נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לא מרימים ידיים – איך מחזירים את הניצוץ לזוגיות?

מערכת יחסים

אי אפשר להתעלם מן העובדה כי מספר הזוגות שמתגרשים ברחבי הארץ והעולם עולה מידי שנה. היתקלות בממצאים אלו גרמה לנו להבין כי עלינו להיפגש עם יודעי דבר בתחום הזוגיות, כדי להכין מדריך מקיף שיאפשר לכל אחד לדעת איך מחזירים את הניצוץ לזוגיות ושומרים על ה"ביחד" לאורך זמן. הישארו אתנו ותגלו את הטיפים החיוניים ביותר.

 

טיפ מספר 1 להחזרת הניצוץ: לגשת לטיפול זוגי

הטיפ הראשון שאתם צריכים ליישם מצריך מכם בירור אודות מטפל זוגי מומלץ. בשנים האחרונות יש מודעות רבה בכל הנוגע לטיפולים זוגיים שידועים כחיוניים עבור כל בני זוג באשר הם. שכן, הטיפולים הללו מאפשרים לכל אחד מבני הזוג להעלות את הקשיים ולהבין איך אפשר להתמודד עמם על הצד הטוב ביותר. מי מכם שראו את תכנית הטלוויזיה שעסקה לא מזמן בתחום זה, וודאי יודעים שמדובר בהליך חיוני שמאפשר להתחיל את החזרת הניצוץ לזוגיות.

טיפול זוגי

טיפ מספר 2 להחזרת הניצוץ: לקבוע דייט שבועי

אחרי שהתחלתם בשיקום הזוגיות שלכם, אתם צריכים לקבוע דייט קבוע שיתקיים ביום קבוע בשבוע. לאחר שתקבעו את היום המתאים לשניכם, עליכם לקבוע את הפרטים הבאים:

 

  1. השעה המתאימה לכל אחד מכם
  2. המקום המתאים
  3. הבגדים שכל אחד מכם לובש

 

ההמלצה היא לקנות הלבשה סקסית שתהיה מיועדת לדייט המדובר בלבד.

 

טיפ מספר 3 להחזרת הניצוץ: לציין ימי הולדת, ימי נישואין וכו'

הטיפ השלישי שמצאנו עבורכם נוגע לציון ימי הולדת וכל מיני אירועים חשובים שנוגעים לשניכם. אם עד היום נהגתם לאחל אחד לשני מזל טוב ובזה העניין הסתיים, כדאי שתדעו שמעכשיו הכול הולך להשתנות. ההמלצה שלנו היא להתחיל קודם כל ברכישת מתנה לבת הזוג באתר הרמוסה הלבשה תחתונה. לאחר מכן, תמשיכו ברכישת פרחים ותכשיט. לבן הזוג מומלץ לקנות שעון חדש או צמיד.

ימי נישואין

טיפ מספר 4 להחזרת הניצוץ: לתחזק את הטיפים שצוינו לעיל

אם אתם רוצים להיות בטוחים ב – 100% כי אתם מתחזקים את הזוגיות שלכם ומשמרים את הניצוץ, עליכם לבחון כי יישמתם את 3 הטיפים שצוינו לעיל למשך חצי שנה לפחות. בתור התחלה, עליכם להגיע אל הטיפול הזוגי באופן קבוע, מבלי לדלג על פגישות. שכן, כך, תעבירו מסר לבן או בת הזוג כי אתם מעוניינים בחיזוק הקשר. תוך כדי כמובן תקבעו מפגש שבועי קבוע ותציינו תאריכים שחשובים לכם. שימו לב שאתם מכבדים אחד את השני ורואים את הצורך אחד של השנייה. שכן, זה הבסיס לזוגיות טובה.

 

לסיום

עכשיו יש בידיכם את כל הטיפים שיאפשרו לכם להחזיר את הניצוץ לזוגיות ולשמר אותו לאורך זמן. לנו רק נותר לאחל לכם שתיישמו את הנכתב לעיל ותאפשרו לעצמכם ליהנות מהזוגיות שלכם כאילו הכרתם זה עתה. אנו מזמינים אתכם ליידע אותנו בתהליך שעברתם. נשמח לשמוע פידבקים מצד מי שיישמו את המדריך הנוכחי.

ניצוץ לזוגיות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא זוגיות
נשיקה בין בני זוג
טיפים לזוגיות מוצלחת

חשים שחיקה במערכת היחסים? מרגישים שאתם מתרחקים אחד מהשני? להלן כמה כמה טיפים לזוגיות מוצלחת. טיפים לזוגיות מוצלחת בעידן