נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לימודי עיסוי רפואי לנשים בירושלים

מסאז

מחפשת ללמוד מקצוע מניב ובעל השפעה אדירה על חייהם של אנשים? באמצעות הרשמה לקורס עיסוי רפואי תוכלי לקבל הכשרה מקיפה ולהתחיל לעסוק במקצוע מרתק ומשפיע.

 

עיסוי רפואי: כך תהפכי למעסה מובילה ומוסמכת

התחום של עיסוי רפואי הפך בעשור האחרון לאחד הטיפולים המבוקשים ביותר, בעיקר בשל הדרישה הגבוהה מצד ספורטאים ומתאמנים. הטרנד הבריאותי אשר סוחף את ישראל כמו גם את העולם מייצר הזדמנויות שלא היו בעבר, בעיקר בתחום של עיסוי רפואי. משום כך, לימודי עיסוי רפואי מהווים הזדמנות יוצאת דופן בעבורכן כנשים לא רק להתפתח מבחינה מקצועית אלא גם אישית – באמצעות מגע. מדובר בקורס הכולל טכניקות של עיסוי רפואי: שיאצו, אנטומיה, עיסוי תאילנדי עיסוי ראש ועוד. כל טכניקה היא טכניקה ייחודית ובעלת סגולות רפואיות רבות, לא רק בהיבט הפיזי אלא גם בהיבט נפשי. מטפלות מוסמכות בתחום מדווחות על תחושה של שליחות וערך מוסף הן כמטפלות והן כנשים. משום כך, מדובר בלימודים מרתקים ומהנים במיוחד. עם זאת, את ההסכמה יש לבצע באמצעות מכללה מובילה ומומלצת, ומכללה כזו היא מכללת מעיינות.

 

מה לומדים במסגרת קורס עיסוי רפואי?

לימודי עיסוי רפואי הם לימודים מרתקים אשר במסגרתם תוכלי ללמוד ולהעניק טיפול בעבור אלפי בני אדם אשר מבקשים לקבל מזור לכאבים, מתח נפשי ושחרור פיזי. כידוע מחקרים מצאו כי ישנו קשר אדוק בין הגוף לנפש, ולכן עיסוי רפואי מהווה תת התמחות בתחום הטיפול והעיסוי. כמטפלות מקצועיות תוכלו להשתלב במגוון מקומות עבודה ואף לבצע את הטיפול באופן עצמאי, זאת באמצעות ארגז כלים אותו תקבלי במסגרת הלימודים. מאחר ומדובר בלימודים מבוקשים מספר המקומות מוגבל, ועל כן מומלץ לשריין את המקום שלך בהקדם. מכללה מובילה אשר זוכה למחמאות ואף הכשירה במהלך השנים אלפי מטפלות ומטפלים היא מכללת מעיינות – רפואה משלימה והתפתחות והעצמה. כמוסד לימוד אשר חרט על דגלו את איכות הלימודים תוכלי להיות בטוחה כי את מקבלת הכשרה מקיפה, ממוקדת ומקצועית. בסוף הקורס תוכלי לקבל תעודת הסמכה ולהתחיל לעסוק בתחום מרתק ומניב אשר משפיע באופן משמעותי על חייהם של מטופלים בכל רחבי העולם, כמו גם בישראל. את הטיפול ניתן להעניק בעבור ספורטאים, מתאמנים והציבור הרחב – באופן אישי ונגיש, תודות למערכת הוליסטית התומכת לא רק במיגון וחיסון הנפש מפני מתחים אלא גם לצורך הרפיה, רוגע ותחושת חוזק ובריאות נפשית וגופנית כאחד.

 

לימודי עיסוי רפואי במכללות מעיינות: מצטיינים בדרך

אם את מטפלת מקצועית או מטפלת אשר מעוניינת לקבל ארגז כלים נרחב, את בדיוק במקום הנכון. היכנסי כבר עכשיו לאתר הרשמי של מכללת מעיינות בכתובת https://mayanot.co.il השאירי פרטים מלאים כולל שם ומספר טלפון ולאחר מכן נציגה מטעם המכללה תשוב אלייך לצורך תיאום פגישת ייעוץ וכן התרשמות מהסילבוס.

טיפול רפואי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים
מדריך
מסגרות לתעודות: מדריך

עבור אלה המבקשים לאחסן, להציג או לקדם הישגים אקדמיים או אישיים, מסגרות לתעודות הן כלי אידיאלי שיכול להוסיף נופך

קורס פייתון
מה זה קורס פייתון?

פייתון ידועה כשפת תכנות באמצעותה ניתן לקצר מאוד בשורות קוד על מנת להריץ תהליכי פיתוח שונים. הביקוש למתכנתים עם

תלמידה
מכללה או אוניברסיטה?

נכון להיום שוק העבודה תחרותי ביותר והביקוש לעובדים מיומנים גבוה. תואר אוניברסיטאי נדרש למגוון קריירות כגון רפואה, בריאות הנפש