נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 כללי ברזל לעיצוב מודרני

כניסה מעוצבת

עיצוב של בית הוא לא משימה פשוטה, יש כל-כך הרבה אפשרויות וסגנונות עיצוב כך שהתהליך עשוי להיות מבלבל מעט. לכן, כדאי לחשוב על סגנון מסוים של עיצוב ומשם לרוץ. במידה והסגנון שמעניין אתכם הוא עיצוב מודרני, הכתבה הזו בדיוק בשבילכם. למה? כי היא מכילה שלושה כללים חשובים שיוכלו לעזור לכם בעיצוב בית המודרני. על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

הכל מתחיל מהכניסה לבית

לפני שנכנסים לבית שלכם שני הדברים הראשונים שהאורחים רואים זה הדלת והשלט שנמצא עליה. לכן, אם אתם רואים בית בסגנון מודרני חשוב לבחור שלט מודרני לדלת כניסה לבית. שלט מודרני יכול להיות בצבעים נקיים יחסית כמו לבן, אפור, זהב. בנוסף, הכיתוב עליו לא צריך לכלול הרבה מלל או קשקושים, אלא מאד חלק, עדין ופשוט. תוכלו לכתוב רק את שם המשפחה או לציין מספר של הדירה וזה לגמרי מספיק.

 

אם בדלתות עסקינן- אז גם בפנים הבית

כחלק מעיצוב בית בסגנון מודרני, חשוב לקחת בחשבון את הדלתות פנים של הבית ולא רק את העיצוב של דלת הכניסה. בעבר, נהגו לא לתת חשיבות מידי לדלתות בתוך הבית והן יחסית נבנו בצורה פשוטה בלי סגנון מיוחד.

היום בכדי להפוך את הבית להיות בעל מראה יותר מודרני חשוב להקפיד להשקיע גם בדלתות שנמצאות בתוך הבית, כמו בחדר האמבטיה, בחדרי השינה, בשירותים ועוד. תוכלו לבחור סגנון יחסית פשוט ומינימליסטי וזה יצור אפקט של עיצוב מודרני.

דלת אדומה

כמה שיותר נקי ומסודר

כלל ברזל אחרון שנציג הוא יחסית כללי וקשור למראה הכולל של הבית. בכדי ליצור בית בעיצוב שהוא יותר מודרני צריך לחשוב כמה שיותר פשוט ונקי. הכוונה היא מבחינת קווי העיצוב לבדוק שהם מאוזנים, תוכלו לבחור בהתאם לכם רהיטים ולצבוע את הקירות בצורה נקייה וניטרלית. כלומר, על הקירות לא צריכים להופיע טפטים שונים אלא גוונים בהירים וחלקים כמה שניתן.

בהתאם לכך כל המראה צריך להיות כמה שיותר פשוט עם מינימום של דברים. הקפידו ליצור מראה מסודר של הבית, תוכלו לעשות זאת באמצעות כמה שפחות פריטים. כמובן שזה צריך להיות במידה ולא ליצור מראה של ריקנות בבית שלכם, אלא מראה פשוט וסולידי שנותן תחושה של סדר, בלי עומס. תוכלו לדוגמא ליצור מרחבים גדולים בסלון בכדי ליצור את התחושה של המקום והפתיחות לעומת צפיפות ובלגן.

 

בסיכומו של דבר

אם התחלת לחשוב על עיצוב של הבית שלכם ובחרתם בעיצוב בסגנון מודרני חשוב שתקפידו על כמה כללים בהתאם. תתחילו משלט לכניסה לבית שמעוצב בצורה מודרנית ופשוטה, בהמשך לכך הקפידו על השקעה גם בדלתות שבפנים של הבית. באופן כללי נסו לשמור על מראה נקי ופשוט בבית, בלי יותר מידי רהיטים או חוסר סדר. מראה מודרני כולל צבעים ניטרליים כמו אפור, לבן ושומר על איפוק.

כניסה לדירה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב