נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה מרוויחים אמני חושים בחו"ל לעומת ישראל

אמן חושים בחול

מחפשים לעשות הסבת מקצוע? תחום הקוסמות קורץ לכם? או שמע התמלאתם סקרנות, כמה באמת מרוויחים אמני חושים בארץ, ויותר מכך כמה מרוויחים אמני חושים בחוץ לארץ? נראה שתחום הקוסמים בארץ תפס תאוצה בשנים האחרונות, אם בתחום המופעים הפרטיים ואם בטלוויזיה ובתוכניות השונות. ככול שהביקוש עולה, כך גם השכר עולה. הוסיפו לקרוא וגלו כמה באמת מרוויחים אמני החושים.

 

אמני חושים וקוסמים

חשוב לעשות את ההפרדה בין אמני החושים לקוסמים. כל אחד מהווה תחום שונה ולכן גם תוכן המופע, אורכו ואיכויותיו השונות משתנות מאוד. מופע של אמן חושים נכלל בו כל מה שאנחנו מכירים העוסק בה משחקים תודעתיים.

אמן חושים עושה את הקסמים שלו על המוח האנושי ובכך חוזה ומדמה משחקים של קריאת מחשבות, קריאת מחשבות וכדומה. קוסם הוא אדם אשר עושה את הפעלולים שלו על חפצים שונים ובכך בונה מופע תיאטרלי ומרגש סביב כך.

נראה שקוסמים היו פופולאריים יותר במשך שנים, אך בתקופה האחרונה דווקא אמני החושים הם אלה שתופסים את הבמה ומתוך כך גם המחיר אצל חלקם עולה. מופע של אמן חושים יכול לקחת שעה, שעה וחצי וכן גם שעתיים, תלוי מאוד באמן.

כמו כן,  תוכלו לקבל אירוע פרטי שיותאם במיוחד לאופיו של האירוע ולפי בקשתכם וכך המחיר יעלה. אם אתם הולכים למופע בנוי וציבורי נראה שהמופע יהיה מותאם לקהל הרחב. לעוד מידע כנסו לאתר – https://yaron-mind.co.il .

 

כמה באמת מרוויח אמן חושים בחול

נתחיל קודם להתייחס לאמני חושים בארץ שלנו. בישראל, כפי שרובנו יודעים, השוק לא קל. לרוב הוא אינו יציב, והקהל הישראלי קשה מאוד לריצוי וסיפוק. כמו כן, קשה לבנות תצפית יציבה למה יעניין את הקהל ומה יהיה טרנדי ובמיוחד לכמה זמן.

כעת, אמני החושים מהווים היצע דומיננטי בכל תחום המופעים הפרטיים לאירועים ולכן חלקם מעלים מחירים, וחלקם דווקא הופכים אותם לנגישים יותר. דגש חשוב לפני שנכנסים למספרים, הינו הצורך להבין את שעות העבודה המרובות מאוד שעומדות מאחורי אמני החושים והמופע שהם בנו.

נדרשות שעות על גבי שעות, ימים על גבי ימים כדי להיות מסוגלים להרים מופע המכיל טריקים תודעתיים שאכן עובדים תמיד. בארץ, תשלמו על הופעת אמן חושים מחיר הנע בין כמה מאות שקלים, עד אלפי שקלים, וזאת תלוי בוותק וברמת הפופולאריות שלו. כמו כל אמן, הוא צובר קהל ומעריצים.

בחוץ לארץ, ירוויח אמן חושים מחירים זהים מאוד, מה שגם שם ישנם אמנים במחיר זול מאוד ואף יותר מבארץ והם חובבנים, לצד אמני חושים מפורסמים מאוד שלוקחים אלפי שקלים למופע של שעה. כמו בכל תחום הופעות הבמה, ישנם אמנים שמרוויחים הרבה מאוד בגלל פרסומם וישנם אמנים טובים ומוצלחים שפחות מצליחים לפרוץ ונותרים מאחור ולרוב עוסקים בסנדאות קוסמים וכדומה.

משכורת אמן חושים בחול

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים