נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

למה חשוב לנקות את הבית באופן יסודי לראש השנה

ניקוי שטיח

לאחרונה נקלענו לוויכוח בכל הנוגע לניקוי של הבית לפני חגים. הכול התחיל כשהשכנה שלנו, סימה, התחילה לנקות את הבית בחודש אלול לקראת פסח. אנחנו כמובן צחקנו עליה. הרי פסח עוד רחוק ואנחנו צפויים לחגוג את החג רק בעוד כמה חודשים. ובכן, סימה לא התייחסה אלינו ברצינות ואמרה שאנחנו עוד נכתוב על זה מדריך. האמת היא, שהיא צדקה. לכן אנחנו כותבים את המדריך הנוכחי שיסביר לכם למה חשוב לנקות את הבית באופן יסודי לראש השנה.

 

כמה מילים בנוגע לסימה וניקיון יסודי בחודש אלול

רגע לפני שנציין בפניכם למה חשוב לנקות את הבית באופן יסודי לראש השנה, אנחנו מוכרחים רגע לומר לכם מה הרקע המעמיק לכתיבת המדריך הנוכחי. שכן, אתם יודעים שתחילה צחקנו על סימה ואתם יודעים שבסופו של דבר הבנו שטעינו, אבל אין לכם את המידע בכל הנוגע למה שקרה בין לבין (אל תדאגו, תכף תדעו הכול). בשלב זה, אנחנו יכולים לומר לכם שאת התשובה המתבקשת לשאלה שנכתבה בכותרת הבנו על בשרנו, רגע לפני שפסח הגיע.

 

נו, אז למה חשוב לנקות את הבית באופן יסודי לראש השנה?

עכשיו אנחנו יכולים סוף סוף לשתף אתכם מה הייתה ההבנה שלנו בכל הנוגע לניקיון היסודי של השכנה שלנו. אפשר לסכם את התשובה במשפט אחד בלבד: סימה סיימה לנקות לפסח במחצית מהזמן שאנחנו ניקינו. כלומר, בזמן שאנחנו ניקינו לפסח וכמעט שקלנו להזמין חברת ניקיון בתים מרוב שהיה לנו עמוס, סימה יצאה לנפוש בחו"ל כדי להכין את עצמה נפשית לקראת החג.

 

חשיבות הניקיון המוקדם – הסיבה המורחבת

אם המידע לא הובהר בפסקה הקודמת, ראוי שנסביר כי סימה ביצעה ניקיון מקיף ויסודי בביתה לקראת ראש השנה ולא רק בגלל שהיא חולת ניקיון מושבעת, אלא בגלל שהיא ידעה שאם היא תנקה את הבית באופן יסודי מראש, היא תקל על עצמה בפסח ותוכל לצאת לנופש (בזמן שאחרים רק חולמים על חופשה). כך שיש חשיבות עליונה לניקיון שכזה – הוא יאפשר לכם ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • תוכלו לצאת לחופשה במרץ או אפריל בזמן שכולם יהיו עסוקים בלנקות את הבית
  • תוכלו לנקות בפחות מאמץ בחודשים שלאחר מכן
  • תקלו על עצמכם

 

תהיו חכמים – תהיו סימה

רגע לפני שנסיים את המדריך, חשוב לנו להמליץ לכם להיות כמו סימה. תנקו את הבית שלכם באופן יסודי לראש השנה וכך תוכלו ליהנות מבית נקי במהלך השנה. אומרים שמי שעושה פעולה מסוימת בראש השנה, הדבר ישליך על מהלך השנה. כך שאפשר לומר שאם תנקו את הבית יסודי בראש השנה, הוא יהיה נקי במהלך השנה כולה. דבר שהתגלה כאמת במקרה שלנו.

 

לסיום

עד כאן המדריך שישנה לכם את החיים וישמור על הבית שלכם נקי לתקופה ממושכת. שיהיה בהצלחה!

חומרי ניקיון

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא ניקיון