נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

יעוץ זוגי על ידי יועצת זוגיות ונישואין

לבבות

ייעוץ זוגי מהווה נתיב אשר במסגרתו ניתן לשקם את מערכת היחסים או להחליט על פרידה בהחלטה משותפת. על יעוץ זוגי ע"י יועצת זוגיות ונישואין – במאמר הבא.

 

מהי הדרך הטובה ביותר להצלת הקשר הזוגי?

שאלה אשר מעסיקה זוגות היא מתי הגיע הזמן לסיים את מערכת היחסים. לצערנו, בעידן הנוכחי ולאור אחוזי הגירושין הגבוהים ניתן לראות כיצד זוגות מחליטים להרים ידיים לאחר תקופה קצרה, ולעיתים גם לאחר עשרות שנים של זוגיות. אין כלל ברזל בתחום ולכן ההחלטה על פירוק מערכת היחסים צריכה להתבצע רק לאחר שמיציתם את כל הכלים אשר נמצאים ברשותכם. הכלי הטוב ביותר לצורך הצלת הקשר הזוגי או לחילופין החלטה על סיום היחסים הוא באמצעות יעוץ זוגי, הניתן ע"י יועצת זוגיות ונישואין מוסמכת. ליווי מצד יועצת זוגיות מהווה אלטרנטיבה לסיום מערכת היחסים, מתוך הבנה כי בתהליך של שיחות פתוחות ניתן ואף רצוי להגיע להסכמות במגוון נושאים – גם אם נדמה כי הגיע הזמן לפרק את החבילה.

 

מה חשוב לדעת לקראת טיפול זוגי?

טיפול זוגי מחייב את שני בני הזוג להשתתפות, כחלק מהבנה כי אין מדובר בצד אחד אשר מעורב אלא שני הצדדים אשר צריכים להחליט יחדיו בהחלטה משותפת על טיפול. למעשה, לעיתים מגיע אחד מבני הזוג במטרה לבחון האם ניתן יהיה לשכנע את הצד השני, אולם מדובר בפרקטיקה פחות מומלצת. במידה ואבן או בת הזוג מתלבטים, חשוב לציין כי מדובר בייעוץ אשר נעשה ברגישות כמו גם הכלה והוא מבוסס על סדרת פגישות אשר נערכות בקליניקה בתנאים נוחים ועם שימת דגש על הקשבה, כך שאף צד לא נשאר פסיבי. הקליניקה היא מקום נטרלי ולכן כבני זוג נשואים תוכלו לצאת מהמסגרת הביתית ולהיכנס לתוך מסגרת של שיתוף. במהלך הטיפול וע"פ סקרים אשר נערכו בנושא עם זוגות נשואים עולה כי מקום נטרלי מהווה הזדמנות לשחרר את המחסומים ולדבר על נושאים רגישים, בפרטיות מלאה. במסגרת תהליך הייעוץ תוכלו לקבל כלים ותובנות אשר יובילו אתכם לדרך יציבה ועם הבנה ברורה לגבי מהלך העתיד המשותף.

 

הזדמנות לחיזוק ברית הנישואין: הכירו את המטפלת הזוגית המומלצת בישראל

באמצעות יועצת זוגיות אוראל שופן תוכלו לעבור טיפול זוגי ממוקד ויעיל, כפי שיעידו מאות זוגות אשר דיווחו על רמת שביעות רצון יוצאת מגדר הרגיל. אוראל היא יועצת מוסמכת ובעלת ניסיון של שנים רבות בתחום, ולכן תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים את המענה הטוב ביותר ביחס לסיבות לשמן הגעתם לטיפול. על מנת שתוכלו להגיע מוכנים, מומלץ להיכנס למחשבון זוגיות, במטרה לקבל פרספקטיבה על מערכת היחסים באמצעות מסקנות אותן ניתן לקבל לפני הטיפול. לקבלת מידע נוסף ותיאום פגישת ייעוץ, היכנסו לאתר של אוראל שופן והשאירו פרטים.

מגשרת

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא זוגיות
נשיקה בין בני זוג
טיפים לזוגיות מוצלחת

חשים שחיקה במערכת היחסים? מרגישים שאתם מתרחקים אחד מהשני? להלן כמה כמה טיפים לזוגיות מוצלחת. טיפים לזוגיות מוצלחת בעידן