נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 טיפים לעיצוב אישי של חדר השינה בסגנון שלכם

טיפים לחדר השינה

חדר השינה הוא ללא ספק חלל הפנים הכי חשוב בבית. אז איך מעצבים אותו בצורה נכונה, על מה חשוב לשים דגש כדי שהוא יהיה מחמיא ומהם פתרונות האחסון הרלוונטיים? הנה כמה טיפים שכדאי לאמץ

 

השתמשו בפתרונות תאורה מתאימים

הדבר החשוב ביותר על מנת לעצב את חדר השינה בצורה נכונה הוא להשתמש בפתרונות תאורה מתאימים. המטרה של פתרונות תאורה יכולה להיות יצירת אשליה אופטית של חלל גדול ומרווח גם בחדר יחסית קטן, או משחקי אור וצל שיהפכו את חדר השינה למקום שיהיה נעים יותר לשהות בו. בכל אחד מהמקרים האלה, התאמה אישית של פתרונות תאורה היא דרך מעולה לשדרג את חדר השינה בלי לגזול מקום יקר ערך מחלל הפנים.

 

השקיעו בפתרונות אחסון

המטרה של פתרונות אחסון היא לחסוך עבורנו במקום ולעזור לשמור על כל החפצים החשובים בהישג יד. ספציפית בחדר שינה, לפתרונות אחסון גם יש ערך מוסף כי הם מעוצבים בסגנונות שונים ובהתאמה אישית. אם רוצים ליהנות מהיתרונות של פתרונות אחסון ולשלב אותם בבית, כל שנדרש הוא לשאוב השראה מקטלוג עיצובים אונליין כמו https://uliwood.co.il למשל.

 

פרסו שטיחים

שטיח אחד הוא לפעמים כל מה שמפריד בין חדר שינה רגיל לבין חדר שנראה כמו נלקח ישירות מקטלוג של בית מלון. בשביל שיהיה נעים להירדם ולקום מדי בוקר בחדר השינה הפרטי, כדאי לפרוס בו שטיחים. כיום אפשר לבחור בין סוגים שונים של שטיחים ולעשות את זה עם דגמים של שטיחים מקיר לקיר, שטיחי שאגי, שטיחי צמר ועוד.

 

השקיעו במצעים

הדברים הקטנים עושים הבדל גדול בחדר השינה. בניגוד לחדרים אחרים בבית, חדר השינה הוא ללא ספק המקום הכי חשוב כי בו אנחנו אמורים להרגיש הכי בנוח גם באמצע השעות הקטנות של הלילה. בשביל שזה יקרה, כדאי להשקיע במצעים איכותיים עבור המיטות. מצעים מכותנה מצרית למשל יהיו מאוד נעימים למגע בעיקר על מיטה זוגית, אבל אפשר גם להסתפק בהם על גבי הכריות. באותה הזדמנות, שווה לחשוב בחיוב על שדרוג של הכריות, השמיכות וכן הלאה.

 

אל תשכחו טאצ' אישי!

בסופו של דבר, עיצוב אישי מחייב אותנו להשתמש בדברים אישיים. אבל בעוד יכול להיות שלא נרגיש כל כך בנוח לחשוף את עצמנו באמצע הסלון או המטבח, יהיה הרבה יותר קל לעשות את זה בחדר השינה. כאן בדיוק צריך למקם על הקירות תמונות אישיות, פריטי דקורציה שאנחנו מרגישים אליהם חיבור מיוחד, פסלים עם סיפור נוסטלגי או כל דבר אחר. אם נשמור על ראש פתוח לרעיונות חדשים, נוכל לעצב חדרי שינה אקסקלוסיביים. זו השקעה משתלמת באיכות החיים והיא מוכיחה את עצמה בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

טיפים לחדר השינה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא רהיטים