נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהם החלקים בניאגרה סמויה ולמה הם משמשים

מקלחת ושרותים

לאחרונה ניתן לראות בבתים רבים שימוש בניאגרה סמויה על פני ניאגרה גלויה, ניתן לראות ניאגרה סמויה במספר דרכים, ניאגרה עם אסלה תלויה, ניאגרה עם אסלת מונובלוק, חברות שונות. מה היא ניאגרה סמויה,  מה ההבדלים בנין ניאגרה סמויה לגלויה ומה הם החלקים בניאגרה סמויה ולמה הם משמשים. כל המידע אודות ניאגרה סמויה – הישארו איתנו.

 

מה היא ניאגרה סמויה?

ניאגרה סמויה כשמה כן היא, היא ניאגרה אשר מוחבאת בין אריחי הקיר. עיצובה של הניאגרה תחת אריחי הקיר נותנת מראה אלגנטי ומודרני לחלל. בונוס נוסף הוא בניקיון החלל. רוב הניאגרות הסמויות עובדות יחד עם אסלה תלויה, בעזרת אסלה תלויה תוכלו לנקות את החלל בקלות וביעילות גם מתחת לאסלה וגם את לחצן ההדחה. מבחינה פונקציונלית אין הבדלים בין ניאגרה סמויה לגלויה מאחר ושתיהם מבצעים את אותה הפעולה. ההבדל היחיד ביניהם הוא האסתטיקה.

 

מה הם החלקים בניאגרה סמויה?

כאשר אנו מדברים על ניאגרה אנו מדברים על גוף המורכב משני חלקים – אסלת מונובלוק/אסלה תלויה ומנגנון הדחה יעודי, לו אנו קוראים אגב – ניאגרה. בניאגרה אנו רואים שני מנגנונים – פעמון ושסתום המצוף.

כאשר אנו מדברים על מנגנון הדחה אנו מדברים על מנגנון אשר אחראי על פעולת הזרמת המים היישר מהמיכל לכיוון האסלה לאחר הצרכים, בעזרת מנוף ייעודי מנגנון ההדחה מתחיל תהליך של שחרור מים מהניאגרה לכיוון האסלה.

 

החלק השני במנגנון אשר קריטי לא פחות הוא המצוף -תפקידו הוא למלא מחדש את המים בניאגרה לאחר השימוש. בנוסף הוא מסייע גם בעצירת המים כאשר הגיעו לסף הניאגרה(משתנה מניאגרה לניאגרה).

כאשר אנו מחפשים חלקי חילוף לניאגרות סמויות עלינו לבדוק שאנו עובדים מול חברה אמינה אשר עובדת באופן רשמי ולא עקיף אל מול החברות הטובות במשק.

 

עשו זאת בעצמכם – לא במקרה הזה

במקרה של תקלה בניאגרה סמויה עלינו להיזהר משיטת "עשה זאת-בעצמך". מאחר ומדובר בתיקונים פנימיים תחת אריחי הקיר אתם לא רוצים לפגוע בטעות באחד הצינורות או באינסטלציה הביתית. לפעמים הזול הוא היקר, לכן בעת הצורך עליכם לדאוג לפנות לאיש מקצוע.

 

חשיבות בעבודה מול בעל מקצוע אמין ומיומן

כאשר אנו ניגשים לעבודה מול בעל מקצוע עלינו לוודא שאנו עובדים מול בעל מקצוע אשר מיומן בתחום האינסטלציה. מאחר ובהתקנת ניאגרה סמויה מתבצע הליך של פתיחת אריחי הקיר והחדרת הצינורות והמנגנונים הרלוונטים אל פנים הקיר עלינו להיות זהירים בבחירת בעל המקצוע. תוכלו למצוא המלצות אודות בעל מקצוע דרך מנועי החיפוש, רשתות חברתיות ואפילו מקולגה לעבודה. הרי כולנו בסופו של יום עושים את הצרכים שלנו איפשהו. בנוסף, זה לא בושה לדרוש מבעל המקצוע לדבר עם לקוחות קודמים על מנת לדעת על טיב איכות העבודה ומקרים של פנייה חוזרת לאחר ההתקנה.

הסלה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
ראש של מקדחה
מה היא מכונת קידוח?

מה עושים? בונים בניינים, ועוד הרבה דברים. למכונת הקידוח יש חלק בלתי נפרד בפיתוח הנוף העירוני ובכלל, יש לה

מאלפי כלבים
איך נמדד מאלף טוב

כל בעל כלב יודע שלעיתים עולה צורך לשנות התנהלות מסוימת של הכלב. הדבר מוביל לא פעם לחיפוש אחר גורם

היתרונות בהדפסה על שמשונית

שמשונית היא ברזנט עבה וחזק, שלו יש המון שימושים בתעשייה, בעסקים ובמגזר הפרטי. השמשונית מאפשרת לנו לתפוס "שתי ציפורים

כלי עבודה
4 דרכים לאיתור נזילות קטנות

נזילות קטנות עשויות להיות חמקמקות. פתאום מופיע חשבון מים מופקע וסימנים של רטיבות בקירות הבית. סימנים אלו אמורים לעורר