נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה היא מכונת קידוח?

ראש של מקדחה

מה עושים? בונים בניינים, ועוד הרבה דברים. למכונת הקידוח יש חלק בלתי נפרד בפיתוח הנוף העירוני ובכלל, יש לה חשיבות רבה בתחום הבנייה וההנדסה. למכונת הקידוח יש מקום של כבוד בתחומים רבים, גם כאלה שאולי חשבתם עליהם בהקשר הזה. אנחנו כאן כדי להסביר ולספר לכם כל מה שאנחנו יודעים על מכונת הקידוח. הישארו אתנו ואולי תגלו דברים חדשים שלא ידעתם…

 

מכונת קידוח

נתחיל מהתחלה ונסביר מה היא מכונת קידוח. מכונת קידוח נקראת גם מקדח בורות והיא ציוד מכני הנדסי שמשמש לצורך קידוח של בורות ופירים בקרקע. קיימים סוגים רבים של מקדחים ששונים זה מזה בגודל, בעומק החפירה המרבי וברמת הניידות שלהם. יש מקדחים שמותקנים על גבי טרקטור או משאית ויש מקדחים נייחים שמורכבים באתר העבודה, ללא יכולת תנועה.

 

קידוחים

מכונות קידוח משמשות למגוון עצום של קידוחים, החל מקידוחים קטנים ונקודתיים, כמו חורים בקיר ועד קידוחים להקמת יסודות בניין. במכונות קידוח משתמשים גם לשיפוץ בתים ולהריסת משטחי בטון. את המקדחים מתאימים לפי הצורך הנקודתי והתוצאות המצופות. המבחר והסוגים השונים עלולים לבלבל את אלה שאינם עוסקים בתחום הקידוחים, ולכן כדאי לעבוד עם מקצוענים בתחום כדי לקבל מוצר איכותי.

 

מקדח בורות

אתם בוודאי מכירים את מקדחי הבורות מאתרי בנייה שנקרו בדרככם, בשכונה או בכבישים. מכונות הקידוח משמשים ביצירת הבסיס בתחום הבנייה וההנדסה, בתוכניות בנייה רבות. את מכונות הקידוח מייצרות חברות ענק בכל העולם, כשאחת המובילות היא חברת geotest.co.il, שהיא חלק ממותג האיטלקי המפורסם COMACCHIO שעוסקת שנים רבות בפיתוח מכונות קידוח.

 

שימושים במכונת קידוח

אם נשאל אנשים שאינם ממקצועות התעשייה על מכונות קידוח, נמצא כי השימוש המוכר ביותר הוא כמובן קידוח בורות למטרת יציקה של חומרים כגון בטון או מים. במכונת הקידוח משתמשים גם עבור חפירת בארות וניקוז מי תהום, קדיחת מנהרות, הכנת פיר אוורור וכדומה. למכונות קידוח יש שימוש צבאי נפוץ, למטרת חשיפת חללים תת קרקעיים, כגון מנהרות לחימה וטרור, או הטמנת חומרי נפץ בעומק האדמה.

 

שיטות קידוח

כשמדברים על מכונות קידוח, חשוב להבין שקיימות שיטות קידוח שונות, שמשמשות למטרות שונות. לדוגמה, לביצוע קידוחים רדודים, יבחרו להשתמש בשיטת קידוח של טחינה באמצעות ספירלה או אוגר. עם השנים, שיטות הקידוח משתפרות, וביצועי מכונות הקידוח מתקדמים. מכונות הקידוח המתקדמות בעולם, מאפשרות קידוחים בשיטות שונות באמצעות מכונה אחת, עבור כל סוגי הקרקעות.

 

לסיכום

מכונות קידוח הם בסיס לתעשיות רבות, ומשקל העבודה שלהן רב ובלתי ניתן לפשרה. לחברות שעוסקות בבניית מבנים ציבוריים ועד לחברות שעוסקות בקידוחי ניסיון למבנים בתהליך תמ"א, יש חובת השקעה במקדחים. מכונות קידוח חדשניות יכולות להפוך כל פרויקט לחדשני ומתקדם הרבה יותר, בזכות היכולות המגוונות של המקדחים, שמתאימים לכל מטרה ולכל צורך, מקטן ועד לגדול ביותר.

מכונה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
מאלפי כלבים
איך נמדד מאלף טוב

כל בעל כלב יודע שלעיתים עולה צורך לשנות התנהלות מסוימת של הכלב. הדבר מוביל לא פעם לחיפוש אחר גורם

היתרונות בהדפסה על שמשונית

שמשונית היא ברזנט עבה וחזק, שלו יש המון שימושים בתעשייה, בעסקים ובמגזר הפרטי. השמשונית מאפשרת לנו לתפוס "שתי ציפורים

כלי עבודה
4 דרכים לאיתור נזילות קטנות

נזילות קטנות עשויות להיות חמקמקות. פתאום מופיע חשבון מים מופקע וסימנים של רטיבות בקירות הבית. סימנים אלו אמורים לעורר