נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כל מה שצריך לדעת לפני שיוצאים לטיול מאורגן במרוקו

טיול למרוקו

מרוקו נחשב לאחד מהמקומות החמים ביותר לטיולים מכיוון שמדובר באחת המדינות המסקרנות ביותר שתוכלו לטייל בהם. מדובר על מקום צבעוני ומרהיב, אחד המקומות המיוחדים ביותר בעולם. במרוקו ניתן למצוא הכל, ולא רק את המדבר שאתם מדמיינים לכם. תוכלו למצוא שווקים מרשימים מלאי תרבות, מסעדות מעולות, בתי קפה בטבע וגם אטרקציות מדבריות ומפלי מים מאוד מרשימים. הנה כל מה שצריך לדעת לפני שיוצאים לטיול מאורגן במרוקו. 

 

איך מתחילים לתכנן

הצעד הראשון הוא קודם כל להחליט על כמה ימים תרצו לבקר ועל מועד הנסיעה שלכם. העונה הנחשבת לחמה ביותר לטיולים במרוקו היא בין ספטמבר לנובמבר, או בין מרץ למאי, אך זה לא אומר שאי אפשר לבקר במרוקו גם בכל עונות השנה. למעשה, הכל יהיה תלוי ביעדים שלכם ואיזה טיול תרצו לחוות. ההמלצה היא לקחת טיול של 8 ימים לפחות כדי להנות מכל מה שיש לה להציע, ובדרך כלל טיול מאורגן במרוקו הוא לתקופה של בין 12 ל-14 ימים.

 

לאן כדאי לטייל

חשוב להתכונן מראש, גם אם אתם יוצאים לטיול מאורגן עם מדריך. הכירו את המקומות את האטרקציות ואת האופי של המדינה. דרך נהדרת להכיר קצת את המדינה היא דרך אתרים המספרים על תרבויות מרוקו ומידע חשוב ורלוונטי עבור הטיול שלכם.

חשוב לאסוף מידע חיוני כמו למשל על מלונות מומלצים, מקומות שכדאי לבקר, טיסות, חיי לילה, שווקים ועוד. חשוב לדעת גם שתוכלו לקבל מידע מחברת הטיולים שאיתה אתם נוסעים, שיוכלו לספר לכם או לכוון אתכם לאיזה אתרים אתם צפויים לטייל ולהגיע.

 

ויזות ואשרות כניסה

מאחר וביקור במרוקו הוא דבר יחסית חדש עבור ישראלים, לעיתים הכניסה אל מרוקו עשוי להיות קצת מבלבל. יש לא מעט שינויים והסדרים שונים במדינה לגביי ישראלים. בעבר, הייתם יכולים לקבל ויזה למרוקו וגם בישראל, אך כבר מזה שנים הזדמנות זו אינה על הפרק. היתרון של טיול מאורגן, שהוא באמת מארגן עבורכם את הכל.

למעשה, לא צריך לחשוש או לברר יותר מידי, אלא החברת טיולים מאורגנים דואגת לכל הדברים הללו עבורכם. את ההנחיות בנוגע להנפקת ויזה, תוכלו לקבל גם ממארגן הנסיעות שלכם. חשוב לדעת, שגם אם אתם בוחרים לעשות טיול באופן עצמאי ולא מאורגן, גם אז, עליכם להיכנס אל המדינה כקבוצה ולא לבד, כל עוד מדובר באדם שהוא יליד ישראל והוא אזרח ישראלי. לאחר חציית הגבול, יש אפשרות להמשיך בטיול לבד ובאופן עצמאי.

 

לסיכום

כל שנה, בערך כעשרת אלפים ישראלים בוחרים לבקר במרוקו. למדינה זו יש קסם אקזוטי שאין לכל מדינה ויש שורשים מיוחדים של רבים מבני העם הישראלי. טיול במרוקו היא חוויה תרבותית, היסטורית, רוחנית וקולינרית. חשוב להכיר את המקומות שאתם צפויים להגיע אליהם. מכיוון שלא היה ניתן להגיע למרוקו בעבר, מומלץ מאוד לארגן את הטיול הבא שלכם כטיול מאורגן למרוקו.

טיול למרוקו

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי