נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד לשלב מופע מתאים (סטנדאפ, תרבות וכו') באירוע העסקי שאתם מתכננים?

קונפטים

אירועים עסקיים מוצלחים הם כאלה שמדברים אליהם אחרי זה גם לאורך זמן.

אחד הדרכים ליצור את הרושם הזה, זה לשלב באירוע העסקי מופע לקהל.

כיצד נדע איזה סוג של מופע לבחור?

 

אירוע לעובדי חברה

אחד הפרמטרים החשובים בשביל לבחור את אופי המופע, זה בהתאם לקהל שעומד להשתתף באירוע.

אירוע אשר מיועד לעובדי החברה בלבד, אשר לפחות חלקם מכירים אחד את השני, יכול להשתלב בצורה טובה במופע שמפעיל את הקהל או מופע שבו האומן משתף סיפורים אישיים ביצירה. לדוג', סטאנדפיסט אשר משלב פרטים אישיים על עובדים מוכרים בחברה, כגון הסמנכלי"ם או המנכ"ל של החברה, לאחר קבלת המידע ממארגני האירוע מטעם החברה.

 

אירוע ללקוחות

אירוע עסקי אשר מיועד ללקוחות החברה לא יהיה בעל אותו אופי של אירוע לעובדי החברה. באירוע לקוחות לא נשתמש בסיפורים אישיים של עובדי החברה, אך כן אפשר שהמופע יכלול שיתוף של הקהל בצורה עדינה וקלילה יותר, ללא מחויבות. אירוע מסוג זה נעדיף לקיים במקומות כמו אולמות אירועים עסקיים, מאשר במתחם העסק.

 

אירוע לפי גיל הקהל

אמן או מופע תרבות שמתאים לקהל צעיר שברובו בשנות העשרים לחייהם, לא יהיה אותו אמן או אותו מופע לבני הגיל השלישי. יש להתאים את אופי המופע לגיל של הקהל, במידה וישנה יחסיות ברורה של טווח הגילאים. אם טווח הגילאים של קהל היעד הוא מאוד רחב כדאי לשלב בין מופעים שונים על מנת שכל אחד יוכל להתחבר למופע אחד לפחות.

 

אירוע לציון מאורע

כאשר האירוע העסקי הוא בעל נושא עיקרי, לדוגמא הנפקת החברה בבורסה, או פרידה ממנכ"ל אהוב אשר ניהל את החברה שנים רבות, אזי כדאי לחשוב כיצד ניתן לשלב את נושא האירוע בתוך המופע המרכזי. סרטון וידאו של כ – 10 דק' שמבוים נכון ומשאיר את הקהל כצופה מרותק, יכול לרכז את הנושא של האירוע. לדוגמא, סרטון על המנכ"ל היוצא בשילוב ברכות מהעובדים ובשילוב הומור מובנה. מבחינה עיצובית של מתחם האירוע, כדאי גם להתאים אותו אל הנושא המרכזי.

 

אירוע לרגל חג

כישראלים, אנחנו אוהבים אוכל. כל חג יהודי מלא בשולחן גדול של מאכלים טעימים וכמובן צריך לשלב, בין אם בארוחה או בין אם בקינוח, את המאכלים המתכתבים עם אותו חג, לדוגמא סופגניות בחנוכה.

כאשר עושים אירוע עסקי במהלך חג, או בנושא של חג מסוים, חובה לשלב לקהל כיבוד ולא לשכוח את המאכלים המזוהים עם אותו החג.

ניתן לשלב סוג של סדנאת אוכל על ידי שף מוכר אשר ילמד אותנו ונכין איתו ביחד מאכלים מיוחדים לאותו חג.

 

לסיכום

בחירה נכונה של המופע או המופעים בתכנון של הקמת אירוע הינו אלמנט חשוב בהבדל בין אירוע מוצלח לאירוע שלא מפסיקים לדבר עליו זמן רב לאחר מכן, וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים לגרום כשאנחנו מפיקים אירוע עסקי.

 

אנשים רוקדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים