נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהי בניה קלה? מהם היתרונות? ומתי כדאי לבחור בה?

איש שירות

כשאנחנו חושבים על שיפוץ הבית, הוספה של חדר, מחסן או סגירה של המרפסת, אנחנו חושבים על הרבה בלגאן, הרבה זמן, הרבה רעש וגם הרבה לכלוך וזיהום סביבתי. כל אלו גורמים לנו לא פעם לדחות את השיפוץ, לדאוג מההוצאה הכספית וגם לחפש מקום להתגורר בו בזמן השיפוץ. כל אלו מהווים חלק מהמכשולים בדרך לשדרוג הבית שהיינו רוצים. חלק ניכר מהבעיות הללו ניתן לפתור על ידי שימוש בשיטת בנייה הנקראת בניה קלה.

 

מהי בניה קלה

כשמדברים על בניה קלה ישר עולה לראש שימוש בחומרי גלם פשוטים וקלים. אך האמת היא שהדבר הוא בדיוק הפוך. בבניה קלה משתמשים בחומרי גלם יקרים, איכותיים ומודרניים. חלק מאלו הינם פרופילי פלדה, פחי אלומיניום, פנלים מבודדים ועוד.

אם כך מדוע קוראים לשיטה זו בניה קלה? התשובה לכך תמונה דווקא בתהליך העבודה עצמו. התהליך מתקצר והופך לפשוט, נקי ומהיר הרבה יותר, זאת בזכות העובדה שחלק גדול מרכיבי הבניה מבוצעים כבר במפעל עצמו. הלוחות מגיעים כמעט מוכנים (דמיינו את זה קצת כמו הרכבה של רהיט).

שיפוצניק

יתרונות בבניה קלה

ישנם יתרונות רבים מאוד בסגנון בנייה זה. הראשון ולדעתי החשוב ביותר הוא עניין הסביבה הירוקה. בנייה מהסוג מאפשרת הפחתה משמעותית בפסולת, הפחתה משמעותית בתצרוכת הדלק והשינוע של מערבלי בטון ובלוקים. כמו כן, ישנן חברות רבות אשר מייצרות את פרופילי הפלדה מחומרי גלם ממוחזרים כמו רכבים ישנים.

היתרון השני הוא יתרון למשפץ, והאמת יש כאן מספר יתרונות. הראשון הוא העובדה שניתן להישאר בבית בזמן השיפוץ. הסיבה לכך היא העובדה שמדובר בעבודת שיפוץ נקייה הרבה יותר וגם שקטה במידה משמעותית. אין צורך בדרך כלל בהבאה של מכונות ורכבים כבדים שיוצרים רעש ולכלוך רב.

היתרון השני הוא העניין הכספי. למרות שחומרי הגלם עצמם נחשבים יקרים יותר, אפילו ברמה משמעותית. התהליך עצמו מהיר בהרבה וכזה שמצריך מספר קטן יותר של עובדים שתי העובדות הללו מאפשרות להקטין את ההוצאה הכספית על השיפוץ. לרוב העלות הסופית תהיה נמוכה יותר מאשר בבניה רגילה.

יתרון הנוסף שכבר צוין בצורה עקיפה הוא עניין הזמן, זה לא מצב נחמד ונוח לגור בתוך אתר בנייה. לכן קיצור זמני הבנייה והשיפוץ מאפשרים איכות חיים טובה יותר לבעלי הדירה המשופצת. נוסף על כך, שיטה זו מאפשרת ללקוח לשנות אלמנטים בבניה גם לאחר סיום העבודה. אם הקמתם קיר ואחרי שנה החלטתם שהחדר גדול מדי ותרצו להזיז את הקיר הזה למרחק של כמה מטרים. תוכלו לעשות זאת בצורה קלה ופשוטה על ידי הזמנת הקבלן והזזה של הלוח. זאת לעומת מבנה בטון אשר ידרוש שבירה של הקיר והקמתו מחדש.

שיטה זו משתמשת בחומרי גלם איכותיים, המספקים מבנים בעלי יציבות טובה יותר לפגעי טבע ויכולת של גמישות והתאמה במידת הצורך זאת בנוסף לבידוד משמעותי מרעש. טכניקת הבנייה הזו מעניקה לכם שיפוץ קל, קצר ונקי הרבה יותר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
ראש של מקדחה
מה היא מכונת קידוח?

מה עושים? בונים בניינים, ועוד הרבה דברים. למכונת הקידוח יש חלק בלתי נפרד בפיתוח הנוף העירוני ובכלל, יש לה

מאלפי כלבים
איך נמדד מאלף טוב

כל בעל כלב יודע שלעיתים עולה צורך לשנות התנהלות מסוימת של הכלב. הדבר מוביל לא פעם לחיפוש אחר גורם

היתרונות בהדפסה על שמשונית

שמשונית היא ברזנט עבה וחזק, שלו יש המון שימושים בתעשייה, בעסקים ובמגזר הפרטי. השמשונית מאפשרת לנו לתפוס "שתי ציפורים

כלי עבודה
4 דרכים לאיתור נזילות קטנות

נזילות קטנות עשויות להיות חמקמקות. פתאום מופיע חשבון מים מופקע וסימנים של רטיבות בקירות הבית. סימנים אלו אמורים לעורר