נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יצירת אומנות או בית – הכל על אומנות ובטון

מכונת בטון

מחומר אשר נחשב קר ומנוכר הפך הבטון לאחד מחומרי הגלם הטובים והאהובים ביותר לעיצוב הבית. כיצד תוכלו להשתמש בבטון לצורך עיצוב הבית שלכם? להלן המדריך המלא.

 

רבותיי, מהפך: כיצד הפך הבטון לאלמנט עיצובי אשר מופיע כמעט בכל בית?

אם בעבר הבטון נחשב לחומר קר ומנוכר בו השתמשו לרוב כחומר יסוד לבנייה, כיום הוא מהווה אלמנט עיצובי בלתי נשכח אשר מככב בלא מעט בתים כמו גם משרדים בישראל. יש לציין כי שהביאו את הטרנד הזה היו אדריכלים בעלי שם אשר התרשמו מהעובדה כי ניתן ליצור בבטון יצירות יפהפיות אשר מקנות לא רק חמימות אלא גם תחושה תעשייתית, ולכן ניתן להתרשם מעבודות של אדריכלים בכירים אשר לא פוחדים להשתמש בבטון אלא להפך – להבליט אותו בחלל ולהשתמש בו לצורך יצירת עיצוב חדשני ובולט במיוחד. אולם, אם בעבר רק אדריכלים השתמשו בחומר לצורך יצירת אומנות, כיום באמצעות חברות מקצועיות ניתן לקבל תוצר גולמי יפהפייה של רצפת בטון, באמצעות סוגים שונים של בטון: בטון מוחלק, בטון מוטבע, בומנייט ועוד, כל זאת בעלות כספית אטרקטיבית. מדובר בחומר גלם מצוין אשר נחשב לעמיד מאוד כמו גם יוקרתי למדי בכל בית, ולכן מדובר באופציה מצוינת בעבור יצירה של בית מקורי אך עם זאת גם חדשני מבחינת התפיסה העיצובית, אותה מובילה בגאון חברת אומנות ובטון בע"מ.

קיר

כיצד מעצבים באמצעות בטון?

עיצוב באמצעות בטון חייב להתבצע על בסיס של תכנון אותו יש לבצע באמצעות צוות מיומן אשר עובד בשילוב ידיים עם גורמי מקצוע הכוללים מהנדסים, אדריכלים ומעצבי פנים, וזאת בכדי לבחור את סוג הבטון אשר ישתלב עם הסגנון הרצוי אליו נרצה להגיע בעיצוב הבית. עבודה עם בטון מתאימה במיוחד בעבור בתים אשר מעוצבים בסגנון מודרני, וזאת בשל הקו הנקי אותו ניתן לקבל באמצעות שימוש בבטון מוחלק הן בתוך הבית והן מחוצה לו. למעשה, הטכניקות הרבות של המשחק בבטון מאפשרות לכל אחד לקבל יצירה אישית אשר נעשית באמצעות לקיחה של מידות מדויקות והתאמה לתמהיל העיצוב, בעלויות כספיות נוחות.

 

אומנות באמצעות בטון – הכירו את החברה המובילה בישראל

חברת אומנות ובטון נחשבת מזה שנים רבות לחברה המובילה בתחום הבטון בישראל, וזאת לאור צוות מיומן ומקצועי אשר מספק מעטפת רחבה הכוללת את אנשי המקצוע הטובים ביותר בענף וכן שפע של פרויקטים אשר הסתיימו בהצלחה ומעידים על הרמה הגבוהה אותה חרטה החברה על דגלה, מאז נוסדה. באמצעות הצוות המנוסה של החברה תוכלו להגדיר את המטרות שלכם, כל זאת על מנת ליצור תוצר יפהפייה אשר ישלים את המראה של הבית לשביעות רצונכם המלאה. לקבלת פרטים נוספים ותיאום פגישת ייעוץ, היכנסו לאתר הרשמי, השאירו פרטים ונציג ישוב בהקדם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הכל לבית
פינת ישיבה
עיצוב לחצר

המון ישראלים חולמים לגור בבית שיש לו חצר מהממת ופתוחה, שהילדים יכולים להנות ממשחקים בה ואפשר גם לארח בה

שתי בוקסות
איך לבחור רמקול איכותי

אין ספק, ממש לא פשוט לבחור רמקולים איכותיים שגם יהיו אמינים, גם ישמשו אותנו למשך שנים ארוכות וגם יהיו