נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מהו הסיכוי לתאונות דרכים בדרך לעבודה?

פסיקה משפטית

ביום יום אנו לא חושבים על כך אך האמת היא שכל אימת שאנו יוצאים מן הבית אנו נמצאים בסכנה.

אז נכון יש הרבה תאונות עבודה שמתרחשות בכל מקום אך הסכנה האמיתית האורבת למי שיוצא מן הבית נמצאת על הכביש.

יותר ויותר אנשים מעורבים בתאונות דרכים וזו בעיה רצינית ביותר שאי אפשר להתעלם ממנה.

לכן במענה לשאלה מה הסיכוי לתאונת דרכים בדרך לעבודה אנו חייבים לציין כי הסיכוי הוא גבוה מאוד.

אז נכון לא בטוח שיקרה לנו משהו בתאונה בדרך לעבודה אך באותה נשימה אנו חייבים לציין כי יש סיכוי לא קטן שניפצע בצורה בינונית או קשה וזה משהו שלא כדאי לזלזל בו.

לכן עלינו לנהוג בזהירות עצומה ולא לשכוח כי הכביש הוא לא מגרש משחקים אלא מקום מסוכן שאסור לזלזל בו.

 

קרתה לכם תאונת דרכים בדרך לעבודה, את מי כדאי לכם לתבוע?

עולה השאלה מה עלינו לעשות אם קרתה לנו תאונת דרכים בדרך לעבודה? מי יפצה אותנו על הנזק שנגרם לנו ומי ישפה אותנו על הנזק שקרה לנו? אם כן אנו חייבים לציין כי אם קרתה לכם תאונת דרכים בדרך לעבודה אתם צריכים לתבוע קודם כל את חברת הביטוח שלכם שביטחה לכם את הרכב. אך מכיוון שהתאונה היא בדרך לעבודה אתם יכולים גם לתבוע את ביטוח לאומי מכיוון שהדבר נחשב לתאונת עבודה. שימו לב אם התאונה לא מתרחשת בדרך לעבודה או מן העבודה אזי אפשר לתבוע את ביטוח לאומי וזה משהו שכדאי לכם לזכור.

 

האם להגיש תביעה לביטוח לאומי לבד?

אם קרתה לכם תאונת דרכים בדרך לעבודה ואתם רוצים לתבוע את ביטוח לאומי או את חברת הביטוח אנו חייבים לציין כי לא כדאי לכם לעשות זאת לבד. עליכם להבין כי בתחום של תביעות נגד חברת הביטוח או נגד ביטוח לאומי הבירוקרטיה חוגגת ויש אינספור חוקים ותקנות שיש להכיר. לא רק זאת אלא שיש גם הלכות רבות בתחום זה ולכן הצעד החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה לפנות אל עורך דין אשר ילווה אתכם בכל ההליכים הללו של תביעות נגד ביטוח לאומי ונגד חברת הביטוח וזה משהו שלא כדאי לזלזל בו. לכן תביעה נגד חברות הביטוח ונגד ביטוח לאומי עושים רק עם עורך דין צמוד ועל כך לא מתפשרים.

 

האם כדאי לי לפנות אל עורך דין לתביעה נגד ביטוח לאומי או לגורם אחר?

אפשר לראות כי קמו בשנים האחרונות כל מני מרכזים לתביעות נגד ביטוח לאומי אך אנו חייבים לציין כי המרכזים הללו לא משתווים אל עורך דין מומחה לתביעות נגד ביטוח לאומי. עליכם להבין כי רק עורך דין מכיר את החוקים ואת התקנות השונים ולכן כדאי לפנות אליו ולא אל גורם אחר אשר ספק אם יסייע לכם כמו עורך דין מומחה לתביעות ביטוח לאומי.

 

מאזניים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין
עורך דין פלילי
כמה עולה עורך דין פלילי?

כאשר אתה עומד בפני אישום פלילי, אחת ההחלטות הקריטיות ביותר שתצטרך לקבל היא שכירת עורך דין פלילי מיומן שייצג