נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

ללמוד קורס סטיילינג במקום הטוב ביותר

סיום קורס

מאז שאני זוכרת את עצמי כולם אמרו לי שיום אחד, כשאהיה גדולה, אני אהיה סטייליסטית. האמת היא שעמוק בפנים ידעתי שזה הייעוד שלי, כי יש דברים בחיים האלה שאנחנו פשוט יודעים.

החברות שלי תמיד ביקשו ממני לעזור להן להתאפר, לעצב את השיער וגם לבחור את הבגדים הכי מחמיאים שיש.

לכן זה לא באמת מפתיע שבגיל 24, כשהתחלתי לחשוב על מקצוע לחיים, התחלתי לחשוב על עבודה מקצועית בסטיילינג.

מה שכן, היה לי ברור שאומנם הכישרון מאוד חשוב וגם המשיכה לתחום הזה משמעותית, אך בלי ידע מקצועי זה הולך להיות קשה.

ניסיתי לחשוב, למה שמישהי שמחפשת סטייליסטית טובה תבחר מישהי שאין לה תעודת סיום לימודי קורס?

לכן התחלתי לחשוב על לימודים רציניים ומקצועיים בתחום הזה, מה שהוביל אותי לירין שחף, ואני ממש לא מצטערת על כך.

 

המקצועיות בלימודים

יצא לי לדבר עם לא מעט חברות שלמדו את תחום הסטיילינג על גווניו השונים והאמת היא, שאף אחד מהן לא יצאה ממש מרוצה. אני, לעומת זאת, שעשיתי קורס סטיילנג בירין שחף, יכולה לומר שזו בחירה מושלמת. ההרגשה שלי הייתה, כבר מהרגע הראשון, שאני נמצאת במקום הנכון. כל המרצים בקורס היה מאוד מנוסים, וכל אחד מאתנו, התלמידים, קיבל יחס נפלא. הרגשתי שהקורס בנוי בצורה עניינית ורצינית ושהמטרה היא ללמוד בכל שיעור נושא חדש ואחר שקשור לסטיילינג. אומנם הלימודים לא היו פשוטים וכן הייתי צריכה להשקיע לא מעט כדי לקבל את תעודת הסיום הבינלאומית, אך זה היה שווה כל רגע! למעשה, הבנתי שעשיתי את הקורס הכי טוב בתחום כבר ביומי הראשון בעבודה. ראיתי איך הקולגות שלי, שלמדו בבתי ספר אחרים, לא יצאו מרוצות ולא ידעו אפילו איך לדבר עם הלקוחות החדשים שלהן. אני, לעומת זאת, שלמדתי בירין שחף ועשיתי את הקורס הכי מקצועי ומעשי שהם מציעים, ידעתי בדיוק מה לעשות. הבנתי על מה כל לקוחה מדברת וכבר מהיום הראשון נתתי לכל מי שפנתה אלי שירות מקצועי ביותר.

 

היכולת לעזור לאחרים

לבסוף, עוד סיבה נפלאה שבגללה בשבילי ירין שחף הוא המקום הנכון, זו העזרה לקהילה. כבר משנת 2001 בית הספר הזה עוזר ותורם לנזקקים, והיה לי מאוד נעים לקחת חלק בעניין הזה. אהבתי להקשיב לאחרים, לעזור להם ולהרגיש שאני לומדת בבית ספר שחושב על הסביבה. לכן, אם גם את חושבת על קורס סטיילינג ואם את לא לגמרי יודעת איפה תרצי ללמוד, אני יכולה להמליץ לך על ירין שחף. המחירים של הקורסים כאן אומנם לא זולים, אך הם לא יותר יקרים מהלימודים האלה במקומות אחרים. כמו כן, אין ספק שגם את תרגישי, כבר מהרגע הראשון, שאת מקבלת תמורה מלאה למחיר ולכן זה כדאי.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
מדריך
מסגרות לתעודות: מדריך

עבור אלה המבקשים לאחסן, להציג או לקדם הישגים אקדמיים או אישיים, מסגרות לתעודות הן כלי אידיאלי שיכול להוסיף נופך

קורס פייתון
מה זה קורס פייתון?

פייתון ידועה כשפת תכנות באמצעותה ניתן לקצר מאוד בשורות קוד על מנת להריץ תהליכי פיתוח שונים. הביקוש למתכנתים עם

תלמידה
מכללה או אוניברסיטה?

נכון להיום שוק העבודה תחרותי ביותר והביקוש לעובדים מיומנים גבוה. תואר אוניברסיטאי נדרש למגוון קריירות כגון רפואה, בריאות הנפש