נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהפך בבית במינימום מאמץ: כך תשדרגו את הבית בתקציב שפוי

מהפך בבית במינימום מאמץ

הגיע הרגע שאמרתם די, הגיע הזמן לשפץ ולשדרג את הבית. מזל טוב! זה תמיד רגע מרגש שנותן לבית מראה חדש ומרענן, ונותן תחושה חדשה ממש כמו לעבור לדירה חדשה. אם הגעתם לרגע זה, כנראה שגם הגעתם לרגע שאתם רוצים לשדרג את הסלון שלכם, אך לא להשתגע ולהביא סלון חדש לגמרי ולבזבז כמה עשרות אלפי שקלים, אלא לתת כמה "נגיעות קסם" שישדרגו את הסלון שלכם ויתנו לו מראה מרענן וחדש. ישנם לא מעט רעיונות, איך להוציא מהקצת הרבה – במיוחד שמדברים על ריהוט. במאמר הבא אספנו לכם כמה טיפים שווים מאוד כיצד לעשות זאת.

 

נופך ירוק לבית

הוסיפו עציצים לחלל הבית – זה לא יקר, זה יפה וזה מוסיף חמצן לחלל הבית ומטהר אותו מרעלים וחיידקים הנמצאים באוויר. יותר טוב מזה? פוטוסים גדולים, סוקולנטים קטנטנים, קקטוסים, סחלבים – כמה שיותר ירוק – יותר טוב. הניחו את העציץ באדנית מסוגננת ויפה בסגנון סלסלת קש, אדנית ראטן, במבוק או כל אלמנט בצבע חום של אדמה או עץ יעניקו לבית נוף מודרני ועכשווי. כיום בכל בית וסלון מודרני יש שילוב של עציצים שמוסיפים רענון לבית ובדרך כלל לא דורשים טיפול קשה. עם קצת השקייה וקצת אהבה הם יחזיקו לכם לזמן ארוך מאוד.

מהפך בבית במינימום מאמץ_ כך תשדרגו את הבית בתקציב שפוי

שדרוג ריהוט הבית

אם מצב הספות, הכורסאות או הכיסאות בבית נמצא במצב טוב מבחינת הגוף של הרהיט והנוחות שלו, אך מבחוץ נשרט או קיבל צבע דהוי – יהיה חבל לזרוק אותו ולהחליף, במיוחד שמדובר בהשקעה כספית גדולה. במקום, שקלו כיסויים לספות ולשאר הרהיטים – זה זול, זה זמין וזה ישדרג את הרהיט וכך את חלל הבית במחיר שפוי.

 

פנלים ומדבקות קיר

צביעת קירות יכולה להיות סיפור מאוד יקר. במיוחד אם כבר בא לכם לעשות את זה כמו שצריך – שיוף, שפכטל ומילוי חורים, צביעה ומעבר בשנית עד השגת מראה חדש ונוצץ. במקום לבזבז המון כסף על פרויקט כזה, במיוחד אם הוא לא מאוד הכרחי – שדרגו את הקירות בטפט, פנל ומדבקות קיר מעניינות שיתנו לבית אופי חדש. שדרוג זה מוסיף המון לעין והעלות שלו מאוד נמוכה בהשוואה לצביעה.

 

פריטי אומנות

אם העין שלכם נמשכת רק ליצירות מקוריות של פיקאסו – כנראה בתקציב שפוי לא תוכלו להשיג פה את מבוקשכם. אך עם חיפוש מיטיב בשווקים, סבלנות ועין חדה תוכלו להשיג פריטים מאוד יפים שישדרגו את ביתכם ויציגו את האהבה שלכם לאומנות וכל זה בביתכם. תמונות מסגרת, ציורים, יצירות שונות כמו פיסול קרמיקה, שידות וינטג', פטיפון אופנתי ועוד יכולים לתרום לאופי של הבית ולתת לו מראה מעניין עם פריטים שכיף להסתכל עליהם.

 

לסיכום

באמצעות חיפוש נכון, סבלנות ומחשבה נכונה תוכלו לשדרג את ביתכם ולהביא אותו למקום חדש ורענן, מבלי להשקיע המון מאמץ וכל זה בתקציב שפוי. בהצלחה!

לשדרג את הבית בתקציב שפוי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים
xl7 להורדה
מאיפה ניתן להוריד 7XL?

רוצים לדחוף את היכולת משחק שלכם אל הקצה? התחלתם לשחק פוקר לאחרונה ואתם רוצים לבדוק האם הרמה שלכם מספקת,