נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה ההבדל בין כספות קטנות וגדולות כשמדובר בפריצת כספות

jackmac34 / Pixabay

פריצת כספות היא תחום לא פשוט ומורכב הדורש מיומנות רבה והבנה של כלל מערכת הכספת. לצערנו הרב, הכספות שאמורות להגן על החפצים שלנו עליהן בחרנו להגן בתוכן, לעיתים מתקלקלות במגוון תקלות נפוצות ומונעות מאתנו גישה לחפצנו היקרים מכל. במקרה כזה, נפנה לפריצת כפסות. לכל סוג שונה של כספת, ישנה גם שיטה שונה לפריצתה. ישנה כספת עם מנעול פשוט, כספת עם קודן ומקשים דיגיטליים או כספות עם פתיחת זיהוי אצבע ביומטרית. בהתאם לגודל הכספות, נראה הבדל גדול מאד בשיטות וביכולות הנדרשות כדי לפרוץ כספת קטנה מול לפרוץ כספת גדולה.

 

סוגי הכספות הקיימים: קטנה וגדולה

בעולם הכספות, ישנו אושר אדיר במגוון גדלים, סוגים, חומרים ואף שיטות נעילה. ההבדל העיקרי בין הכספות הוא בין כספת קטנה וביתית לבין כספת גדולה ומקצועית שלרוב כבדה יותר ובעלת שיטות נעילה מתוחכמות יותר. כל אדם קונה כספת לפי צרכיו וקונה את הכספת לפי כמות הבטיחות הדרושה לו, שכן בכספות גדולות נמצא יותר אמצעי נעילה מתוחכמים הקשים יותר לפריצה.

 

איזה תקלות עשויות לקרות בכספת ולגרום לנו לפנות לפריצתה?

בכספות מכל הסוגים, יש פעמים רבות תקלות הגורמות לכך שחפצינו היקרים מכל, ננעלים בפנינו. מדובר באירוע מלחיץ ביותר, בו עלינו לפנות לפורץ כספות ולשלם על פתיחתה מחדש. התקלות הנפוצות ביותר בכספות דיגיטליות הנפתחות על ידי קודן, הן שהבטריות מסתיימות ולא ניתן להפעיל את הקודן עוד. מקרה שכיח נוסף הוא כשמתנתק המגע בתוך הבטריות והמעגל החשמלי נפסק ולא פעיל כדי ללחוץ על הקודן ולפתוח את הכספת

. מקרים נוספים המצריכים פריצה של הכספת הן במקרים בהם נעלנו את הכספת אך אבדנו את המפתח וכך איבדנו את הגישה לתכולתה, ויש צורך לפרוץ אותה.

לעוד פרטים על פריצת כספות היכנסו לקישור lock-smith.co.il.

 

מה ההבדל בין פריצת כספות קטנות לפריצת כספות גדולות?

ישנם מספר הבדלים בין פריצת כספת גדולה לפריצת כספת קטנה. ההבדלים נובעים מן השינויים בין חומר, הכספת הקטנה לגדולה, המבנה שלה ומאפייניה. לפניכן מספר הבדלים חשובים בין הכספות הקטנות לגדולות:

 

הקושי בפריצה

פריצת כספות קטנות היא הליך פשוט ביותר, לעיתים מכה חזקה יכולה אפילו לפתוח אותן ללא נזק. לעומת זאת בכספת גדולה נמצא מנגנונים הקשים יותר לפריצה ולטיפול. הן דורשות התמחות וניסיון ולא כל אחד יכול לפתוח אותן בקלות כמו במקרה של פריצת כספות קטנות.

 

עשויות מחומרים אחרים המצריכים שיטות שונות לפריצתן

בעוד והכספת הקטנה עשויה לרוב מפלדה או מתכת פשוטה וביתית, כספות גדולות יהיו לרוב מחומרים כבדים כמו בטון, שמקשים על פריצתה של הכספת ודורשים התמחות גדולה יותר וניסיון בפריצתה.

 

מיקומו של מנעול או מנעולן הכספת

בכספות גדולות לרוב, מיקומו של מנעול או מנעולן הכספת נמצא עמוק יותר משנמצא בכספות הקטנות והביתיות. הדבר מקשה מאד על פתיחתן שכן יש לחדור אל עומק של כ20 ס"מ ברוב המקרים, לעומת בכספת הקטנה בה המנעול או המנעולן ניגשים לנו בישירות פשוטה

זוג מפתחות על רקע לבן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
ראש של מקדחה
מה היא מכונת קידוח?

מה עושים? בונים בניינים, ועוד הרבה דברים. למכונת הקידוח יש חלק בלתי נפרד בפיתוח הנוף העירוני ובכלל, יש לה

מאלפי כלבים
איך נמדד מאלף טוב

כל בעל כלב יודע שלעיתים עולה צורך לשנות התנהלות מסוימת של הכלב. הדבר מוביל לא פעם לחיפוש אחר גורם

היתרונות בהדפסה על שמשונית

שמשונית היא ברזנט עבה וחזק, שלו יש המון שימושים בתעשייה, בעסקים ובמגזר הפרטי. השמשונית מאפשרת לנו לתפוס "שתי ציפורים

כלי עבודה
4 דרכים לאיתור נזילות קטנות

נזילות קטנות עשויות להיות חמקמקות. פתאום מופיע חשבון מים מופקע וסימנים של רטיבות בקירות הבית. סימנים אלו אמורים לעורר