נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהו עבר ביטוחי ואיך הוא קשור לגובה הפרימייה

שטרות של כסף

ביטוח רכב בישראל שנת 2021 אינו דבר זול, ומחירו מושפע מגורמים רבים. רוצים לדעת בעבור מה אתם משלמים כל כך הרבה כאשר אתם רוכשים ביטוח רכב? אחד הדברים העיקריים שמהווים מרכיב גדול כחלק

מביטוח הרכב שלכם הוא העבר הביטוחי.

במאמר זה יוסבר כל מה שחשוב לדעת לגבי עבר ביטוחי, גובה הפרימייה, כיצד היא נקבעת וכיצד העבר הביטוחי משפיע עליה.

 

מדוע חשוב להכיר את העבר הביטוחי שלכם

אחת השאלות המרכזיות שנציגי הביטוח אמורים לשאול אתכם כאשר אתם רוצים לעשות ביטוח רכב, היא השאלה לגבי העבר הביטוחי שלכם. עבר ביטוחי בעצם מראה את ההיסטוריה הביטוחית של נהג הרכב, אלו תביעות ביטוח היו לנהג הרכב ב- 3 שנים האחרונות והם היה לו ביטוח רכב באופן רצוף לאורך כל- 3 השנים הללו. לגבי כל תביעה ותביעה אפשר לבדוק האם מדובר בתאונות קלות או קשות ופרטים נוספים הקשורים לתאונות אלו. אך מדוע חשוב להכיר את העבר הביטוחי שלכם? המשיכו לקרוא כדי לגלות את התשובה.

 

גובה הפרימייה וממה הוא מושפע: כל התשובות

גובה הפרימייה בביטוח שלכם מושפע מגורמים רבים, ואחד הגורמים המרכזיים ביותר הוא העבר הביטוחי, שפירטנו לעיל מה הוא כולל וכיצד ניתן לבדוק אותו. לכן, חשוב לדווח אמת כאשר שואלים אתכם שאלות לגבי העבר הביטוחי או לגבי רצף ביטוחי רכב. אך מה אפשר לעשות אם גובה הפרימייה שחברת הביטוח רוצה לגבות מכם נשמע לכם גבוה מדי או מופרך מדי? במקרה כזה כדאי לשקול לעבור לחברת ביטוח אחרת. כדי למצוא חברת ביטוח רכב זולה יותר וטובה יותר, מומלץ להיעזר במנוע החיפוש החדשני של בסטי.

 

בחירת חברת הביטוח הטובה ביותר עבורכם בעזרת מנוע החיפוש של בסטי

אם גם לכם נמאס לשלם מחירים מופקעים בעבור ביטוח הרכב שלכם, סימן שיש אפשרויות נוספות שלא שקלתם לגבי ביטוח רכב משתלם. אין סיבה שתשברו את הראש ושתחפשו ביטוח רכב באופן ידני: מנוע החיפוש של בסטי יכול לתת לכם את מגוון ההשוואות הגדול ביותר, הכולל מאות השוואות בין ביטוחי רכב שונים, בהתאם לקריטריונים שאתם מזינים. בין היתר תצטרכו להזין במנוע החיפוש נתונים לגבי העבר הביטוחי שלכם, כך שתוכלו לקבל את התוצאות היעילות ביותר שיספרו לכם היכן כדאי לעשות את ביטוח הרכב הזול ביותר והמשתלם ביותר עבורכם.

 

לסיכום

אנשים רבים משלמים מחיר גבוה מאוד כדי לעשות ביטוח רכב שכולל כיסוי גדול ככל האפשר במקרה של תאונה או תביעה. חשוב לערוך בדיקה מקדימה בעזרת מנוע החיפוש של בסטי לפני שעושים ביטוח רכב "על עיוור" עם החברה הראשונה שמציעה לכם הצעת מחיר. מנוע החיפוש של בסטי יכול לתת לכם את כל המידע לגבי ביטוח הרכב המשתלם ביותר בשבילכם.

 

איש מכירות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ביטוחים
ביטוח רכב

אחרי התלבטות לא קצרה הגעתם למסקנה שאתם רוצים לקנות רכב חדש? ואולי זה הרכב הראשון בחייכם? אם כך, חשוב