נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

7  טיפים בבחירת שעון יד לגבר

יד מחשב ושעון

מתלבטת איזה שעון לרכוש לגבר שלך? ובכן, באמצעות צוות המומחים של אתר האופנה והצרכנות המוביל בישראל קרי אונליין אספנו טיפים חשובים אשר יאפשרו לך לבחור את השעון המושלם.

טיפים לבחירת שעון יד לגבר

רכישה של שעון יד לגבר מהווה רכישה משמעותית מבחינה כספית כמו גם פרקטית, ולכן חשוב מאוד לבצע רכישה מדויקת אשר מותאמת לא רק לתקציב אלא גם לטעם האישי. על כן, אם את מתלבט/ת לגבי השעון הטוב ביותר אותו תוכלי לרכוש, ביקשנו מהמומחים של אתר האופנה קרי אונליין להעניק שבעה טיפים חשובים לרכישה של שעון:

שעון עם רצועת עור

  • אנלוגי או דיגיטלי – כיום שוק השעונים הוא שוק רחב וטכנולוגי למדי, ולכן חשוב לבדוק עם הגבר האם הוא מעדיף שעון אנלוגי או דיגיטלי, וזאת על מנת שתוכל להיות התאמה מושלמת לצרכיו. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי כיום רוב הגברים מעדיפים שעון דיגטלי אשר מאפשר גם להתחבר לפלאפון או לבצע פעולות שונות, ולכן מומלץ לרכוש שעון מתקדם ככל האפשר אשר מותאם באופן אישי לגבר.
  • משקל – חשוב לבחור בשעון בעל משקל קל ככל האפשר, וזאת משום שמדובר בפריט פרקטי אשר עונדים אותו למשך רוב שעות היום. על כן, בדקו היטב כי המשקל של השעון מותאם לגבר וכי הוא נוח ועמיד.
  • עמידות למים – בהמשך לסעיף הקודם, חשוב לבדוק בעת רכישה של שעון כי הוא עמיד למים, וזאת כחלק מהטכנולוגיה המתקדמת אשר מותקנת כיום בשעונים ומאפשרת להיכנס איתם למים, ללא חשש, בעיקר בשל העובדה כי מדובר בפריט פונקציונאלי בו משתמשים גם בעת שהיית במקלחת או בבריכה/ים.
  • צבע – מומלץ בטרם מבצעים רכישה לשאול את הגבר מהו הצבע המועדף עליו, לצורך התאמה מושלמת אשר מותאמת לסגנון האישי שלו בשעונים.
  • סוללה עמידה – חשוב לבחור בשעון אשר הסוללה שלו עמידה לאורך זמן, כאשר כיום ניתן גם להטעין שעונים באופן קל ופשוט באמצעות המחשב. על כן, בדקו היטב כי זמן השימוש בשעון (במידה והוא דיגיטלי) הוא למשך מספר שעות ואפילו ימים, מבלי צורך להטעין.
  • חומר גלם – מומלץ לרכוש שעון אשר עשוי עור או מתכת, ולא פלסטיק, בשל העמידות הגבוהה של החומרים הללו לאורך זמן.
  • מותג – חשוב לרכוש שעון ממותג מוביל ומוכר, וזאת על מנת להבטיח כי השעון אכן איכותי. למעשה, מותגים רבים ונחשבים בעולם נמכרים כיום באמצעות הפלטפורמה של אתר קרי אונליין בכתובת carryonline.co.il תוכלו לבצע רכישה של שעונים מהמותגים הגדולים והמבוקשים בעולם, במחירים נוחים לכל כיס, כאשר בתום הרכישה תוכלו לקבל גם תעודת אחראיות אשר היא חיונית לצורך תיקונים אשר צריכים להתבצע עם הזמן. על כן, יש לבחור רק במותג מוביל אשר הוא בעל מוניטין בענף השעונים.
אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אופנה