נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מדריך לתביעות בגין נזקי גוף

תביעות נזקי גוף

תביעות בגין נזקי גוף הן אמנם התמחות של עורכי דין אנשי מקצוע, אך חשוב שכול אחד יכיר את ההליכים והמידע הבסיסי אודות הליך זה על מנת שאם זאת יקרה לו, ידע מה כדאי לעשות בתור התחלה עוד טרם פונים לאיש מקצוע ולמה בעצם בכלל לפנות להליך תביעה בגין נזקי גוף.

 

מה נחשב נזק גוף?

נזקי גוף, כשמם כן הם, נזקים בגוף אשר אדם חווה. הם יכולים להיות כתוצאה מרשלנות רפואית, רשלנות מקצועית, כתוצאה מתאונת דרכים או עקב כול חבלה כזאת או אחרת. פעמים רבות אנשים חווים תאונות ונחבלים אך לא תמיד התאונה היא בלתי נמנעת וממש מקרית, אלא היו כול מיני דברים בדרך שאנשים ביצעו בצורה לא מקצועית או לא רגישה ולכן הנזק לא נמנע. לדוגמה, בליטה במדרכה אשר הייתה צריכה העירייה לסדר ועקב דחיית הביצוע אדם נפל וניזוק בגופו.

 

תביעה בגין נזקי גוף

עו"ד אונגר שויגמן ועורכי דין אחרים אשר מתמחים בהליכי תביעות נזקי גוף, ילוו אתכם מהרגע שתחליטו לתבוע ועד סיום התהליך. הרעיון מאחורי תביעה בגין נזקי גוף הוא לדרוש פיצויים ממי שאחראי על הנזק שנגרם. יכול להיות כי יהיה מדובר בהליך מורכב כמו תביעת בית חולים בגין רשלנות רפואית, אך לעיתים מדובר בפנייה לרשות המקומית לצורך העניין או אפילו תביעה מול אדם פרטי כדוגמת בעל עסק מסוים או פוגע בתאונת דרכים.

 

יצירת קשר עם איש מקצוע

לא משנה מה, לא הולכים לתביעות בגין נזקי גוף לבד. בסופו של דבר, אתם רוצים להשיג עבורכם כמה שיותר פיצויים מכיוון שהנזק שחוויתם כבר לא יוכל להיעלם ובעצם אתם נתונים במצב בו נפגעתם שלא באשמתכם ויש מי שאחראי על כך ולכן מגיע לכם לקבל כסף להתמודד עם הליכי הטיפול וההחלמה. במיוחד אם הנזק גרם לכם להיעדר מהעבודה לזמן ממושך כך שהוא בעצם גם גרם לכם להפסיד כסף.

 

חישוב או הערכת הנזק

תביעות נזקי גוף כולל הליך קביעת גובה הפיצויים לדוגמא, חייבות לקחת בחשבון את הערכה לגבי גודל או חומרת הנזק. במקרים זה יש חלוקה לשני חלקים עיקריים כך שכול אחד משפיע באופן שונה ובעצמו על הליך התביעה ועל ההחלטה בסופו של דבר כמובן.

  • נזק עכשווי – הכוונה היא לנזק הגופני שחווה אדם מסוים סמוך לתאונה, כדוגמת אי הליכה לעבודה ופספוס כסף ויכול להיות כי הטיפול לדוגמא מרתק אותו למיטה או מפריע לו להמשיך את שגרת היום יום שלו כפי שנהג לעשות זאת טרם האירוע בו ניזוק.
  • נזק עתידי – ההשלכות וההשפעות של הנזק על המשך חייו של הניזוק, לדוגמא נזק אשר גרם לו להיות נכה לצמיתות ולכן החומרה שלו גבוהה יותר ובהתאם גם הפיצויים שמגיעים לדוגמא.

תביעות נזקי גוף

 

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עורך דין נזקי גוף