נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך אפשר להגיד על ליקוריץ שהוא מקורי

בעוד שתוסף התזונה הנקרא ליקוריץ הולך ונעשה יותר ויותר פופולארי בעולם, נשאלת השאלה הכי חשובה: איך בכלל ניתן להגיד על ליקוריץ שהוא ליקוריץ מקורי? אנחנו מזמינים אתכם להכיר את תוסף התזונה שכבר שינה את חייהם של מיליונים ברחבי העולם, זה שעשוי לנקות את העורקים בגוף שלכם.

מחפשים אחר תוספי תזונה איכותיים, שהוכח כבר מחקרית וקלינית כי הם עשויים לסייע לאנשים? אין ספק, ממש לא מומלץ להכניס לגופנו כל תוסף תזונה שאנו נתקלים בו בחנויות הטבע. יותר מכך, חשוב לזכור כי תוספי תזונה לא מוכרים או לא איכותיים יכולים לגרום לנזקים בריאותיים שונים. אם כך, כשאתם רוכשים תוסף ליקוריץ בחנות הטבע הקרובה לביתכם, תמיד יהיה חשוב לקרוא את האותיות הקטנות על גבי מארז התוסף שאתם רוכשים. נסביר:

 

איך אדע אם רכשתי ליקוריץ איכותי?

כמו שאמרו חכמים מאיתנו כבר פעם, אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. אילו פרטים קטנים חשוב לוודא כשרוכשים תוסף ליקוריץ? למשל, אם רשום על גבי מארז התוסף את צמד המילים "פטנט עולמי", יהיה כדאי לשקול פעמיים באם ברצונכם לרכוש את התוסף או לא.

המלצה שלנו? הימנעו מכל מיני גימיקים שיווקיים אשר נועדו לדבר אחד בלבד – להטעות את הצרכן על ידי הובלתו לרכישת מוצרים כאלו ואחרים. נכון לשנת 2020, תוסף הליקוריץ היחידי שניתן לרכוש ויעמוד בסטנדרטים הנדרשים, הוא תוסף ליקוריץ פלוס 123.

 

מה חשוב לדעת לפני רכישת תוספי תזונה כמו ליקוריץ?

חובה לזכור כי תוסף ליקוריץ מקורי אמור להכיל רמות מסוימות של חומרים רצויים, בעוד שמנגד, הוא צריך להכיל רמות פחותות של חומרים בלתי רצויים. אגב, ככה גם רלוונטי לגבי תוספי תזונה מסוגים אחרים. תמיד יהיה מומלץ, עד כדי חובה, לוודא מה הם החומרים הנוספים שהתוסף כולל בתוכו (מלבד המרכיב העיקרי, שעל שמו נקרא התוסף).

אילו חומרים צריך לוודא שאכן קיימים בתוסף שאתם רוכשים? ליקוריץ פלוס 123 מכיל בתוכו לפחות 6 מ"ג גלברידין (בכמוסה של 100 מ"ג). מנגד, חובה גם לוודא שאתם רוכשים ליקוריץ המכיל בתוכו את הכמויות המינימליות של חומר הנקרא גליצריזין.

 

התמונה השלמה שיוצרת גוף ונפש בריאים

בכל מקרה, בין אם אתם רוכשים תוסף תזונה מסוג ליקוריץ או מכל סוג אחר, חשוב לזכור כי תוספי תזונה לעולם אינם באים על חשבון תזונה שלמה ומאוזנת. ככלל אצבע, תוספי תזונה לעולם לא יהיו אפקטיביים אם האדם אינו שומר על תזונתו תקינה ומאוזנת.

במקביל לנטילת תוספי תזונה, תמיד יהיה מומלץ לאזן את הדיאטה שלכם ולספק לגוף ולנפש את הפעילות הגופנית שכולנו צריכים. בשרה התחתונה, גוף ונפש תמיד הולכים ביחד. בכדי להנות מהתוצאות המקסימליות ובאמת להגיע אליהן, הקפידו על ספורט, תזונה בריאה ותוספי תזונה איכותיים.

בהצלחה!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אוכל
אוכל לגורי כלבים
2 סוגי אוכל שגורי כלבים אוהבים

בימים האחרונים אנו עדים לעלייה משמעותית במספר הפוסטים שעולים ברחבי הרשתות החברתיות ונוגעים לגורי כלבים בררנים. מסתבר שבעלי גורים

סנדוויץ
רטבים טעימים לבשרים

המומחים של חברת d&s  – החברה המובילה בתחום גריל גז, גריל פחם ומעשנות מציגים לכם את הרטבים הטעימים ביותר