נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

התקנת שנאים עם חשמלאי מקצועי

נורה וכבל חשמל

נהוג לקחת כמובן מאליו את מקומו של החשמל בחיינו, את העובדה כי אנחנו במרחק לחיצת כפתור מהזרמה של אנרגיה במידה שתספיק כדי למלא את רצוננו. בפועל, התהליך שעומד מאחורי כל פעולה חשמלית הוא תוצר של מאות שנים של מלאכת מחשבת וחידושים טכנולוגיים עוצרי נשימה.

העובדה כי רבים מאתנו לא יודעים להגיד מה תפקידו של השנאי בפעילות החשמלית, על אף שזהו תפקיד משמעותי, מעידה רבות על ההטמעה של אנרגיית החשמל בחיינו.

 

רקע קצר על שנאים

תפקידו של השנאי הוא לשנות מתח, ועל כן שמו. זהו תפקיד שאין להקל ראש הן בחשיבותו הבטיחותית והן בחשיבותו המקצועית.  השנאי למעשה מתמרן את כמות המתח היוצאת מנקודת החשמל, ומוודא מצד אחד שזוהי אינה כמות גבוהה מדי העלולה לגרום לתאונות חשמל, ומצד שני שזוהי כמות אנרגיה מספיקה.

ישנם שנאים גדולים עבור מקומות המשתמשים בכמות רבה של חשמל, וישנם גם שנאים קטנים אשר נתקין בדרך כלל בבית. השנאי בעיקרו מורכב מחתיכת ברזל הנראית כמו מסגרת, אשר בה סלולים שני חוטים בעלי מתח שונה אשר מאפשרים לשנאי לקיים את מטרתו.

ההסבר על פעילותו של השנאי, מרכיביו וצורת תפעולו ארוך ומורכב מאוד, ולכן כדי להתעסק עם שנאים בכלל ולהתקין אותם בפרט – יש להיעזר בחשמלאי מוסמך. למידע נוסף אודות התקנת שנאים ולהזמנת חשמלאי מוסמך, כנסו לאתר חשמלאי עכשיו.

 

בטיחות מעל הכל

כאמור, ייעודו של השנאי הוא להבטיח ניצול נכון, יעיל ובטיחותי של אנרגיה חשמלית. הסכנות העלולות להתרחש כתוצאה משימוש לא בטיחותי בחשמל הן מרחיקות לכת ויכולות לגבות מחיר כבד ברכוש או בנפש. לשם כך, אין להתפשר ולחפש קיצורי דרך, וחשוב מאוד שחשמלאי מוסמך, אשר מכיר ועובד לפי תקני הבטיחות הבינלאומיים העדכניים, יהיה זה שיתקין את המערכת ויטפל בתקלות.

 

ידע הוא כוח

יתרון נוסף של חשמלאי מוסמך הוא הכרתו ובקיאותו בעבודות וברכיבים חשמליים. חשמלאי מוסמך הוא אדם שעבר הכשרה מקיפה הן מבחינה עיונית והן מבחינה מעשית על עולם החשמל. לפיכך, ניתן ואף מומלץ להתייעץ איתו לפני רכישת השנאי לגבי מחירו וטיבו המתבקש של השנאי, וכן לגבי מידת התאמתו לצורך אליו הוא מיועד.

ישנם שנאים אשר מיועדים לרמות מתחים וזרמים משתנות ועל כן עצתו של החשמלאי היא קריטית לפעילות נכונה של השנאי. יש אף לציין כי ניסיונו של החשמלאי מטיב עמו בתהליך ההתקנה עצמו.

 

אז כמה זה עולה לנו?

הגענו לשורה התחתונה. עם זאת, במקרה של שנאים, מדובר בשורה עמומה מאוד. כאמור, ישנו מגוון רב של שנאים הממלאים צרכי חשמל בסדרי גודל שונים – ממפעל גדול שצורך המון חשמל ועד לשימוש ביתי. עלות התקנת שנאים אצל חשמלאי מוסמך תחל מכ- 330 ₪ ותגדל לפי היקף העבודה וסוג השנאים.

נורה שרופה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
ראש של מקדחה
מה היא מכונת קידוח?

מה עושים? בונים בניינים, ועוד הרבה דברים. למכונת הקידוח יש חלק בלתי נפרד בפיתוח הנוף העירוני ובכלל, יש לה

מאלפי כלבים
איך נמדד מאלף טוב

כל בעל כלב יודע שלעיתים עולה צורך לשנות התנהלות מסוימת של הכלב. הדבר מוביל לא פעם לחיפוש אחר גורם

היתרונות בהדפסה על שמשונית

שמשונית היא ברזנט עבה וחזק, שלו יש המון שימושים בתעשייה, בעסקים ובמגזר הפרטי. השמשונית מאפשרת לנו לתפוס "שתי ציפורים

כלי עבודה
4 דרכים לאיתור נזילות קטנות

נזילות קטנות עשויות להיות חמקמקות. פתאום מופיע חשבון מים מופקע וסימנים של רטיבות בקירות הבית. סימנים אלו אמורים לעורר