נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חיטוי קורונה – כל מה שצריך לדעת

מסיכה ג'ל חיטוי כפפות

אם מישהו היה אומר לנו ששנת 2020 תתחיל עם איזשהו נגיף עולמי שעונה לשם של בירה מקסיקנית, היינו חושבים שמסתלבטים עלינו. אבל זה קרה וכל העולם מתמודד עם נגיף הקורונה גם בשנת 2021. הכנו עבורכם מדריך חיטוי קורונה, השורות הבאות בשבילכם.

בעוד שכולנו מקווים לטוב יותר בשנת 2022, אנחנו כיום עדיין נאלצים להתמודד עם נגיף הקורונה אשר התדפק על דלתותינו בתחילת שנת 2021. מדובר בנגיף שלראשונה היה נראה כמו שפעת לכל דבר, אבל התגלה כחמור יותר בחלוף השנה האחרונה.

בין אם התחסנתם כבר או עדיין לא, הכנו עבורכם מדריך לחיטוי נגיף הקורונה. הנה כל המידע לפניכם, נתחיל עם הנושא של החיסון עצמו. אם התחסנתי, עדיין צריך לחטא את הבית?

 

האם חיסון הקורונה מונע הידבקות? האם צריך לחטא את הבית?

כידוע לכולנו, חיסון הקורונה אינו מונע בהכרח את ההידבקות בנגיף. מה שהוא עושה ככל הנראה, זה הפחתה של עוצמת התסמינים וצמצום של התסמינים עצמם אצל החולה. אם כך, בין אם קיבלתם כבר חיסון או שמא עדיין אתם מתעכבים עם זה, חשוב לחטא את הסביבה שלכם.

כשמדובר על חיטוי קורונה, צריך להבדיל בין 2 סוגים עיקריים של חיטוי נגיפים. קודם כל, יש לכם את הנושא של חיטוי עצמי. במקרה זה, האדם ישתמש למשל באלכוג'ל וחומרי חיטוי שונים כמו מגבונים אנטי בקטריאליים.

 

איזה עוד סוג חיטוי קורונה קיים חוץ מחיטוי עצמי?

מצד שני, יש גם חברות הדברת מזיקים /מספקות שירותי חיטוי קורונה בכל הבית. זה כבר ממש לא חיטוי עצמי. במקרה זה, חברת הדברת מזיקים תעבור על כל הבית שלכם ותחטא כנגד הנגיף. כמובן, בהתאם להוראות משרד הבריאות ובהתאם לחומרי החיטוי המומלצים על ידי המשרד.

אם חלילה נחשפתם לחולה מאומת וחליתם, רוב הסיכויים שאתם תרצו לטהר ולחטא את ביתכם כמה שיותר מהר. אבל חשוב להבין, כל עוד אתם חולים פעילים בנגיף הקורונה, כנראה שיהיה מיותר לחטא את ביתכם. על פי מה שמסתמן מהנגיף עד כה, כנראה שהחיטוי יהיה אפקטיבי רק לאחר החלמה מהמחלה.

 

מה אני צריך לדעת לגבי חיטוי קורונה?

עוד חשוב להבין, חיטוי קורונה לא מספק לכם הגנה של  100% כנגד הידבקות בנגיף. מה שכן החיטוי עושה, זה צמצום הסיכויים לחלות בנגיף. אם אתם צריכים שירוי חיטוי קורונה לבית, אנחנו ממליצים לכם לערוך השוואת מחירים בנושא.

כך תוכלו להוזיל עלויות בצורה משמעותית על החיטוי. יחד עם זאת, חשוב לוודא שאתם לא משלמים נמוך בגלל שחברת החיטוי חסרת ניסיון. ישנם לא מעט פורטלים אינטרנטיים, שבאמצעותם ובעזרתם ניתן לערוך השוואת מחירים בין חברו חיטוי שונות. חברות החיטוי האלו יספקו לכם שירות של חיטוי מזרנים, חיטוי ספות, חיטוי מיטות ועוד.

מסיכה ג'ל חיטוי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מהו מכשיר טנס ובמה הוא מסייע
מהו מכשיר טנס ובמה הוא מסייע?

בשנים האחרונות גוברת התעניינות בשיטות חלופיות לשיכוך כאבים. אחת מהשיטות שצוברת פופולריות רבה היא השימוש במכשיר טנס (Tens). מדובר

דוקטור
איך בוחרים מטפל רגשי?

ההחלטה לטפל בעצמנו אינה פשוטה. אנו יודעים כי נצטרך להתמודד עם כל מה שניסינו לברוח ממנו עד עכשיו ולהדחיק.