נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד הפכו אוהלי אירועים לטרנד הנחשב דווקא בתקופת הקורונה

אוהל שחור

אוהלי אירועים הפכו לטרנד בתקופת הקורונה בשל יתרונותיהם הרבים, בין אם מדובר על אוהלים לשירות הציבור ובין אם לצרכים פרטיים.

המאמר יפרט את הסיבות שהביאו את אוהלי האירועים להיות נחשקים כל כך בתקופת הקורונה.

 

אוהלי אירועים לשירות הציבור בתקופת הקורונה

אוהלים להשכרה בתקופת הקורונה הפכו לטרנד כדי לסייע למערכות הבריאותיות בארץ. האוהלים משמשים עד היום לצורך בדיקות קורונה במתחמי סע ובדוק מכיוון שהם מאפשרים בדיקות כאשר הנבדק נמצא ברכב, הצללה לבודקים ומתחם רחב לצורך הבדיקות. בנוסף, פוזרו אוהלים דומים ברחבי הארץ על מנת לחסן את הציבור מפני המגפה. למשל, בגני התערוכה הקימו אוהל אירועים ענק שאותו ריהטו במיטות, עמדות למתחסנים וציוד מתאים. גם בבתי החולים השתמשו באוהלים לצורך הרחבת השטח מכיוון שלא נותרו חדרים פנויים ומיטות במחלקות השונות. בתי חולים שונים מצאו עצמם מקימים אוהלים בחנייה וממקמים שם את המיטות והציוד הרצוי.

 

אוהלי אבלים בתקופת הקורונה

לצערנו הרב מגפת הקורונה גבתה את חייהם של רבים מבלי שבני משפחותיהם נפרדו מהם. למרות הריחוק החברתי, המשפחות נאלצו לשבת שבעה ולעשות זאת באוויר הפתוח ולא בבית סגור. לפיכך, רבים השכירו אוהלי אבלים על מנת שיבקרו אותם בשבעה ויחלקו כבוד אחרון למת. מכיוון שהאוהלים מרווחים ומאווררים ניתן היה לשמור על מרחק של 2 מטר בין אדם לאדם ולשבת בנוחות.

 

אוהלים לצורך אירועים בתקופת הקורונה

בשל הסגרים הרבים והבידוד החברתי, אולמות וגני אירועים נסגרו בתקופת הקורונה ולעיתים היו מוגבלים מבחינת כמות האנשים. זוגות רבים נאלצו לדחות את החתונות שלהם או אירועים אחרים. כיום, מכיוון שהקורונה עדיין לא נעלמה ועדיין יש הגבלה על כמות המשתתפים, האוהלים הם פתרון אופטימלי. על פי ההנחיות ונכון להיום מותר ל-500 איש להתקהל בתוך מבנה שיש לו גם שטח פתוח. לפיכך, ניתן להשתמש באוהל אירועים או להשכיר לצורך האירוע גן אירועים. הבחירה צריכה להיעשות מבחינה תקציבית. השכרת אוהלי אירועים תהיה זולה יותר מהשכרת אולם וגן אירועים. ביחד עם זאת יש לדאוג לכל האלמנטים ומומלץ להשכיר אותם מאותה חברה. מדובר על אביזרים נלווים כמו: תאורה, מאווררים, מצננים, שולחנות מתקפלים, כיסאות, מיחם, כלי אוכל, מערכת הגברה, רמקולים ועוד על פי הצורך. על מנת להפעיל את מכשירי החשמל באוהל אירועים תצטרכו גם גנרטור איכותי.

 

היתרונות של אוהלים לאירועים

לאוהלים לאירועים יש מספר יתרונות מלבד המחיר הזול יחסית לאולמות וגני אירועים. ניתן למקם אותם בכל שטח בין אם מדובר על חוף הים ובין אם מדובר על יער או מדבר. כל אחד יכול להגשים חלום ולהפיק אירוע באזור פסטורלי ומיוחד. בין היתר ניתן למזג אותם בקיץ ולחמם אותם בחורף, הם אטומים ועמידים לגשם ורוחות, מעניקים צל בקיץ והעיקר הוא שהם ממוקמים בשטחים פתוחים העדיפים בתקופת הקורונה על מבנים סגורים.

 

לינה בשטח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים