נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד להקים שירות משלוחים דיגיטלי לעסק ?

איש שרות

אם עד היום היינו רגילים שמשלוחים הם רק של פיצה, או מזון מסעדות (כן, וגם לפעמים פרחים בשנה בשביל להפתיע את האישה עם זר פרחים לעבודה) היום המציאות משתנה.

בעולם שבו הכל קורה מהר וכל דבר צריך לקרות באותו הרגע (או לכל המאוחר באותו היום), התחילו להגיע עוד דברים כמו למשל שירותי משלוחים בכל תחום.

אם זה שירותי משלוחים של קניית טקסטיל, שעד היום כל קנייה מקוונת דרך אתרי אינטרנט הייתה צריכה מספר ימים לפני שאני מגיעה אלינו, ומשם גם היינו צריכים ללכת ולאסוף את החבילה בדואר, כל אלו גרמו לאנשים רבים להאמין שאולי כדאי לוותר על הקנייה רק בגלל שלאחר מכן הם יאלצו להמתין בתור הארוך של הדואר בשביל לקבל את החבילה שלהם.

ואז נולד עולם חדש, עולם השליחים לכל דבר שרק תרצו ותקנו ברשת, גם אם מדובר על בושם שרכשתם ובתוך כמה שעות הוא כבר אצלכם בבית, אופניים חשמליים או אפילו מוצרי הדברה, רק תחשוב על משהו ותוכלו לקבל אותו עד הבית באותו היום.

לא רק המציאות החדשה שהכתיב נגיף הקורונה לצורך העולה במשלוחים, אלא גם העולם המתפתח בלי סוף של חנויות באינטרנט מביא איתו את הצורך הגובר ביותר חברות שילוח.

אבל בתוך כל העולם הזה צריכים דרך לנהל את כל המשלוחים בצורה דיגיטלית וחכמה.

בשביל שתוכלו לנהל את הכל בצורה הנכונה ביותר, הכנו לכם מדריך מזורז של מה שאתם צריכים שיהיה לכם בכדי להתחיל ולהקים את שירות המשלוחים הטוב והיעיל ביותר לעסק שלכם.

 

שירות משלוחים דיגיטלי – ככה תקימו אותו

שלב ראשון :

הכנת התשתית, כמו כל דבר שמקימים אתם צריכים תשתית חזקה ויציבה, בשלב זה צריכים תשתית של אינטרנט מהיר, קווי טלפון ומרכזייה וכמובן תחזוקה מלאה של כל הציוד.

שלב שני :

בשלב השני אחרי שיש לכם את כל התשתית הדרושה, אתם צריכים למצוא חברה מקצועית שתספק לכם שירותי מחשוב לעסק בכדי שתוכלו להתמודד ולנתב נכון את המשלוחים.

שלב שלישי :

בשלב הזה כבר קורה כל הקסם, למוקד ההזמנות שלכם תגיע הקריאה למשלוח, בתוך כל קריאה שמגיעה יהיו הפרטים הנדרשים אותם אתם בוחרים שנכונים ודרושים לכם לצורך ביצוע הפעילות, כמו למשל כתובת איסוף, כתבות משלוח, גביית תשלום באם נדרשת כזאת ועוד.

שלב רביעי :

תנו לטכנולוגיה לעשות את שלה, אחרי שכל הנתונים הגיעו, המחשב לפי אלגוריתם מתקדם ולפי הנתונים שהוזנו לו יודע כיצד להתאים כל חבילה של משלוח למרכז הלוגיסטי המתאים לה, בתוך המרכז הלוגיסטי מתבצעת חלוקה לשליחים לפי אזורים ולפי גודל הרכב הקיים לכל שליח, כלומר המחשב יודע לזהות את סוג הרכב ולהתאים לו את החבילות הנכונות ויחד עם זאת את מסלול הנסיעה הטוב והקצר ביותר.

משלוח לכל מקום

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עסקים
8 יתרונות בספק אינטרנט פרטי

בעידן הדיגיטלי של היום, עסקים ואנשים פרטיים מסתמכים במידה רבה על קישוריות אינטרנט ופתרונות מחשוב ענן כדי לייעל את

מדפסת
איך מזהים בית דפוס איכותי?

בית דפוס הוא בית עסק אשר מטרתו לספק הדפסות מסוגים שונים לצרכי מיתוג, פרסום וצרכים משרדיים ואקדמיים. לבתי הדפוס