נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

השכרת קרוואן לטיול – האם זה משתלם?      

שלבו טיול

ההחלטה אם להשכיר קרוואן לטיול או לרכוש קרוואן נגרר תלויה בתדירות בה אתם יוצאים לחופשות אך לא רק. המאמר יבדוק האם משתלם להשכיר קרוואן לטיולים.

 

מתי כדאי להשכיר קרוואן לטיול?

השכרת קרוואנים מיועדת למשפחות שרוצות לבלות בטבע בתנאים טובים. במילים אחרות, לחסוך על בית מלון ולקבל חדר משפחתי המחובר לתשתיות מים, גז וחשמל, מיטות נוחות ומתקפלות כדי שיהיה ניתן לנוע בו בנוחות, מקרר, כיור, חדר רחצה, שירותים, פינת ישיבה מוצלת בחוץ, פינת מנגל ועוד.

בנוסף, ניתן לבלות במספר קרוואנים להשכרה עם המשפחה המורחבת, לתת לילדים להתרוצץ בחופשיות ולהרעיש, לקבל ולהעניק זמן איכות למשפחה, להשתכשך במים וליהנות מחופשה מושלמת. במידה והחופשות שלכם תדירות ייתכן ורכישת קרוואן נגרר תהיה אופציה אם כי יש לה יתרונות וחסרונות.

 

מתי כדאי לרכוש קרוואן לטיול?

לרכישת קרוואן נגרר יש יתרון רק אם הוא משמש אתכם לטיולים בהם צריך לעבור מאתר קרוואנים אחד למשנהו. למשל, בארצות הברית מאוד מקובל לרכוש קרוואן ולטייל איתו מחוף לחוף וכך לחסוך כסף על מקומות לינה אחרים. מאחר וארצנו קטנטונת לא בטוח שכאן הוא יהיה יעיל.

תצטרכו לרכוש לו נגרר המותאם לרכב שלכם, לבחור בקרוואן השוקל במשקל המותאם לגרירה, למצוא לו מקום חנייה כשאינכם מטיילים ולדאוג לתחזוקה שוטפת.בנוסף, בכל פעם שתגיעו לאתר קרוואנים תצטרכו לשלם על החיבור למים, גנרטור וגז או להסתפק בתאורת המקום ובמיכל המים ולדאוג שיהיה מלא.

ייתכן גם שתרצו לשדרג אותו באביזרים שונים שכבר יעלו לכם את התקציב. לפיכך, מדובר על שיקולים המותאמים לצרכים שלכם ולכן יש לקחת אותם בחשבון.

 

מה יותר זול – להשכיר או לקנות קרוואן?

אם מדובר בתקופת טיול קצרה של שבוע עד חודש עדיף להשכיר קרוואן ולקחת בחשבון את עלויות הביטוח והדלק. אם מדובר על תקופה ארוכה של כ-3 חודשים עדיף לרכוש קרוואן ולחסוך על מקומות לינה אחרים. בכל מקרה בארץ זה פחות רלוונטי כיוון שכאן החופשות הארוכות ביותר הן כשבוע למשפחות, אלא אם יוצאים לטיול אחרי צבא מצפון לדרום הארץ ועוצרים באתרים רבים.

בחו"ל זה יותר משמעותי ויכול לחסוך לכם לא מעט כסף. למשל, בארצות הברית עלות ליום לקרוואן היא כ-100 דולר בדיוק כמו במוטלים שתמצאו בדרכים. לעומת זאת, באירופה העלות יקרה יותר ויכולה להגיע ליותר מ-100 אירו ליום. על אף זאת, כאשר משכירים קרוואן בחו"ל הוא כולל גם שירותי דרך לכל היום והלילה ואין הגבלה על הקילומטרים. לפיכך, השיקול צריך להיות לפי תקציב ולפי הצרכים שלכם.

 

לשלב טיול עם עבודה בקרוואן

לאנשים שעבודתם נעשית מהבית יהיה משתלם יותר להשכיר קרוואן לטיולים ולקבל פרטיות כאשר הם צריכים לעבוד בשילוב זמן איכות עם המשפחה. היתרון הוא שניתן לצאת לחופשה ארוכה ללא דאגות וגם להרוויח כסף.

השכרת קרוואן לטיול

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
איש צף
החלטה אמיצה

להחליט לנפוש בארץ, בזמן שכל עם ישראל נוהר לחו"ל, זוהי החלטה אמיצה. אמיצה וחכמה ביותר. בזמן שמחירי כרטיסי הטיסה

גשר
ביקור חוזר

לנו הישראלים, יש מספר יעדים שתמיד נמצאים בחיפוש מהיר בגוגל. אתם יודעים, אותם היעדים שביקרנו כבר אינספור פעמים אבל