסייתה כל שנה, דבר המאפשר גם כן אפשרויות השכרה פשוטות לרוב, ומבטיח שהדירה לא תעמוד ריקה ושגם במחירי השכירות שמתאימים לכם – היא תיתפס ותהיה רצויה מאד. זה הוא יתרון גדול שלא תמצאו בארץ בכלל בערים מסוימות. קניית דירה במקום מתפתח בארצות הברית תבטיח גם תשואות גדולות וכפולות מן התשואות שתוכלו למצוא בארץ.

 

תנאים והגבלות נוחים יותר

רבים נמשכים לשוק הנדל"ן האמריקאי בארצות הברית, גם מאחר והוא נחשב לכזה שמכיל פחות הגבלות ומיסוי על המשקיעים או רוכשי הדירה למגורים בה. לעומת ישראל בה בשוק הנדל"ן יש ביקוש גבוה, השוק האמריקאי נחשב לנוח הרבה יותר עבור משקיעים והמיסוי וההגבלות שם, ידידותיים והרבה פחות מורגשים מישראל שלנו. מעבר לכך, שוק הנדל"ן בארצות הברית נוח לסגירה מיידית ולעסקה מהירה, לעומת הישראלי שידרוש כמה פגישות, אישורים ובירוקרטיה.

 

וילה בארה"ב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדלן