נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חדרים שילדים אוהבים! כך תעצבו את חדר הילדים המושלם

וילונות לחדר ילדים

עיצוב חדר ילדים כולל בתוכו שלל צעדים, ביניהם יצירת חלל פונקציונלי ונוח, ויצירת סביבה שיכולה לטפח יצירתיות ואינדיווידואליות. חדר ילדים שמעוצב היטב יכול להוות מקלט בטוח עבור הילדים, ולהוות את המקום בו הם מרגישים הכי בנוח והכי בטוחים בעולם. כדי שתשכילו להשיג זאת, ריכזנו לכם כמה אלמנטים חשובים של עיצוב חדר שילדים יאהבו.

 

צבעים משמחים

כדאי להתחיל בבחירת פלטת צבעים שילדים אוהבים. אל תחשבו על הצבעים שיש בחדרים האחרים של הבית- אלא על צבעים בהירים ועליזים שילדים נמשכים אליהם. זה יכול להיות צבעי יסוד בוהקים, פסטלים רכים או אפילו שילוב של שניהם. בצבעים האלה אפשר להשתמש לצביעת הקירות ולרהיטים המרכזיים בחדר. נסו ליצרו פלטת צבעים הרמונית שמצד אחד מייצרת שמחה וחיים בחדר, אבל מצד שני לא מייצרת עומס.

וילונות לחדר ילדים

שימוש בתחביבים של הילדים

לכל ילד יש תחביבים ותחומי עניין משלו, וכדי להפוך את החדר למושלם עבור הילדים שלכם כדאי לשלב שם אלמנטים של תחומים אלה. לדוגמה, אם יש לכם ילד שמאוד אוהב נסיכות דיסני אפשר לבחור במנורות או וילונות לחדר ילדים עם אלמנטים של נסיכות, או אם יש לכם ילדה שרוצה להיות אסטרונאוטית ומאוד אוהבת את החלל- תוכלו לשלב כוכבים בתקרה או לבחור אפילו במיטה שמעוצבת כמו חללית! ככל שתחברו את החדר יותר לאישיות ולתחומי העניין של הילד, כך הוא ייהנה יותר לשהות שם.

 

סידור רהיטים גמיש

כפי שבטח נוכחתם לדעת, ילדים גדלים במהירות רבה והצרכים שלהם (והגודל שלהם) משתנים כל הזמן. לכן כדאי מאוד לבחור ברהיטים גמישים ומתכווננים שיכולים להתאים להתפתחות זו של הילדים. גם סידור הרהיטים צריך להיות בהתאם, ולאפשר לילדים להזיז דברים בחדר שלהם אם הם רוצים מקום לתחביב חדש.

וילונות לחדר ילדים

אפשרויות אחסון

חשוב מאוד לשלב בחדר שלל אפשרויות אחסון שונות, כמו מדפי ספרים, מגירות, ארגזים לצעצועים ועוד. לילדים יש הרבה מאוד חפצים, אם זה חפצי פנאי או ציוד בית ספר, וכדי לשמור על סדר מיטבי חשוב להקפיד על מתן הרבה מאוד אופציות לאחסון.

 

התאמה אישית לילדים

דרך טובה לעודד את היצירתיות של הילדים שלכם היא לאפשר להם לתרום לעיצוב החדר. אם זה לשלב לוח על הקיר עליו הם יכולים לקשקש או להציג את היצירות שלהם, או לקחת אותם לבחור פריטים שונים- באופן זה ניתן להתאים אישית את החלל מה שיהפוך את הילדים למעורבים ומרוצים. להתאמה אישית אפשר גם להוסיף אלמנטים של השם שלהם על הקיר או על ריהוט אחר.

 

בטיחות במקום הראשון

זה נכון לכל חדר בבית, אבל במיוחד לחדרי ילדים- חשוב לוודא שכל הרהיטים ושאר הפריטים בחלל מסודרים ומעוצבים בצורה בטיחותית שתשמור על הילדים שלכם ותגן עליהם מפציעות ותאונות.

וילונות לחדר ילדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב