נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כללים לשילוח מוצרים בקירור

שליחויות ראשית

ההמתנה בתור בסניף הדואר אינה מופיעה ברשימת פעילויות חופשת החלומות של אף אחד. אבל כשאתה מתאהב בגבינה מקומית שלא ניתן למצוא מחוץ לאיסלנד או רוכש מעוניין להעביר מוצרים שונים בקירור או הקפאה לחו"ל, התמודדות עם טרדות משלוח היא בהחלט שווה את המאמץ. אמנם משלוח מזון קפוא או פינוקים בקירור לאזור מרוחק הוא מאמץ מפואר, עקיצות טעימות הופכות מזכרות ומתנות בלתי נשכחות באמת.

הובלת מטען רגיש לטמפרטורה לא דומה לארוז ציוד לקירור לסוף שבוע בכנרת. במקום זאת, זוהי שיטת אחסון והובלה מדויקת הדורשת תזמון מדויק, אריזה נכונה והבנה מלאה של המוצרים שנשלחים.

בין אם אתה מעביר תרופות מצילות חיים, מזון בקירור או בהקפאה, מבצע שליחויות לחנויות אחרות או כל סוג אחר של מוצרים מתכלים, לאבד משלוח בגלל שיטות שילוח לא מתאימות לתכולתה שלו פירושו לספוג הפסדים כבדים. זו הסיבה שחשוב לבחור את האריזה הנכונה ולאחסן מוצרים בטמפרטורות הנכונות, כולל הקפאה עמוקה, בקירור, קר / קר וטמפרטורת חדר רגילה.

גם שילוח פרחים חשוב שיעשה בקירור על מנת לשמור על איכות הפרחים לכן חשוב לבחור נכון שירותי משלוחי פרחים ברמת גן והסביבה.

משלוח מוצרים רגישים לטמפרטורה יכול להיות עסק מסובך אך ניתן להקל עליו על ידי מספר כללים חשובים.

כללים לשילוח מוצרים בקירור

  1. ודאו מהי מגבלת העומס – לארגונים רבים יש תקנות המבוססות על סוגי המוצרים שנשלחים. חברות רבות מציעות שירותי שילוח מיוחדים בקירור, חימום או טמפרטורות אחרות ולכל אחת מהן הגבלות שונות.

 

  1. בחר את האריזה המתאימה לעבודה – אריזה היא אחד החלקים המכריעים ביותר למשלוח קרים. מוצרים רגישים לטמפרטורה דורשים אריזה מדויקת בכדי לשמור עליהם בטווח תרמי מקובל לתקופה הארוכה ביותר האפשרית.
    ניתן לחלק אריזות מבוקרות טמפרטורה לבקרת טמפרטורה פעילה, המורכבת בדרך כלל מנגררים בקירור או שלוחות מזרן המונעות על סוללה, ובקרת טמפרטורה פסיבית, הכוללת אריזות מבודדות וסוג קירור כלשהו. באיזה סוג אריזה להשתמש תלויה בדברים כמו: סוג החומר שנשלח, זמן ההובלה המשוער, תנאי המסלול (טמפרטורה ממוצעות וכו'), סוג ההובלה (הובלה באוויר, בים, ברכבת, כביש, משאית וכו'), מגבלות התקציב שלכם.
    ישנן מספר אפשרויות לחומרי האריזה לאריזה נוחה ומיטבית של מוצרים בקירור כמו: קלקר מורחב או קצף פוליאוריטן, לוחות בידוד בסגירת ואקום, קרח רטוב או קרח יבש, אריזות ג'ל

 

  1. חשוב מעבר לקופסה – בעוד שאריזה היא אחד ההיבטים החשובים ביותר למשלוח רגיש לטמפרטורה למשלוח, ישנן דרכים רבות אחרות להפחתת הסיכון. מעקב אחר מטענים מאפשרים למשלחים ולחברות רשת האספקה ​​לפקוח עין על הובלות ולהגיב במהירות לנושאים שמתרחשים במהלך המעבר.
    אם משאית מתקלקלת, הרכבת נעצרת או מטוס מקורקע, חשוב להקפיד על תכנית מגירה נוספת להחזרת המשא ולהעבירו ליעדה לפני ששיטת בקרת הטמפרטורה הפעילה או הפסיבית לא תצליח.
    הדברים הטובים ביותר שתוכלו לעשות הם לעקוב אחר המשא שלכם, לצפות ולהישאר ערוכים לבלתי צפוי, ולבחור שותף למשלוח שמכיר באמת את הדברים שלהם.

עוד פרטים תמצאו באתר: https://architecture.org.il.

שליחויות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
ראש של מקדחה
מה היא מכונת קידוח?

מה עושים? בונים בניינים, ועוד הרבה דברים. למכונת הקידוח יש חלק בלתי נפרד בפיתוח הנוף העירוני ובכלל, יש לה

מאלפי כלבים
איך נמדד מאלף טוב

כל בעל כלב יודע שלעיתים עולה צורך לשנות התנהלות מסוימת של הכלב. הדבר מוביל לא פעם לחיפוש אחר גורם

היתרונות בהדפסה על שמשונית

שמשונית היא ברזנט עבה וחזק, שלו יש המון שימושים בתעשייה, בעסקים ובמגזר הפרטי. השמשונית מאפשרת לנו לתפוס "שתי ציפורים

כלי עבודה
4 דרכים לאיתור נזילות קטנות

נזילות קטנות עשויות להיות חמקמקות. פתאום מופיע חשבון מים מופקע וסימנים של רטיבות בקירות הבית. סימנים אלו אמורים לעורר