נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

די למדפים הריקים: כך תמלאו את המדפים בבית

אינסטהבלוק

חולמים על בית מעוצב יותר? רוצים להתגאות בתמונות המעולות שלכם? פוטובלוק הוא הפתרון המושלם בשבילכם – תוכלו להדפיס את התמונות האישיות שלכם על בלוק עץ טבעי ולהניח על גבי המדפים, שולחן העבודה שלכם או לתלות על הקיר והבית יהיה מלא בתמונות יפיפיות מעשה ידיכם מהטיול הגדול, מבילוי משפחתי או של חיות המחמד האהובות שלכם. 

 

בלוקים – עיצוב הבית בלחיצת כפתור

בלוקים הינה חנות אינטרנטית להפקת פוטובלוק בלחיצת כפתור אשר מגיע עד פתח הבית לכל חלקי הארץ או אם תרצו, איסוף עצמי מהחנות שממוקמת ברמת גן. עיצוב הבית באמצעות תמונות אישיות המודפסות על בלוק עץ טבעי הינה הדרך המקורית והמעניינת ביותר לעצב קיר תמונות בבית או במשרד, למלא את המדפים או להניח על שולחן העבודה שלכם ולהציג לראווה את המשפחה והחברים, את חיות המחמד או את הנופים הקסומים שביקרתם בהם. זוהי דרך מעולה להציג את התמונות הכי טובות שלכם ובהן אתם מתגאים במיוחד.

אינסטהבלוק

איך מזמינים פוטובלוק?

כדי ליצור לכם אינסטהבלוק מושלם, כל שתצטרכו לעשות הוא להכנס לאתר בלוקים ולבצע את השלבים הפשוטים הבאים:

  • בחירת צורת הבלוק – תוכלו לבחור בין בלוק מרובע ובין בלוק מלבני. הבחירה ביניהם היא עניין של טעם אישי ואיך אתם רוצים שהקיר שלכם, המדף או השולחן ייראו.
  • בחירת גודל הבלוק – גם כאן בחירת הגודל היא עניין של טעם אישי, יש המעדיפים את הבלוקים הגדולים אשר תופסים תשומת לב מיידית על הקיר, ויש קטנים המתאימים יותר לפינות קטנות או למדף קטן.
  • העלאת הקובץ – לאחר שבחרתם את הבלוק אתם מעלים את הקובץ ומתאימים אותו לגודל הבלוק. חשוב לזכור שאם בחרתם בבלוק מרובע, ייתכן ושולי התמונה לא יוכלו להכנס.
  • שליחה – לאחר שליחת הקבצים תוכלו לקבל את המוצר המוגמר בתוך מספר ימים לפתח הבית באמצעות משלוח, או לבוא לאסוף מהחנות ברמת גן, לבחירתכם.

אינסטהבלוק

כך תמלאו את המדפים בבית

הנחת פוטובלוק על גבי מדפים מעשירה ומסגננת את הבית, יוצרת מראה טבעי ומחובר לטבע, ומשתלב נפלא עם עציצים פורחים, תמונות אומנותיות, חפצי אמנות שונים וקישוטים נוספים. כל מדף הוא חגיגה של צבעים עם פוטובלוק וכמובן של המון זכרונות יפים בהם אתם מתגאים. עיצוב הבית עם תמונות אישיות מגביר את תחושת הבית, מזכיר לכם את הרגעים הכי יפים ויוצר מראה אישי יותר, חמים יותר ומלא בשמחה בבית או במשרד שלכם.

 

בלוקים – הדרך שלכם לעיצוב הבית בתמונות אישיות

בקצב החיים המהיר ובריבוי משימות בכל יום, נחמד לגלות שמשהו חשוב כמו עיצוב הבית או המשרד נהיה פשוט כל כך בלחיצת כפתור. בתוך מספר דקות תוכלו ליצור לעצמכם קיר תמונות, מדפים מלאים בזכרונות, שולחנות עבודה מעוצבים ועוד עם התמונות הכי מרגשות והכי טובות שלכם.

אינסטהבלוק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עיצוב