נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

איך להעביר את הזמן עם הילדים בימי הסגר

מתקן קפיצה

הסגר תפס אתכם עם ילדים קטנים בבית? בבת אחת כל שגרת החיים השתנתה והם כבר לא הולכים לבית הספר או לגן? אם כך, ברור מדוע אתם מוצאים את עצמכם שואלים לפחות חמש פעמים ביום:

מה עושים עכשיו? איך מעבירים את הזמן ואיך בכל זאת מוציאים את הטוב מכל התקופה הזאת?

 

מתנפחים שילדים אוהבים

אם עד היום החוויות שלכם עם הילדים כללו בעיקר הסעה לבית הספר או לכל מיני חוגים, ברור שעכשיו אתם מתמודדים עם אתגר לא פשוט בכלל. אנחנו צריכים להעסיק את הילדים 24/7 וזה הולך ונהיה קשה ככל שהסגר מתקדם. אם כל התיאור הזה נשמע לכם מוכר, כדאי שתדעו שעכשיו זה הזמן לחשוב על מתנפחים jumpy jump. ראשית, מדובר על חברת מתנפחים מהטובות שיש היום בעולם ושנית, כל מוצר של החברה הזאת שתחליטו לקנות או לשכור יהיה שווה את ההשקעה שלכם. מה בסך הכול אתם רוצים להפיק מכל התקופה הזאת עם הילדים? פשוט מאוד: קרבה, הנאה, זמן איכות, ובעיקר – לראות אותם מאושרים עד כמה שאפשר. לכן לא כדאי לוותר על מתנפחים לזמן הסגר, כי אין ספק שהילדים לא יישארו אדישים לעניין הזה.

 

איך בוחרים את המתנפח המתאים?

בין אם אתם חושבים היום על מתנפחים שתרצו לקנות ולהעמיד בחצר שלכם באופן קבוע ובין אם אתם חושבים על השכרת מתנפחים לאירוע כמו יום הולדת, חשוב לבדוק באיזו אופציה אתם עומדים לבחור. ההמלצה שלנו היא, לפני הכול, לשים לב לנושא של תו התקן, כי כמובן שהדבר האחרון שתרצו זה לחשוף את הילדים שלכם לסכנה מיותרת. בנוסף, כדאי לבדוק גם את המידות של המתנפחים השונים וגם את השאלה החשובה – כמה ילדים יוכלו להשתמש במתנפח בו-זמנית? מעבר לכל אלה, כדאי יהיה גם לבדוק את העיצוב של המתנפחים השונים, כי אם אתם יכולים לקנות מתנפח שהוא גם יפה ומרהיב מה פתאום שתוותרו על פחות מזה?

 

מה יכול להשפיע על מחיר המתנפח?

אם החלטתם לקנות מתנפחים מסוגים שונים, אנחנו יכולים להבין מדוע המחיר הוא משהו שאתם רוצים לקבל לגביו כמה שיותר מידע. זה טוב ויפה שאתם נמצאים עם הילדים בסגר בבית, אך זה לא באמת אומר שתרצו להוציא דווקא עכשיו הון עתק על מתנפחים. החדשות הטובות הן שהיום המתקנים האלה עולים הרבה פחות מאשר בעבר, ולכן אין לכם סיבה לחשוש. בנוסף, אתם יכולים למצוא מתנפחים בגדלים שונים, מה שכמובן ישפיע על השאלה כמה תשלמו על התענוג הזה. זכרו: אתם לא חייבים לקנות את המתנפח הכי יקר שיש כדי שהילדים שלכם יעבירו את ימי הסגר בהנאה. הם יעריכו את זה מאוד גם אם פתאום יגיע הביתה מתנפח קטן וצנוע יותר שיוציא אותם קצת משגרת הסגר הנוקשה.

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא משפחה