נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה גנרטור מקצועי לאירוע בטבע?

אירוע

אירוע בטבע ללא נקודות חשמל מחייב שימוש בגנרטור על מנת להפעיל את כל הציוד החשמלי.

כמה עולה גנרטור מקצועי לאירוע בטבע? על כך במאמר הבא.

 

כיצד פועל הגנרטור?

גנרטור הוא מכשיר המייצר חשמל באמצעות אנרגיה כמו דלק או דיזל. הפעולה שלו ממירה את האנרגיה לחשמל כדי להפעיל את המנוע שלו ולדאוג לצריכת חשמל בזמן שמחברים אליו מכשירים חשמליים שונים. בשל עובדה זו באירועי טבע יש צורך להשתמש בגנרטור על מנת לדאוג לחשמל. מעבר לכך, הגנרטור מגבה מכשירי חשמל במפעלים, בתי חולים ומקומות אחרים במידה וזרימת החשמל הרגילה מופסקת כתוצאה מקלקול, קצר או מזג אוויר סוער. מבחינת אירוע בטבע הגנרטור יעיל לחיבור של מערכת הגברה, מקרן, תאורה, מערכת קירור או חימום, מקררי מזון, תנורים וכד'.

 

איך בוחרים גנרטור לאירוע בטבע?

הגנרטורים מגיעים בגדלים שונים ולכל אחד מהם הספק חשמלי שונה. השכרת גנרטורים או רכישה שלהם מחייבת בחירה בגנרטור שיש לו הספק חשמלי מספיק דיו כדי להפעיל את כל המכשירים החשמליים. על מנת לדעת איזה גנרטור מתאים יש צורך לבדוק מה הוואט של המכשירים. הוואט מצוין על כל מכשיר חשמלי מאחורה על מדבקת היצרן. יש לסכם את הוואט הכולל של כל המכשירים, להוסיף עוד 500 וואט והתוצאה היא זו שתיתן לכם מידע על הגנרטור הרצוי. כלומר, אם למערכת ההגברה יש 1,500 וואט ולפרוז'קטור 1,000 וואט תצטרכו לשכור גנרטור עם הספק של 3,000 וואט. בנוסף, מומלץ לבחור בדגם איכותי וזול ולפיכך יש צורך להשוות מחירים ולבדוק שהגנרטור מתוחזק כראוי ואינו מרעיש יתר על המידה.

 

כמה עולה גנרטור מקצועי להשכרה?

מחירי השכרה של גנרטורים אינם יקרים. למשל, בממוצע גנרטור של 2,500 וואט עולה כ-190 ₪, גנרטור של 3,500 וואט עולה כ-250 ₪ וגנרטור של 6,500 וואט עולה כ-400 ₪ וכן הלאה. חשוב לדעת שהגנרטורים אינם מגיעים עם דלק ויש לתדלק אותם בבנזין או דלק אוקטן 95. הצריכה של הדלק היא לפי שעת עבודה. כלומר, כל גנרטור צורך ליטר דלק לשעה. כך שאם אתם זקוקים לגנרטור ל-10 שעות תצטרכו למלא בו 10 ליטר דלק. בכל מקרה לא ניתן לתדלק את הגנרטור ביותר מ-10 ליטר ולכן ליותר מ-10 שעות עבודה תצטרכו לתדלק את הגנרטור בשנית. כמו כן, רוב הגנרטורים להשכרה כוללים מייצבי מתח לציוד אלקטרוני רגיש. הכוונה למערכת ממוחשבת או ציוד אחר שרוצים למנוע בו קצר כיוון שהוא רגיש במיוחד. הגנרטור אותו משכירים קל לניוד ברכב הפרטי וניתן לאחסן אותו כאשר לא עובדים איתו. הפעלת הגנרטור היא קלה ולא מחייבת הכשרה מיוחדת. ביחד עם זאת, יש לתחום את האזור בו הוא מוצב, להרחיק אותו מילדים ולדאוג לא לעשן לידו ולא לכסות אותו.

 

קבל מעריך

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים