נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חנות אינטרנטית – מתקדמים ל 2019

דרכי קידום

שנת 2019 עומדת כולה בסימן של מסחר מקוון, ועדות לכך ניתן לראות בסגירתן של מאות חנויות פיזיות. המהפכה גבירותיי ורבותיי, כבר כאן.

שנת 2019 – השנה שבה המסחר המקוון תופס תאוצה

אין עוררין על כך כי השנים האחרונות היו מבלבלות מאוד בעבור רוב הצרכנים, זאת לאור העובדה כי רבים התקשו להבין כיצד עובד עולם המסחר המקוון. אולם, לאור כניסתן של חברות ענק כדוגמת אלי אקספרס, אייבי ו next אשר הציעו מחירים שלא נראו כמותם גם אם אפשרויות שילוח מתקדמות לישראל, הפכו לשחקניות מובילות בשוק המסחר. כאמור, הצרכנים נטו בהתחלה להטיל ספק באיכות הסחורה לאור המחיר, אולם כיום ניתן לראות צמיחה אדירה של שוק המסחר המקוון. הוכחה לכך ניתן לראות בדיווחים של דואר ישראל לגבי חבילות אשר מגיעות לישראל, כאשר רק בשנה האחרונה נשברו שיאים שלא נראו כמותם שנים מבחינת חבילות אשר הגיעו לישראלים ממגוון חברות בארץ ובעולם. לכן, בתי עסק רבים הפנימו כי שנת 2019 עומדת להיות שנה מאתגרת אשר מחייבת את כל השחקנים להתאים את עצמם לעידן החדש – לפתוח חנות באינטרנט.

תכנון בנייה

חווית הצרכן – שינוי משמעותי

שנת 2019 כמו גם השנים האחרונות היוו מהפכה של ממש בכל הקשור לחוויית הצרכן. אם בעבר צרכנים התרגלו לפנות את זמנם ולצאת לבצע רכישות באופן פיזי, כיום יותר ויותר אזרחים ישראלים כמו גם בעולם מבקשים לבצע את הרכישות שלהם באמצעות המחשב, הטאבלט והכי חשוב – הפלאפון הנייד. מדובר בנקודה חשובה ביותר להבנה, זאת לאור העובדה כי מרבית הרכישות כיום מתבצעות באמצעות המכשיר הנייד וע"פ ההערכות של מומחים בתחום, תחום המסחר המקוון עתיד לצמוח עוד יותר בשנים הבאות – כאשר כבר היום השוק הזה מגלגל מדי שנה מיליארדי דולרים. לכן, בתי עסק אשר אינם מחזיקים בחנויות וירטואליות עלולים למצוא את עצמם מול שוקת שבורה, זאת לאור העובדה כי הם עלולים לא להתמודד היטב עם המתחרות, להוריד את רמת שביעות הרצון של הלקוח כמו גם להיעלם מהמפה, כפי שראינו כעת עם סגירתן של חברות בגדים, אלקטרוניקה וכו' אשר סגרו את שעריהן לאחר שהלקוחות נטשו לטובת המסחר המקוון.

2019 – שנת מפנה בעולם המסחר הווירטואלי

לסיכום, שנת 2019 היא ללא ספק שנת מפנה בעולם המסחר הווירטואלי אשר עתיד רק לגדול ולצמוח עוד יותר. לכן, אם אתם בעלי עסקים או עצמאים אשר רוצים להרחיב את העסק כמו גם את ההכנסות באופן יוצא דופן ומתקדם, התחילו במעבר להקמה של חנות וירטואלית אשר כיום היא קלה יותר לביצוע מאי פעם, כך שתוכלו גם אתם להיות חלק מהמהפכה הגדולה של המאה ה 21 ושל שנת 2019 בפרט, בכל הקשור לעולם הסחר המקוון אשר עתיד לכבוש לחלוטין את שוק המסחר הפיזי.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל