נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יתרונות בטיול RZR בדובאי

טיול שטח

לנוח בחוף הים או על שפת הבריכה בדובאי, יכול להיות כיף במיוחד, אך לעיתים, גם כדאי להכניס קצת גיוון ולשלב פעילויות נוספות, במסגרת השהייה בדובאי.

 

היצע של פעילויות

ככלל, דובאי מציעה עבור המטיילים גם פעילויות אקסטרים, המתבצעות בחול המדבר, באוויר ואפילו במים. ניתן לפרט כמה מהפעילויות הספורטיביות אשר מוצעות עבורכם בדובאי:

  • אחד מהטיולים הפופולאריים מאוד בדובאי הוא נסיעה ברכב שטח, באזורים גדולים, על דיונות של חול גדולות מאוד. אטרקציית הנסיעה על דיונות לרוב נמשכת כמה שעות והיא יכולה להתאים למטייל אחד ולמשפחה שלמה שמעוניינת להתנסות באטראקציה. המחיר שתשלמו עבור אטרקציה כזו יכלול את האיסוף שלכם מהמלון בו אתם שוהים ובנוסף גם אירוח במאהל בדואי בסוף הטיול וכמובן גם, החזרתכם למלון.
  • מסלול מרוצים בינלאומי – מציע למטיילים חוויית נהיגה ספורטיבית, כאשר הארקציה העיקרית בו היא נסיעה על אחת מהמכוניות המהירות המוצעות במסגרתו. חווית הנסיעה באטרקציה זו לרוב אורכת כשעה וחצי.
  • מסלול האומגה – בדובאי יש גם את מסלול גלישה על החבל (האומגה) העירוני, הכי ארוך בעולם. הוא ממוקם קרוב לאזורי החוף ומציע גלישה עבור יחידנים ועבור זוגות.
  • בדובאי גם מוצעות אטרקציות של נסיעה במכוניות מהירות, כגון: BMW M2 405 ופרארי, בהן יוכלו המטיילים לחוות נסיעות מהירות בלתי שגרתיות.
  • מצנחי רחיפה – בדובאי גם מוצע טיול אווירי המתבצע בגבהים, כך שהמטיילים המתנסים באטרקציה יכולים ליהנות מצפייה על נופים רחים ועל דיונו החול במדבר.
  • טיול RZR בדובאי – עבור המטיילים בדובאי גם קיימת אופציה ליהנות מטיול RZR. בטיול זה, יוכלו המטיילים ליהנות מנסיעה מהירה במיוחד על הדיונות של דובאי.
  • טיסה בטרקטורון ממונע – מדובר בטיול זוגי, בו כל מטייל מקבל ליווי של מדריך, במהלך הנסיעה בטרקטורון.

 

טיול ה RZR

את ה RZR יוכלו המטיילים להשכיר לטיול של כחצי שעה או שעה והם יוכלו לשלב יחד עם הטיול גם את האטרקציה של ספארי במדבר, הכוללת טיולי ג'יפים, מופעים מסורתיים וארוחה במאהל. הנהיגה ב RZR נחשבת לחוויה ספורטיבית בלתי שגרתית, אשר עשויה לגרום לזרימה של אנרנלין בגוף. יש לציין כי מסלול הטיול מאושר בהתאם לחוק ומוקצה עבורו איזור מסוים, שבו יוכלו המטיילים לנסוע.

בכדי שהמטיילים בדובאי יוכלו ליהנות מטיול RZR , עליהם להצטייד ברישיון נהיגה B. עבור הנרשמים לטיול ה RZR ניתנת אופציית ביטול, עד 36 שעות בטרם יציאתם למסלול, כך שגם אם תירשמו ותשריינו לעצמכם מקום בטיול, אך עקב סיבה כלשהי לא תוכלו להשתתף בו, תהיה בידיכם האופציה לבטלו.

 

לסיכום

מעבר לנופים ולחופים יפים, דובאי מציעה למטיילים מגוון של אטרקציות ספורטיביות, שעשויות לשדרג מאוד את חווית הטיול עבורם. מבין מגוון האטרקציות, יוכל המטייל ליהנות מטיול ה RZR, המתבצע בדיונות החול של דובאי.

 

רכב שטח

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
איש צף
החלטה אמיצה

להחליט לנפוש בארץ, בזמן שכל עם ישראל נוהר לחו"ל, זוהי החלטה אמיצה. אמיצה וחכמה ביותר. בזמן שמחירי כרטיסי הטיסה

גשר
ביקור חוזר

לנו הישראלים, יש מספר יעדים שתמיד נמצאים בחיפוש מהיר בגוגל. אתם יודעים, אותם היעדים שביקרנו כבר אינספור פעמים אבל