נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד לבחור טבעת אירוסין?

תכשיט זהב

חתנים רבים המתכוונים להציע נישואין לבחירת לבם, מתמודדים עם השאלה כיצד לבחור עבורה טבעת אירוסין שתתיישב עם טעמה האישי? טעמן של נשים הוא מאוד מגוון ככל שזה נוגע לתכשיטים, ולגברים אין תמיד את הידע וההבנה האופנתית, שתאפשר להם להתאים את התכשיט בצורה מושלמת לאהובתם. למעשה, ישנם מספר כללים שמומלץ לעקוב אחריהם על מנת לדייק את הבחירה של טבעת האירוסין, ולהגדיל מאוד את הסיכוי שהיא "תפגע" לטעמה של הכלה המיועדת…המשיכו לקרוא.

 

שוק טבעות האירוסין

שוק הטבעות התפתח מאוד בשנים האחרונות, וזאת תודות להתקדמות המשמעותית בשיטות הצורפות. בעוד ישנם צורפים המשתמשים עדיין בשיטות מסורתיות יחסית, רוב יצרני התכשיטים כבר מודעים לשיטות החדישות, וניתן למצוא רבים מהם שעושים שימוש בטכניקות משוכללות כמו הדפסה תלת מימדית, ועוד. אם נחפש באינטרנט, נוכל למצוא קטלוגים אין-סופיים של טבעות אירוסין קלאסיות, טבעות אירוסין מיוחדות, טבעות מזהב לבן וצהוב, ועוד ועוד…נראה שהמגוון עצום, וזה יכול לעתים לבלבל את החתן התמים, שמעוניין בסה"כ לרכוש טבעת טובה ואיכותית. עידן האינטרנט מהווה יתרון ככל שמדובר בבחירת טבעות אירוסין, היות והוא יכול לחסוך לנו זמן והתרוצצויות רבות בין חנויות תכשיטים. את הבירורים הראשוניים- רובנו מבצעים באינטרנט, ולאחר מכן ניגשים לרכוש את הטבעת, ויש מאיתנו שגם רוכשים דרך החנות האינטרנטית- אפילו בלי לצאת מהבית כלל.

 

איך בוחרים טבעת אירוסין?

הטיפ הראשון הוא, פשוט לנסות להבין את טעמה האישי של ארוסתנו, וזה יתאפשר ע"י הצצה באוסף התכשיטים הקיים שלה. מכך נוכל להבין האם היא אוהבת בעיקר זהב לבן או צהוב? אולי היא בכלל לא אוהבת תכשיטי זהב, ומעדיפה חומרים אחרים? אחרי שקיבלנו מושג מסוים על טעמה של בת הזוג, זה הזמן לגשת לאינטרנט ולבצע חיפוש יסודי. רוב הקטלוגים מציעים גם תמונות של הטבעות כשהן ענודות על הגוף- וזה מאפשר לנו לראות האם גוון הטבעת מתאים לגוון העור של ארוסתנו. לרוב למשל- טבעות בגוון זהוב מתאימות יותר לבעלות עור כהה, וטבעות מזהב לבן תתאמנה יותר לבעלות עור בהיר. צעד נוסף וחשוב שנרצה לבצע לפני הרכישה, הוא בדיקת מדיניות הביטול \ החלפה של בית העסק שבו אנו רוכשים, ו-וידוא קבלת תעודה גמולוגית במידה ואנו רוכשים טבעת יהלומים. שני הדברים האלו יאבטחו עבורנו את הרכישה, ויאפשרו לארוסתנו תקופת התרגלות לתכשיט, כך שהיא תוכל לענוד אותו ולבחון את התאמתו.

כיצד לבדוק אם היהלום שברשותך מזויף? הכנסו לכתבה בפורסמה ב0404.

בחירת טבעת אירוסין היא אינה מלאכה פשוטה. חתנים רבים מוצאים את עצמם מתחבטים ומתלבטים איזו טבעת לרכוש עבור ארוסתן, כך שזו תתיישב עם טעמה האישי בצורה מושלמת. מעקב אחר מספר כללים פשוטים שאותם הבאנו במאמר זה, עשויים להקל רבות על המלאכה, ולאפשר לחתן העתידי לקבל מושג די מדויק בדבר טעמה האישי של אהובתו, והעדפותיה האישיות לגבי תכשיטים.

 

טבעות עם יהלומים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים