נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

טיפים לתחזוקת ריהוט גינה

פינת ישיבה איכותית

ריהוט גינה הוא כבר ממזמן לא רלוונטי רק לדירות קרקע, היום בדירות רבות (בעיקר בבנייה החדשה או המתחדשת), ישנן מרפסות, שגם אותן כמו את הגינות הפרטיות, אנשים מעצבים בטוב טעם עם ריהוט גינה יוקרתי ומותאם לסגנון ולצרכי המשפחה.

כיום ישנו מגוון רחב מאוד של ריהוט גינה, מה שמאפשר לכל משפחה ואדם למצוא את המוצרים הרלוונטיים לו ולהפוך בכך את הגינה/מרפסת לאזור נוסף ומשמעותי של הבית. זה מעניק לכם מקום נוסף לאירוח של חברים, לארוחות שישי, לקפה של הבוקר ואפילו לרגע של שלווה עצמית אחרי יום ארוך.

ריצוב הגינה צריך לקחת בחשבון על צרכי המשפחה, האם תרצו לארח קבוצות גדולות של אנשים תרצו לקנות שולחן גדול ומספיק מקומות ישיבה. או שמא אם יש במשפחה ילדים קטנים, תרצו לקנות בריכה או ערסל. את כל אלו ניתן לשדרג בצורה פשוטה וטובה, למשל כריות ריפוד לערסל תמצאו באתר הזה.

הבעיה העיקרית בריהוט גינה הינה העובדה שהוא מוצב מחוץ לבית והמשמעות של המיקום שלו היא קריטית. בתוך הבית הריהוט מוגן מפני השמש, הגשם, אבק, לחות, ציפורים ומפגעים נוספים שקיימים בגינות ובמרפסות. על כן ריהוט הגינה שלנו חייב להיות מותאם למזג האוויר בארץ בכלל ובעיר המגורים שלנו בפרט.

איכות, ניקיון ואחסון

שלושת העקרונות המובילים לשמירה ותחזוקה של ריהוט הגן הם איכות הריהוט, ניקיון יסודי ומותאם לחומר ממנו הוא נוצר ושמירה עליו על ידי אחסון ושימון.

נתחיל בנושא הראשון – איכות. ריהוט הגן יכול להגיע כשהוא עשוי מחומרים שונים, כמעט כל מוצר ניתן למצוא מעץ, מתכת או פלסטיק. לכל אחד מחומרי הגלם הללו ישנם היתרונות ייחודיים וחסרונות ייחודים שלו. מה שחשוב לוודא הוא שאכן החומרי גלם שאיתם השתמשו הינם איכותיים ומותאמים למזג האוויר הישראלי. למשל לריהוט העשוי ממתכת מוסיפים שכבה נוספת של אל חלד המגנה על המתכת מפני קורוזיה, או מייצרים את הריהוט מאלומיניום שאינו מחליד.

מבחינת האחסון – העדיפות היא לאחסן את הריהוט בכל זמן נתון בו אינכם משתמשים בו. אך אם נודע באמת רוב האנשים לא יאחסנו את הריהוט אחרי כל שימוש. לכן ההמלצה הכי טובה היא לאחסן במקום סגור בתקופת החורף והגשמיים. וביום יום לכסות את הריהוט עם יריעת בד.

עניין הניקיון הוא ייחודי לכל חומר. כשמנקים ריהוט עשוי עץ מומלץ להימנע ממים היות והעץ סופג אליו את המים ויכול להתרחב ובכך להיהרס. כיום קיימים תכשירים ומטליות לחות מיוחדות המתאימות בדיוק לריהוט מהסוג.

הטעות הנפוצה ביותר כשמנקים את הריהוט עשוי המתכת היא גרימת נזק לשכבת ההגנה הזו על ידי שימוש בחומרי ניקוי כמו מסיר אבנית, אקונומיקה וחומצה (חומרי ניקוי המבוססים על חול). ההמלצה היא לנקות את הריהוט עם מטלית לחה המכילה חומרי ניקוי פחות אגרסיביים.

ריהוט מפלסטיק הוא הקל ביותר לניקוי ולרוב זה מתאפשר על ידי העברת מטלית לחה או שימוש במים וסבון פשוטים. זאת מושם שהוא לא צובר עובש, לחות וחלודה.

ריהוט הגינה יכול להיות התוספת הטובה ביותר לביתכם, ובמידה ותשמרו עליו על בסיס הטיפים הפשוטים שקראתם כאן, תוכלו להנות ממנו לאורך שנים רבות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הכל לבית
פינת ישיבה
עיצוב לחצר

המון ישראלים חולמים לגור בבית שיש לו חצר מהממת ופתוחה, שהילדים יכולים להנות ממשחקים בה ואפשר גם לארח בה

שתי בוקסות
איך לבחור רמקול איכותי

אין ספק, ממש לא פשוט לבחור רמקולים איכותיים שגם יהיו אמינים, גם ישמשו אותנו למשך שנים ארוכות וגם יהיו