נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דורות עילית – מגורים בשכונה דתית לאומית

Free-Photos / Pixabay

העיר דורות עילית מאפשרת מגורים בשכונה דתית לאומית חדשה אשר מוקמת בימים אלו במרכז השומרון. כל הפרטים אודות העיר החדשה ושכונת אורות בדורות, במאמר הבא.

 

דורות עילית – מענה למצוקת הדיור של המגזר הדתי-לאומי

מצוקת הדיור החריפה של המגזר הדתי לאומי היא לא עניין חדש, וזאת בשל היקפי ביקוש עצומים אשר עולים בהתמדה ומהווים תמרור בעבור הרשויות,כחלק מהרצון של המגזר להתגורר בחיי קהילה משותפים בשכונה בעלת צביון דתי-לאומי. משום כך, פרויקט העיר החדשה דורות עילית מהווה את אחד הפרויקטים הגדולים והמרשימים אשר נעשו בעבור המגזר, מתוך הבנה כי יש לבצע כבר עכשיו צעדים נמרצים בכדי להקים כמה שיותר יחידות דיור ועסקים בשטחים חקלאיים, הנמצאים ב 93% בבעלות המדינה ואילו השאר בבעלות פרטית. הפשרת קרקעות חקלאיות בשטח של העיר החדשה דורות עילית תאפשר לאכלס בשנים האחרונות עשרות אלפי בני אדם, כאשר כבר עתה הופשרו קרקעות חקלאיות עליהן נבנות שכונות שלמות, הגדולה והחדשה שבהן היא שכונת אורות בדורות.

שכונה דתית לאומית

מגורים בשכונה דתית לאומית – שורה ארוכה של יתרונות

העיר החדשה דורות עילית ממוקמת במרכז השומרון, ובסמוך לעורקי תחבורה מרכזיים. את העיר עתידים לאלכס אוכלוסייה חזקה מהמגזר הדתי לאומי, ובנוסף ייבנו בעיר מוסדות תרבות וחינוך, מתנס"ים, בתי כנסת, גני ילדים ומערכת קהילתית עוטפת ותומכת, כמיטב המסורת של מגורים בשכונה בעלת אופי דתי לאומי. למגורים בשכונה כזו שורה ארוכה של יתרונות: החל מחיי קהילה מגובשים בה כל תושב מרגיש חלק מקבוצה, צביון דתי הן בפן החינוכי והן בפן החברתי וכן אפשרות ליצירת קהילה חדשה אשר בה הילדים יחיו זה לצד זה למשך שנים רבות, ובכך ימשיכו את הדורות הבאים של העיר אשר ע"פ הערכות תאוכלס במאות אלפי בני אדם, ככל שהפשרת הקרקעות המאושרת ע"י המדינה וכן וועדת הבנייה ימשכו. את הקרקעות החקלאיות אשר מופשרות זה עתה משווקת חברת אפיקים רוזנטלר, ועל כן אם אתם מתלבטים לגבי מקום מגורים איכותי בעל אופי דתי לאומי, אין כל ספק כי בחירה בעיר דורות עילית הינה בחירה מושלמת בעבורכם ובעבור בני משפחתכם.

 

מגורים בעיר החדשה דורות עילית

העיר דורות עילית ובפרט שכונת אורות בדורות מהוות בשורה של ממש בעבור המגזר הדתי לאומי, בשל הייחודיות של השכונה והאזור וכן בשל העובדה כי ניתן לבצע השקעה משתלמת בדמות קרקע חקלאית, לצורך הקמת הבית החדש שלכם בעלויות כספיות אטרקטיביות, החל מ 93,000 ₪. לקבלת פרטים נוספים אודות רכישת קרקע חקלאית למכירה, היכנסו לאתר הרשמי של הפרויקט, השאירו פרטים מלאים ונציג מטעם חברת אפיקים רוזנטלר יחזור אליכם בהקדם, כך שגם אתם תוכלו להצטרף לקהילה הולכת ונבנית אשר תשנה את מפת המגורים של ישראל, ושל המגזר הדתי לאומי בפרט.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא נדלן