נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מדריך לתכשיטי גברים: שבירת סטריאוטיפים ואימוץ סגנון אישי

מדריך לתכשיטי גברים שבירת סטריאוטיפים ואימוץ סגנון אישי

בשנים האחרונות חל שינוי מבורך בסגנון הלבוש הגברי והאקססוריז. שכן, גברים רבים שוברים את הסטריאוטיפים ובוחרים לענוד צמידים, שרשראות ועגילים מבלי להרגיש שונים. מדריך זה עולה לאתר כדי להעלות את המודעות לנושא ולהקל על מי שטרם אימצו את הסגנון האישי שלהם בהקשר זה. הישארו כאן ותקבלו את כל הפרטים שיאפשרו לכם להיראות בסטייל במינימום מאמץ.

 

תבדקו מה הצבע המחמיא לכם ביותר

אימוץ סגנון אישי שכולל אקססוריז מסוגים שונים מצריך היכרות עם צבעי החומרים (זהב או כסף) המתאימים לכם ביותר. נציין שהדרך המומלצת שתאפשר לכם לבחור נכון מבחינה זו תתבצע באמצעות מדידה של שעונים וצמידים בגוונים שונים, למשל:

  • זהב לבן
  • זהב צהוב
  • זהב אדום
  • כסף

לאחר שתערכו את הבירור הזה, תוכלו לגלות מהי המתכת שמחמיאה לצבע העור שלכם. נגלה בשלב מוקדם זה שמרבית האנשים מגלים שיש רק צבע אחד שמתאים להם, בעוד בודדים עשויים לשים לב ששני סוגי החומרים מחמיאים להם.

תבדקו מה הצבע המחמיא לכם ביותר

תבחרו תכשיט בהתאמה אישית

חסרי הניסיון שלא קוראים מדריכים מקצועיים כמו זה, צפויים לחפש כעת תכשיטים שתואמים לצבע העור שלהם ולבחור בהם באופן אקראי. נגלה לכם שמומלץ להימנע מבחירה בתכשיטים גנריים שכאלה, משום שהם לא יעבירו את הסגנון האישי שלכם, כי הם נוכחים על גברים רבים אחרים. בשלב זה עליכם לבחון תכשיטים שמעוצבים בהתאמה אישית בלבד. יש למשל צמידי חריטה לגבר שיאפשרו לכם לחרוט משפט או צמד המילים שיעבירו את המסר שתרצו להעביר.

 

תוסיפו תכשיט נוסף בעיצוב עדין

סביר להניח שייקח לכם מעט זמן להתרגל לתכשיט החדש שיתפוס את מלוא תשומת הלב של הסובבים אתכם. שכן, בחירה בתכשיט עם חריטה, צפוי להוביל לגל של מחמאות שיעשה לכם חשק לחפש תכשיטים לגבר שישלימו את הלוק. בשלב מתקדם זה תוכלו לעבור על קטלוג תכשיטים שירכז בפניכם שרשראות, טבעות ועגילים ולבדוק איזה תכשיט מתאים לזה שקיים ברשותכם. נדגיש שמומלץ לבחור בתכשיט בעל צבע זהה, כדי להוביל להתאמה מרבית.

תוסיפו תכשיט נוסף בעיצוב עדין

טיפ חשוב לקראת סיום – תבחרו באיכות

אי אפשר לרכז מידע חיוני שנוגע לתכשיטים מבלי לציין את החשיבות של איכות החומר. שכן, בחירה בתכשיט מכל סוג שהוא צריכה להתבצע תוך בחינה מעמיקה של החומר. יש לא מעט חנויות תכשיטים שמציעות מגוון רחב של חומרים פשוטים שעשויים להיהרס תוך זמן קצר. ההמלצה היא לברר שמדובר בזהב או כסף אמיתיים, כדי שתוכלו להיות בטוחים שהתכשיטים הנבחרים ילוו אתכם לאורך שנים ארוכות.

 

השורה התחתונה – זה הזמן להתחדש!

עכשיו אתם יודעים איך תוכלו לשבור את הסטריאוטיפים ולאמץ לעצמכם סגנון ייחודי שלא ייראה על אף גבר אחר מלבדכם. נאחל בהזדמנות זו שתמצאו את התכשיטים האיכותיים והמיוחדים ביותר שיקרינו לסובבים את האופי שלכם במינימום מאמץ.

מדריך לתכשיטי גברים שבירת סטריאוטיפים ואימוץ סגנון אישי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים
תכשיט זהב
כיצד לבחור טבעת אירוסין?

חתנים רבים המתכוונים להציע נישואין לבחירת לבם, מתמודדים עם השאלה כיצד לבחור עבורה טבעת אירוסין שתתיישב עם טעמה האישי?