נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה להדפיס על שמשונית והיכן ניתן לעשות זאת

הדפסה על זכוכית

הדפסה על שמשוניות היא אחת הדרכים העומדות לרשותכם בבואכם לקדם ולשווק את העסק שלכם. בין אם אתם מוכרים מוצר, שירות או טיפול כלשהו- הדפסה של שמשוניות תשרת את המטרה שלכם בצורה הטובה ביותר. כיצד וכמה זה אמור לעלות לכם.

שמשוניות להדפסה

הדפסה על גבי שמשוניות, היא שיטה יעילה ומוכרת בתחום המוצרים הדיגיטליים להדפסה.
שמשוניות הן כלי יעיל שבאמצעותן ניתן לבצע פרסום וקידום למוצר שלכם- באמצעות פרסום לגדרות, פרסום לשלטי חוצות, חיפוי קירות, הדבקת שמשוניות על עמודים, תערוכות וכמובן מסיבות ואירועים שונים. הדפסת שמשונית היא תהליך שאינו דורש הרבה זמן עבודה, אך חשוב להשקיע מחשבה מאחורי כל התהליך של כתיבת התוכן ועיצוב השמשונית.

מדבקות לחלון ראווה הן אפשרות מעולה ודומה מאוד להדפסה של שמשונית. מדבקות שמיועדות לעסקים ונותנות מראה ייחודי ונקי. גם כאן, חשוב להשקיע מחשבה בתהליך עיצוב המדבקה: בין אם בסוג הגופן, בגודל הדופן ובתמונה (אם תבחרו לנכון).

שני המוצרים הללו נועדו לשרת את המטרה של קידום ושיווק העסק שלכם. אם תשכילו לבחור את התוכן הנכון שיופיע במדבקה או בשמשונית, תוכלו להביא לתנועה גדולה של לקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם. חשוב להשקיע מחשבה בתהליך עיצוב ההדפס- בסופו של דבר זה הכלי שאמור להביא לנו את הרוכשים.

חלון של חנות

כמה עולה להדפיס על שמשונית?

מחיר ההדפסה של שמשונית אינו קבוע, והוא תלוי במספר פרמטרים.
ראשית, גודל המוצר. ככל שגודל השמשונית יהיה גדול יותר, כך המחיר יהיה גבוה יותר. הסיבה לכך היא שבית הדפוס נדרש להשקיע כמות גדולה יותר של חומר וכמובן שעות עבודה נוספות מהגודל הסטנדרטי שנהוג לעשות.
שנית, כמות המוצרים. ככל שתזמינו מספר גדול יותר של שמשוניות, המחיר יהיה יותר אטרקטיבי עבור חתיכה בודדת. כך לדוגמא אם המחיר של פריט אחד בודד יהיה 200 שקלים, אם תבחרו להזמין כמות של 10 מוצרים, המחיר יהיה יותר אטרקטיבי ויעלה פחות כסף.
שלישית, איכות המוצר. כמו בכל תחום אחר, תוכלו למצוא שמשוניות איכותיות יותר ומנגד שמשוניות איכותיות פחות. סביר להניח שהמוצרים הפחות איכותיים יעלו לכם פחות כסף..

היכן ניתן לבצע את ההדפסה?

BLOM הדפסה דיגיטלית הוא אחד מבתי הדפוס המקצועיים בארץ בכל הקשור להדפסת מוצרים דיגיטליים: החל מהדפסה על רול אפים, הדפסה על קנבס, הדפסה על פרספקס ועוד.
מעבר לסוגי השירותים הללו, חברת BLOM מציעה שירותי הדפסת שמשוניות כמו גם הכנת מדבקות לחלון ראווה. מעבר למחירים האטרקטיביים והנוחים לכל כיס, מדובר במוצרים בעלי איכות גבוהה ביותר! אז קדימה למה אתם מחכים?

צרו קשר עם חברת BLOM דרך אתר האינטרנט של החברה או על ידי חיוג לטלפון החברה, ובחרו עוד היום את המוצר המתאים ביותר עבורכם!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים
8 יתרונות בספק אינטרנט פרטי

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים ואנשים פרטיים מסתמכים במידה רבה על קישוריות אינטרנט ופתרונות מחשוב ענן כדי לייעל את

מדפסת
איך מזהים בית דפוס איכותי?

בית דפוס הוא בית עסק אשר מטרתו לספק הדפסות מסוגים שונים לצרכי מיתוג, פרסום וצרכים משרדיים ואקדמיים. לבתי הדפוס