נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לא שוברים את הכיס: 3 מתנות לפסח לעובדים מתחת ל-100 שקלים

שי

בפסח הזה אתם לא צריכים לשבור את הראש בחיפוש אחר מתנה שעומדת בתקציב שלכם. אם אתם תוהים למה, אז כדאי שתדעו שאנחנו עשינו את הכול בשביל להקל עליכם. בפסח הקודם מצאנו את עצמנו מתקשים במציאת מתנה שעומדת בתקציב החברה והחלטנו לערוך בירור מקיף שישמש לא רק אותנו, אלא גם בעלי עסקים נוספים. הישארו אתנו ותגלו את 3 המתנות לפסח שיתאימו לכיס שלכם.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך הנוכחי

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 המתנות לפסח שלא עוברות את ה – 100 שקלים, אתם צריכים לדעת כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. הפעם הסתייענו בגורמים חיצוניים שיודעים דבר או שניים בנוגע למתנות לפסח – העובדים שלנו. שאלנו אותם איזה מתנות הם היו רוצים לקבל ולא ציינו בפניהם שיש לנו תקרה מסוימת. בסופו של דבר, ריכזנו מעל ל – 400 מתנות ובדקנו איזה מהן לא עוברות את הרף המדובר. בשורות הבאות נציג בפניכם את 3 המתנות שנבחרו על ידי מספר רב של עובדים.

 

המתנה ה – 1 לפסח לעובדים שתעלה לכם פחות מ – 100 ₪

המתנה ה – 1 שנבחרה על ידי מרבית העובדים היא מצוף שחייה. שכן, מסתבר שלא מעט עובדים יוצאים בפסח לבלות במקומות עם ים ובריכה והם צריכים מצוף שכזה עבורם או עבור אחד מבני המשפחה. אנו מוכרחים להודות שהופתענו כי מתנה זו נכנסת לרשימת מתנות לפסח עד 100 ₪. שכן, היינו מצפים לשלם עליו הרבה יותר.

 

המתנה ה – 2 לפסח לעובדים שתעלה לכם פחות מ – 100 ₪

המתנה השנייה גם כן הפתיעה אותנו בעלות שלה. מדובר במכשיר שהוא בעצם מגדיל מסך. אם לא שמעתם עליו עד היום, כדאי שתדעו שהוא מגדיל את המסך הקטן של הנייד ומאפשר לכם לראות את הכול במסך גדול יותר. מדובר במוצר גאוני שאם הייתם אומרים לנו עליו מראש, היינו משערים שהוא עולה הרבה יותר מ – 100 שקלים.

 

המתנה ה – 3 לפסח לעובדים שתעלה לכם פחות מ – 100 ₪

המתנה הבאה היא גאונית ומרבית העובדים שלכם ייהנו ממנה. מדובר במשקפת צלילה שהיא לא רגילה. זו משקפת שמכסה את כל הפנים. כך שאין צורך להוציא את הראש בכל פעם מהמים בזמן הצלילה. אם העובדים שלכם מתכננים לנסוע לאחד או יותר מהיעדים הבאים בפסח, אתם צריכים לבחור עבורם את המתנה החיונית הזו:

  • קוס
  • סיני
  • אילת
  • טבריה

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שאתם לא צריכים לשבור את הכיס בפסח הקרוב. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, נותר לכם רק לבחור את המתנה שמתאימה לעובדים שלכם ולהוציא כמה שטרות של 100 ואפילו לקבל עליהם עודף. שיהיה בהצלחה!

מארזים

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא מתנות
שק אגרוף ראשית
מידע חשוב על בובות אגרוף

אגרוף הוא מענפי הספורט שתופסים יותר ויותר תאוצה בארץ בשנים האחרונות, כאשר גם מתאמנים שאינם מתאגרפים מקצועיים מוצאים את