נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לא תאמינו כמה השפעה יש לרגליים של השולחן על האווירה בסלון

רגליים לריהוט וספות

עומדים לקראת רכישת ריהוט סלוני חדש לבית? מעונינים לחזק ולחדש את רגליות השולחן שלכם? לא תאמינו עד כמה משפיעים הרגליים על כל האווירה הסלון! במבט כללי נראה שרגלי הריהוט הם עניין סתמי וצדדי. השולחן הוא העיקר. הכסאות מוסיפים מאוד. אבל רגליים? מי מסתכל על הרצפה?

אז זהו. שהמציאות מוכיחה כי רגלי השולחן הם אלו שמייצרים את השיק של השולחן כולו. המאמר שלפניכם יספק עבורכם את כל המידע איך רגליות הרהיטים משפיעים על כל החדר כולו! המשיכו איתנו לשורות הבאות, זה הולך להיות מעניין….

 

לאילו רהיטים משלבים רגליים?

רוב רובם של הרהיטים עומדים על שתי רגליים או יותר. אם אתם מחפשים רגליים מסוימות לריהוט, כדאי שתבררו לפני כן האם החנות אכן מוכרת את סוג הרגליים המסוים הזה. לדוגמה, רגלי סיכה לשולחן קונים בבאטיקו. שם תמצאו מבחר עצום של כל סוגי הרגליים שרק תרצו במחירים הטובים ביותר בשוק. כי על רגליים לריהוט וספות לא מתפשרים. בבאטיקו תקבלו את השירות המקצועי והמנוסה יותר מכל מקום אחר.

 

אילו רגליות קיימות?

רגלית זווית, רגל עץ, רגל ברזל, רגלית סיכה, רגל פילוס, רגלית מעוצבת ועוד.

 

כיצד תדעו למה משמשת כל רגלית?

אם הריהוט הוא נמוך כמו: ויטרינות, שידות, כונניות וכו משמשים ברגליים כמו: סיכה, מסוגנן, מעוטרת או עץ. לספות וכורסאות חשוב לשלב רגלית איכותית ויציבה מאוד כדי שתתמוך במשקל הרב. לכן כדאי לבחור ברגליות מרובעות, פינתיות או זוויתיות. רגליים אלו ניתנות לניקוי בקלות וקן גם שומרות על הרצפות.

 

נעבור לשולחנות שלנו

ישנם שולחנות אוכל ושולחנות סלון.

 

שולחנות אוכל:

שולחנות אוכל הם מרכז הבית. השולחן משלב בין ארוחות חמות ומפגש משפחתי משותף, לבין ניחוחות קולינריים ואפיה מדיפה. בדרך כלל מדובר בשולחן גדול ומאסיבי הדורש רגלית גדולה וכבדה שתשמור על יציבות השולחן.

  • רגלי השולחן נחלקים ל 3:
  • שולחן אוכל באורך של 70 ס"מ
  • משטח עבודה באורך 87 ס"מ
  • שולחן בר באורך 110 ס"מ.

קיים מבחר עצום של שולחנות, שולחן תעשייתי, דומיננטי, מושחר ועוד.

 

שולחנות סלון:

שולחן סלון הינו רהיט הנמצא במקום מרכזי בבית. לכן חשוב מאוד להשקיע ביופי החיצוני של השולחן וכמובן בסוג הרגלית שתתאים לו. בדרך כלל שולחנות סלון עשויות עץ קל להרכבה. הן דורשות רגלית אלגנטית וקלילה. כדאי לשלב להן רגלית סיכה מתאימה.

 

לסיכום,

אם אתם מתכננים לחדש את רגלי הרהיטים שלכם, חשוב שתדעו עד כמה רגליות משפיעות על האווירה בחדר. בפרט אם מדובר ברגליות שולחן. חשוב מאוד לשים לב לרכוש רגליות יציבות ואיכותיות בעיקר בשולחנות אוכל מאסיביות. כאשר מדובר ברגלי שולחן סלוני כדאי להתאים רגל אלגנטית וקלילה שתשפיע על האוירה היוקרתית בסלון.

רגליים לריהוט וספות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים