נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

3 טיפים למניעת הצטברות לכלוך בכיור המטבח

כיור כפול

לאחרונה קרה לא פעם שהיו לכם סתימות בכיור במטבח? אתם תוהים מה לעשות כדי שזה לא יחזור על עצמו? אם כך, כדאי שתעיינו במאמר שהכנו כאן עבורכם, כי הוא כולל מספר טיפים שיוכלו לעזור לכם בנושא הזה בצורה משמעותית ביותר.

 

לא שופכים שמן משומש לכיור

פעמים רבות הגורם העיקרי לכך שיש תקלות בכיור וסתימות, הוא שמן. אנחנו עושים בו שימוש אינסופי והוא יכול להיות טעים ונפלא, אך בפועל, הוא מזיק מאוד לכל הצנרת שלנו ולכן חשוב מאוד להתמודד עם העניין הזה כמו שצריך.

לכן, אם תתרגלו לא לשפוך את השמן שעשיתם בו שימוש ישירות לכיור אלא לכלי ומשם לפנות אותו, אתם תראו שמספר הפעמים שתהיה לכם סתימה בכיור יהיה מאוד קטן. השמן הוא הגורם מספר אחד לכל התקלות האלה וחשוב מאוד לקחת זאת לתשומת לבכם.

 

השתמשו בחומרים ייעודיים שמטרתם להמיס שומנים ולנקות

זה שאולי אתם "חולי ניקיון" ומנקים את הכיור שלכם כל יום כמה פעמים, זה אומנם נחמד וגם יפה, אך בפועל, זה לא תמיד מה שעוזר. למעשה, גם בבתים שבהם יש הקפדה יתרה על הניקיון אנחנו עדיין רואים שיש סתימות בכיור. לכן כדאי לדעת: שימוש בחומרים שמטרתם לנקות יותר לעומק ומטרתם להסיר שומנים, זו בחירה טובה. חומרים כאלה יוכלו להתמודד טוב עם סתימות קלות, מה שאומר שתוכלו לטפל בעניין לפני שהוא מחמיר.

 

נקו היטב את הרשת של הכיור

בדרך כלל בכיור יש רשת שמטרתה לעצור את כל אותם הלכלוכים שעלולים להחליק פנימה, להצטבר ואז ליצור סתימה. חשוב מאוד לנקות את הרשת הזאת, ולא תמיד שטיפה קלה יכולה לעשות את העבודה. ההפך הוא הנכון, שכן צריך לנקות את הרשת אפילו עם מברשת שתתאים לכך, ואתם יכולים להיות בטוחים שאם תקפידו על ניקיון מעמיק, זה יעשה את העבודה.

 

מה עושים אם יש סתימה ואי אפשר לפתוח אותה?

פעמים רבות בכל זאת נוצרת סתימה, ויכולים להיות לכך גורמים שונים. בדרך כלל אנחנו ננסה, קודם כל, לפתוח אותה לבד, כי למה לא בעצם? זו לא עבודה טכנית יותר מידי מורכבת, ואם כבר יצא לכם להתמודד עם סתימה בעבר, יכול להיות שתדעו איך לעשות את זה. עם זאת, כאשר מדור על אחת מאותן סתימות יותר קשות, ברור שלא יהיה קל להתמודד עם המצב.

זה נשמע לכם מוכר? ניסיתם אבל זה לא עובד? אתם כבר מיואשים? התחלתם לרחוץ כלים בכיור באמבטיה? זה הרגע הנכון להיכנס לאתר: xblade.co.il ולהזמין את אנשי המקצוע הכי טובים שיש בתחום הזה. האינסטלטורים שעובדים בחברה הזאת מגיעים עם ניסיון רב מאוד, כך שאפילו אם מדובר על סתימה מאוד מורכבת, הם יוכלו לטפל בדברים והכיור שלכם יחזור להיות שימושי ונקי.

ברז כסוף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
ראש של מקדחה
מה היא מכונת קידוח?

מה עושים? בונים בניינים, ועוד הרבה דברים. למכונת הקידוח יש חלק בלתי נפרד בפיתוח הנוף העירוני ובכלל, יש לה

מאלפי כלבים
איך נמדד מאלף טוב

כל בעל כלב יודע שלעיתים עולה צורך לשנות התנהלות מסוימת של הכלב. הדבר מוביל לא פעם לחיפוש אחר גורם

היתרונות בהדפסה על שמשונית

שמשונית היא ברזנט עבה וחזק, שלו יש המון שימושים בתעשייה, בעסקים ובמגזר הפרטי. השמשונית מאפשרת לנו לתפוס "שתי ציפורים

כלי עבודה
4 דרכים לאיתור נזילות קטנות

נזילות קטנות עשויות להיות חמקמקות. פתאום מופיע חשבון מים מופקע וסימנים של רטיבות בקירות הבית. סימנים אלו אמורים לעורר